Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjelp, 7 mnd på platå

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-04-12, 22:19   #1
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Hjelp, 7 mnd på platå

Hei
Lurer på om noen har stått på platå,så lenge som jeg
Det er 7 lange mnd,og jeg er blitt veldig lei av det.Mistet bare 2kg med vann i begynnelsen.Leser mye på forumet,og leste Hexeberg og Bedre uten brød.
Før brukte jeg Diett.no men ikke nå lenge.
Spiser daglig fra 1200-1600kcal.Kuttet fløte og hel melk,bruker soyamelk.
For trente jeg 2-3ganger i uka,ikke i de siste månedene,pga skade og operasjon Drikker mye vann,pga medisiner.Spiser aldri pasta,potet,kake,ris,frukt,pizza osv.Vet at vi er forskjellige og det funker ikke likt.Har skrevet før om det samme og det er ikke morsomtHvordan skal jeg bli motivert????
En dags meny
100 gr tyrkisk yogurt med 3 ss blanding av frø
en kopp kaffe med soyamelk

Kyllinfilet med spinatstuing,litt rømme

2egg stekt i smør og rømme
2ss Udos choice

eller
en kopp kaffe
tyrkisk yogurt m frø

Mousaka med squah og kjøttdeig,litt rømme

1-2 fiberrikk knekkebrød(2,7karbo)med smør,salami,ost,papika.
Spiser ikke så mye grønnsaker i det siste.

Har mye vann,pga medisin.Skal begynne å trene,når jeg blir bra igjen i foten.
Takknemlig for rådHåper på noen svar.

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 22:26   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: HJELP 7mnd på platå

Høyde/vekt?

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 22:29   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: HJELP 7mnd på platå

Jeg lurer på hva slags medisin du spiser, og hvorfor?

En del infeksjoner og betennelser i kroppen kan øke blodsukkeret (jfr målinger fra andre med dia og dia 2 her inne når de har hatt feks halsbetennelser - da må de ta mer insulin), så det kan være en grunn.

En annen årsak kan være at kroppen prioriterer helsen - dvs at den ikke prioriteret å "kvitte" seg med fett, les lagret energi, fordi kroppen er i krisemodus.

Generelt i matveien, vill jeg anbefale at du spiser mere proteiner og mere grønnsaker, det er ikke allverdens variert næring i yoghurt og frø, og i en krisetilstand (du spiser medisiner) trenger kroppen den næringen den kan få til å bli frisk - holde immunsystemet i gang.

Nå vet jeg ikke om du skal spise medisin lenge, men er det tidsavgrenset, ville jeg fokusert på å spise næringsmessig godt i denne perioden og ikke tenke på vekta. MASSE varierte grønnsaker og proteinkilder, og de gode fettkildene du allerede kjenner fra før så som cocosa, smør, olivenolje og ellers mat med naturlig fett i som avokado og fet fisk.

Dessverre så er også stresset du nå føler ved å ikke gå ned etter så lang tid gjøre at det blir enda vanskeligere å gå ned, så mitt beste råd - som jeg forsøker å følge for min egen del også - er å bruke tid på å stresse ned (meditere, gjøre lystbetonte ting, være sammen med mennesker som får deg til å le, se morsomme filmer osv, siden jeg har stor tro på at latter er svært forløsende når det gjelder stress) - og å fokusere KUN på at maten du spiser skal inneholde nødvendig næring for at den skal fungere og holde seg frisk Sett deg en mnd eller to fram i tid, og ta så en ny vurdering på situasjonen.

Ønsker deg både god bedring og lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 22:31   #4
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: HJELP 7mnd på platå

Kraftig benbygning 156-72kg

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 22:46   #5
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: HJELP 7mnd på platå

Tusen takk for svar Nerthus Jeg vet at jeg skulle ha mer variert mat,men det er ikke alltid så lett,flere årsakerDen medisinen skal jeg spise live ut
Den er lagd av naturlig salt,derfor masse vann og ovevekt.Dessverre kan ikke bytte medisin,da den hjelper meg mot tunge depresjon.

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 22:49   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: HJELP 7mnd på platå

Når du blir frisk nok til og begynne og trene, så vil nok det hjelpe
Masse lykke til

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 22:53   #7
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: HJELP 7mnd på platå

Tusen takk Håper det av hele hjerte

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 08:12   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: HJELP 7mnd på platå

Hei
Siden vekten er stabil, kan du jo vente til du kan starte med trening, da vil alt annet like, vekten gå ned på grunn av negativ kaloribalanse.
Kan du ikke trene i besseng? det belaster jo ledd lite.
Trening har også positiv effekt på humøret.
Du kan også spise mer magert med fisk og lyst kjøtt og mye mere blandet salat og varierte grønnsaker.
Ketgoen diett er en siste mulighet.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 16:27   #9
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, 7 mnd på platå

