Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bilder!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-06, 19:38   #51
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Bilder!!!

Oj oj Quippini!!! det syns kjempe mye! Bra jobbet

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 19:42   #52
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Bilder!!!

Opprinnelig lagt inn av auroraborealis, her.

http://forum.lavkarbo.no/showthread....538#post149538

wow

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:16   #53
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs
Talking

Sv: Bilder!!!

Jeg er imponert!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:55   #54
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Bilder!!!

Jøss Quippini, nesten ikkeno´ igjen av deg jo
Godt jobba !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 00:26   #55
fjordtroll
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 24
fjordtroll er ny på veien

Sv: Bilder!!!

Gammel tråd, men jeg syntes den passet for mitt formål; vise bilder før og etter omlegging av kostholdet. I dette tilfellet er det 7 mnd. mellom bildene, og jeg har i denne perioden spist LCHF. Vektnåla har flyttet seg fra 85 kg. til i underkant av 70 kg. Kort sagt har jeg byttet ut karbohydrater med fett. Jeg søker å ikke spise annet enn naturlig mat(ikke økologisk, får ikke tak i det her), laget fra bunnen av. Jeg spiser grønnsaker, fete melkeprodukter(tåler det) og mat som har sprunget, gått, flydd og svømt. Jeg må tilføye at bilde nr.1 lyver litt, jeg holder inn magen alt jeg kan

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IM000293.JPG (77,6 KB, 57 visninger)
Filtype: jpg DSC01304.JPG (976,5 KB, 70 visninger)
fjordtroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 00:30   #56
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bilder!!!

Opprinnelig lagt inn av fjordtroll, her.

Gammel tråd, men jeg syntes den passet for mitt formål; vise bilder før og etter omlegging av kostholdet. I dette tilfellet er det 7 mnd. mellom bildene, og jeg har i denne perioden spist LCHF. Vektnåla har flyttet seg fra 85 kg. til i underkant av 70 kg. Kort sagt har jeg byttet ut karbohydrater med fett. Jeg søker å ikke spise annet enn naturlig mat(ikke økologisk, får ikke tak i det her), laget fra bunnen av. Jeg spiser grønnsaker, fete melkeprodukter(tåler det) og mat som har sprunget, gått, flydd og svømt. Jeg må tilføye at bilde nr.1 lyver litt, jeg holder inn magen alt jeg kan

My MAN!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 07:07   #57
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bilder!!!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

My MAN!!

Signerer denne jeg - helt ny mann jo

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 01:02   #58
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bilder!!!

Opprinnelig lagt inn av fjordtroll, her.

Gammel tråd, men jeg syntes den passet for mitt formål; vise bilder før og etter omlegging av kostholdet. I dette tilfellet er det 7 mnd. mellom bildene, og jeg har i denne perioden spist LCHF. Vektnåla har flyttet seg fra 85 kg. til i underkant av 70 kg. Kort sagt har jeg byttet ut karbohydrater med fett. Jeg søker å ikke spise annet enn naturlig mat(ikke økologisk, får ikke tak i det her), laget fra bunnen av. Jeg spiser grønnsaker, fete melkeprodukter(tåler det) og mat som har sprunget, gått, flydd og svømt. Jeg må tilføye at bilde nr.1 lyver litt, jeg holder inn magen alt jeg kan

Wow! Det var bra forskjell ja. Supert jobbet og flotte magemuskler. Slikt liker damene. 9 av 10 vil heller ha sixpack fremfor vaskeball

  Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 14:04   #59
Mariah38
Nytt Medlem
 
Mariah38 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 8
Mariah38 er på en erverdig vei

Sv: Bilder!!!

Hvor får dere laget slike animerte bilder? Hmm...

Mariah38 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 16:48   #60
Mats
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Undheim, Jæren
Alder: 40
Innlegg: 5
Mats er på en erverdig vei

Sv: Bilder!

Da; August 2011. 99 kg. Nå, 77 kg.




Et litt eldre "etter"-bilde. Fra sommeren 2012


Sist redigert av Mats : 28-02-13 kl 16:50. Årsak: Legge til ekstra bilde
Mats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 17:31   #61
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Bilder!

Wow!

