Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Bergen
Alder: 35
![]() |
Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!Hei! Eg er ei jente på 22 år som har telt kaloriar i over eit år no, absolutt alt eg har mumsa i meg i 400 dagar er dokumentert og skreve ned, kvart einaste lille gram (har stort sett brukt eit dataprogram). No er eg som dykk sikkert forstår KJEMPELEI!!! Eg er ikkje overvektig, men eg vil no klare å halde vekta utan å slite meg heilt ut, og helst gå ned 3-4 kg max og så bli der. Eg er veldig lav, 157 cm og veger 49-50 kg, og eg har eit relativt lite (og lett) skjelett, så kvart gram eg legger på meg setter seg på kroppen. Eg ser absolutt ikkje tynn ut sjølvom eg veger relativt lite. Eg må verkeleg jobbe for ikkje å legge på meg! Kaloritellinga går på psyken (og helsa) laus, og er no klar for ein ny livsstil. (Eg kan ikkje hugse sist eg spiste nøtter, sjokolade, kremfløte, avocado, olje/smør og l.) Alt har handla om å få maten magrast mogleg. Olje har eg aldri brukt, har berre brukt vatn i panna, kesam istadenfor smør i kaker osv. Savner god mat! Eg er hobbybakar og hobbykokk, og gler meg til å sette i gang
Mikroen ![]() Sist redigert av Mikro : 07-07-09 kl 12:03. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Uvisst - endå
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frå Kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!
For å ta det siste først:
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Sv: Frå Kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!
Hvor ofte er du i slike situasjoner? I utgangspunktet vil jeg si at "Nei, en dag på og en dag av går ikke bra". Men nå snakker du som om du har tenkt til å være i ketose...
![]() |
![]() |
#4 |
Gjest
|
Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!Hei og velkommen til forumet! Sist redigert av Chunky : 07-07-09 kl 21:28. |
![]() |
![]() |
#5 |
Gjest
|
Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!Er det ikke festlig med disse som dropper innom og ber om hjelp? Du bruker typisk et par timer på å gi et ordentlig svar - og siden hører man ikke noe mer fra dem. |
![]() |
![]() |
#6 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!
Trøst deg med at andre kan komme til å lese tråden, og svarene dine er meget gode! Og ofte lærer man noe nytt selv når man legger litt innsats i å finne info som er ment for andre |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#7 |
Gjest
|
Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!Takk, Photo. Du har rett som vanlig |
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!Vil bare si at jeg syns denne tråden var veldig interessant da, selvom det ikke var jeg som startet den |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eliminasjonsdiett fra Balderklinikken
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!Vil bare benytte anledingen til å takke deg Chunky for meget gode svar. Har hatt stor glede av å lese det du har skrevet her på lavkarbo.no ! Gav også Photo en kompliment i samme ånd før i dag |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#10 |
Gjest
|
Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!Takk! Det var veldig hyggelig sagt |
![]() |
![]() |
#11 |
Nytt Medlem
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!Jeg, for eksempel, som er nytt medlem (men har snoket rundt i kulissene i lange tider, hehe) har nytte av at slike som dere mer erfarne, faktisk gidder å ta dere tid til å besvare spørsmål fra oss litt ferskere. Håper dere fortsetter i samme ånd. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman med en liten vri
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 41
![]() ![]() ![]() |
Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#13 |
Supermoderator
Medlem siden: Jul 2005
Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!Og jeg, som har vært medlem i flere år, har minst like nytte av gode forklaringer
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
#14 |
Gjest
|
Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!Vi to på på en ernæringsutdannelse. Det hadde vært noe det |
![]() |
![]() |
#15 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frå kaloritelling til lavkarbo! Hjelp!Det finnes faktisk ernæringsfysiologer som er pro LCHF! Jeg vet om en |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Emneord |
filosofi, gram, kalori, omvending |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbo og uren hud? *hjelp* | minerva | Lavkarbo generelt | 6 | 16-01-09 21:10 |
Ketolyse, Fedon, lavkarbo ... Hjelp? | ihaveadream | Lavkarbo generelt | 4 | 20-10-08 21:11 |
HJELP! Sp.mål ang generell lavkarbo | lily | Lavkarbo generelt | 8 | 06-04-08 19:29 |
Lavkarbo i København??? Hjelp!!! | Karin | Generell diskusjon | 5 | 28-08-06 22:39 |