Hei
Føler at jeg ble en av de heldige da jeg fikk svar fra degBle veldig glad,tusen takk.Jeg har trent ved sykehusbassenget,med instruktør og musikk,og det var noe beste som jeg har opplevd,som du sa hjelper på humøret.Får 24 ganger også pause i 6mnd.Skal begynne å trene igjen på
fitnessroom,venter bare litt å bli bedre i foten.Før var jeg normalvektig,men da jeg ble veldig syk(depresjon)veide jeg 39kg og på sykehuset prøvde de forskjellige medisin,sånn at jeg gikk sakte opp i vekt.Nå går jeg på Lithium i 7år og det hjeper meg mot depresjon ganske bra.Men ulempe er vann i kroppen og overvekt som du vet Jeg spiser ca.20-30 karbo.max.
Tusen takk for svar og råd

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 08:58   #10
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Hjelp, 7 mnd på platå

Jøss, vet jeg er litt kontrær av meg men å gå i mot selveste Dr. Torkil Andersen..? Hvorfor skulle en ketogen diett være siste utvei? Jeg vet, jeg vet, det har blitt argumentert omtrent til det kjedsommelige både for og mot men ketose er i allefall en naturlig tilstand så hvorvidt en vil leve ketogent eller ikke får være opp til hvordan den enkelte trives.

Mine enkle tips er å kutte ut alt av korn- og soyaprodukter. Nå vet jeg ikke hva slags helseproblemer du sliter med, men korn gjør det i allefall ikke noe bedre. Kortversjonen: Det øker inflammasjon i kroppen, som er knyttet til bortimot alle sykdomstilstander folk plages med. I tillegg inneholder soya en masse stoffer som etterligner hormoner i kroppen, spesielt kvinnelige kjønnshormoner og forbrenningshormoner. Dette kan føre til lavere nivåer av begge som knappest er fordelaktig for noen som vil ha en sunn kropp og en vekt de er fornøyd med.

Anbefaler forøvrig http://paljabekk.blogspot.com/ Fantastisk mye god informasjon!

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 13:34   #11
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, 7 mnd på platå

Hei Plastbox og takk for svar
Da jeg kuttet hel melk og fløte pga karber(stopper vektnedgang)ble jeg rådet på forumet å ha soyamelk i kaffen,da det er nesten ikke noe karbo.Dessuten er jeg i overgangsalder og det er sunt med søya.Jeg har ikke noe sykdomer som soyamelk kan påvirke det.Eneste synderen er litt frø til frokost,som hjeper meg å komme på toaletKuttet også Natreen i kaffe.Kan ikke kutte alt vettu,jeg har spist ketogent før uten noe særlig resultater.Fortsatt spiser jeg litt karbo.Funker ikke likt for alle

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 21:17   #12
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, 7 mnd på platå

Hei
Jeg har forstått at du er 156 cm høy og veie 72 kilo. Da har du jo en viss overvekt.
Ketose er en effektiv slankemetode for de fleste med BMI over 30 eller over 20 kilo overvekt. Erfaringsmessig vil talrike forsøk med ymse slankemetoder gjøre neste slankeforsøk vanskeligere. Dette er uansett metode.
Ketosen fungerer best hvis det er god tilgang på frie fettsyrer i blodet - noe som er normralt ved overvekt, ved begrenset mengde fettsyrer vil ketosen ikke fungere.
Derfor et de siste kilo de vanskeligste på ketolysekuren, og grunnen til at jeg anbefaler generell lavkarbo hvis vekten står stille tross at mann følger ketolysekuren etter boken.
En bodybuilder med BMI 35 på grunn av mye muskler og nul fett, vil ikke kunne ha slankeeffekt av ketose.
I tillegg til dette forekommer det mange varianter av genetisk natur i ketondannelsen ( forskjellige variasjoner i de mange enzymer som kreves for ketose) "noen har mer effektiv ketose enn andre"
Summa summarum; Virker ikke ketose etter noen uker bør man velge " generell lavkarbo" f.eks "Etter slankekuren" eller kost i Balanse av Fedon Lindberg eller tilsvarende.

Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 19:33   #13
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, 7 mnd på platå

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Jeg har forstått at du er 156 cm høy og veie 72 kilo. Da har du jo en viss overvekt.
Ketose er en effektiv slankemetode for de fleste med BMI over 30 eller over 20 kilo overvekt. Erfaringsmessig vil talrike forsøk med ymse slankemetoder gjøre neste slankeforsøk vanskeligere. Dette er uansett metode.
Ketosen fungerer best hvis det er god tilgang på frie fettsyrer i blodet - noe som er normralt ved overvekt, ved begrenset mengde fettsyrer vil ketosen ikke fungere.
Derfor et de siste kilo de vanskeligste på ketolysekuren, og grunnen til at jeg anbefaler generell lavkarbo hvis vekten står stille tross at mann følger ketolysekuren etter boken.
En bodybuilder med BMI 35 på grunn av mye muskler og nul fett, vil ikke kunne ha slankeeffekt av ketose.
I tillegg til dette forekommer det mange varianter av genetisk natur i ketondannelsen ( forskjellige variasjoner i de mange enzymer som kreves for ketose) "noen har mer effektiv ketose enn andre"
Summa summarum; Virker ikke ketose etter noen uker bør man velge " generell lavkarbo" f.eks "Etter slankekuren" eller kost i Balanse av Fedon Lindberg eller tilsvarende.