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 18:01   #62
Kosien
Juniormedlem
 
Kosien sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Alder: 40
Innlegg: 46
Kosien er på en erverdig vei

Sv: Bilder!

Jeg også vil lage sånne fantom bilder! Hvor kan man finne sånne nå da? Siden for å lage dem er jo borte nå.... :sukk:

__________________


Kosien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 20:44   #63
Mats
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Undheim, Jæren
Alder: 40
Innlegg: 5
Mats er på en erverdig vei

Sv: Bilder!

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Wow!

Takk Tar det som et kompliment, noe som betyr en del for min del.

Gikk ned nesten 15 kg bare de første 4 månedene. Var litt fornøyd.
Bestemte meg på dagen for å begynne med lavkarbo, og snudde aldri ryggen.
Er så mye lettere når du finner din egen rutine

Mats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 21:44   #64
Maria29
Seniormedlem
 
Maria29 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 857
Maria29 er ny på veien

Sv: Bilder!

Opprinnelig lagt inn av Mats, her.

Da; August 2011. 99 kg. Nå, 77 kg.




Et litt eldre "etter"-bilde. Fra sommeren 2012

Dærsken søkke! Knallbra jobba

__________________
Marias journal

Maria29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Variert Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 22:55   #65
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bilder!

Prøver å legge ut bildene som vedlegg, de blir så sykt store ellers.

Første bilder er fra aug 2011, på mitt største Andre bildet er fra januar i år, 26kg lettere. Mange kilo igjen, men det minker.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_0026.JPG (594,8 KB, 69 visninger)
Filtype: jpg IMAG0737.jpg (386,8 KB, 75 visninger)
Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:07   #66
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Bilder!

Opprinnelig lagt inn av Mats, her.

Takk Tar det som et kompliment, noe som betyr en del for min del.

Gikk ned nesten 15 kg bare de første 4 månedene. Var litt fornøyd.
Bestemte meg på dagen for å begynne med lavkarbo, og snudde aldri ryggen.
Er så mye lettere når du finner din egen rutine

Det er så absolutt ment som kompliment Bra jobba!

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:15   #67
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Bilder!

Fantastisk Imse, Mats og fjordtroll

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 00:02   #68
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Bilder!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Prøver å legge ut bildene som vedlegg, de blir så sykt store ellers.

Første bilder er fra aug 2011, på mitt største Andre bildet er fra januar i år, 26kg lettere. Mange kilo igjen, men det minker.

Å, gooooodt jobba, Imse!!!! *IMPONERT!!*

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 14:55   #69
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Bilder!

Imse, for en fantastisk jobb du har gjennomført! Gratulerer så mye, er imponert når jeg vet hvor mye du jobber for hvert kilo du går ned

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 15:01   #70
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bilder!

Tusen takk Mariann S, Borealis og Vibeke Jeg har slitt skikkelig selv med å se at jeg blir mindre Jeg kjenner det på klærne, folk kommenterer osv. Men å se det selv, det hadde jeg problemer med, en venner seg jo til hvordan en ser ut fra dag til dag.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 15:06   #71
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bilder!

Fantastisk, Imse!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 15:08   #72
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Bilder!

Det er veldig lett å se!!Hvilken flott jobb du har utført Imse!

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 15:11   #73
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bilder!

Tusn takk smgj og Lich

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 15:55   #74
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Bilder!

Har tidligere postet i tråden for før/etter bilder, men kan liksågodt slenge opp et bilde her også

Har etter jeg startet med lavkarbo trent periodevis styrke( nå igang igjen) og har sett kroppen forandre seg ganske drastisk, selv om vekta har vert den samme

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 92kg.jpg (438,3 KB, 90 visninger)
__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 16:07   #75
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Re: Bilder!

Opprinnelig lagt inn av Nordmørsloppa, her.

Har tidligere postet i tråden for før/etter bilder, men kan liksågodt slenge opp et bilde her også

Har etter jeg startet med lavkarbo trent periodevis styrke( nå igang igjen) og har sett kroppen forandre seg ganske drastisk, selv om vekta har vert den samme

Meget bra!!! Sterka!!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bilder hanne42 Lavkarbo generelt 0 07-05-10 14:41
Bilder? Fridolina Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 13 26-07-06 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no