Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Salat..

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-11, 21:30   #1
ida petrine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Salat..

jeg er veldig glad i isbergsalat..så for meg blir det ca en neve salat (isberg, rød paprika, rødløk og agurk) som tilbehør til frokost,lunch og middag... Jeg glemmer på en måte av grønnsakene.... Har det noe å si?

  Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 21:41   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: salat..

Hei,
Jeg er blant de som mener at det er viktig og ikke slurve grønnsaksinntaket, men isbergsalat og akurk er jo ikke blant de mest næringsrike grønnsakene vi har. Foreslår at du tar deg en tur innom denne tråden for litt inspirasjon:
Grønnsaksretter og –tilbehør til middag (samletråd)

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 00:15   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: salat..

Opprinnelig lagt inn av ida petrine, her.

jeg er veldig glad i isbergsalat..så for meg blir det ca en neve salat (isberg, rød paprika, rødløk og agurk) som tilbehør til frokost,lunch og middag... Jeg glemmer på en måte av grønnsakene.... Har det noe å si?

Enig med arnakristin - grønnsaker har mye god næring og lite karbo. Forsøk og ihvertfall spis grønnsaker til ETT måltid så vil det avhjelpe litt. Tar du vitamintilskudd i tillegg? Dette kan være lurt med så lite grønnsaker - så du ikke ender opp med underskudd av noe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 09:08   #4
ida petrine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: salat..

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Enig med arnakristin - grønnsaker har mye god næring og lite karbo. Forsøk og ihvertfall spis grønnsaker til ETT måltid så vil det avhjelpe litt. Tar du vitamintilskudd i tillegg? Dette kan være lurt med så lite grønnsaker - så du ikke ender opp med underskudd av noe

nei, tar ingenting i tillegg... skal bli flinkere med grønnsaker fra idag av... Er jo veldig glad i brokkoli, så det burde ikke være noe broblem

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Salat? Paris Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 18-08-09 18:29
Ruccola salat Momsa Ketolysekuren 0 04-07-08 20:45
Salat HIS Lunsj 2 08-06-08 20:10
Salat nellie Spørsmål og svar 7 23-08-07 17:51
Salat?? Joika Lavkarbo generelt 6 28-05-06 23:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no