Torkil

Tusen takk for svar dr.Torkil
Det var godt å vite ting som vi ikke viste..men uansett vil jeg gi det en sjanse tilhar kuttet meieriprodukter for 3 dager siden,og vi får se om vekta skal røre på seg
Med vennlig hilsen Senka

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 11:59   #14
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, 7 mnd på platå

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Jøss, vet jeg er litt kontrær av meg men å gå i mot selveste Dr. Torkil Andersen..? Hvorfor skulle en ketogen diett være siste utvei? Jeg vet, jeg vet, det har blitt argumentert omtrent til det kjedsommelige både for og mot men ketose er i allefall en naturlig tilstand så hvorvidt en vil leve ketogent eller ikke får være opp til hvordan den enkelte trives.

Mine enkle tips er å kutte ut alt av korn- og soyaprodukter. Nå vet jeg ikke hva slags helseproblemer du sliter med, men korn gjør det i allefall ikke noe bedre. Kortversjonen: Det øker inflammasjon i kroppen, som er knyttet til bortimot alle sykdomstilstander folk plages med. I tillegg inneholder soya en masse stoffer som etterligner hormoner i kroppen, spesielt kvinnelige kjønnshormoner og forbrenningshormoner. Dette kan føre til lavere nivåer av begge som knappest er fordelaktig for noen som vil ha en sunn kropp og en vekt de er fornøyd med.

Anbefaler forøvrig http://paljabekk.blogspot.com/ Fantastisk mye god informasjon!

Hei
Så denne nå.
Ketogen er naturlig ved overvekt hos normalt friske personer. Noen tilstander krever omtanke. F.eks bruk av Litium. Det er effektiv ved manoi-depressive lidelser, men det er lite avstand mellom å ha nok litium i blodet og for mye, noe som kan gi nyresvikt. Derfor måles litium regelmessig i blodet når man bruker slik medisin.
Ved innledningen av ketosen oppstår det forbigående forskyvninger i saltbalansen, (derfor t.eks. magnesiumtilskudd for å unngå leggkramper) og litium er et salt, der ligger min bekymring. Hadde en av mine pasienter på litium startet på ketogen diett ville jeg målt litium i blodet ukentlig i de første 4 uker for å unngå ubehagelige overraskelser.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 01:18   #15
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, 7 mnd på platå

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Så denne nå.
Ketogen er naturlig ved overvekt hos normalt friske personer. Noen tilstander krever omtanke. F.eks bruk av Litium. Det er effektiv ved manoi-depressive lidelser, men det er lite avstand mellom å ha nok litium i blodet og for mye, noe som kan gi nyresvikt. Derfor måles litium regelmessig i blodet når man bruker slik medisin.
Ved innledningen av ketosen oppstår det forbigående forskyvninger i saltbalansen, (derfor t.eks. magnesiumtilskudd for å unngå leggkramper) og litium er et salt, der ligger min bekymring. Hadde en av mine pasienter på litium startet på ketogen diett ville jeg målt litium i blodet ukentlig i de første 4 uker for å unngå ubehagelige overraskelser.
Vennlig Hilsen
Torkil

Hei Dr.Torkil og takk for at du skrev igjen
Jeg har aldri målt litium da jeg begynte å spise ketogen,fordi legen min sa ikke noe om det...men det går bra med prøven.
Etter at jeg kuttet melkeprodukter gikk jeg ned i vekt 2 kg og det stagnerer igjen som vanlig Trener 2x i uka og er ganske fornøyd.
Med vennlig hilsen Senka

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 18:30   #16
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, 7 mnd på platå

Hei
Godt å høre at litiumverdien var ok . Det ER veldig viktig. Håper det går greit med de siste kiloene. Hvis ikke anbefaler jeg bytte til mindre fett mere karbohydrater ( de sunne forstås)
Lykke til

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når man når et platå Begod Lavkarbo generelt 5 18-04-12 13:52
Langt platå Bluwari Ketolysekuren 10 27-01-11 15:12
Platå? solxxx20 Atkins kosthold 0 28-02-10 17:16
Platå, går ikke ned mamma87 Spørsmål og svar 6 22-02-10 18:36
Platå? stinasol Spørsmål og svar 3 01-11-06 16:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no