Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 28-10-10, 12:36   #4001
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer på en ting. Leggvarmere.
Jeg ser de over alt i butikker denne sesongen, men ikke ei sjel som bruker det ute blant folk? HOT or NOT?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 28-10-10, 12:39   #4002
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Kan rød, varm, ruglete hud i halve ansiktet være en allergisk reaksjon? Vært varm i hodet i dag. Var det i går og men da var jeg sliten. Pleier å bli varm og rød da ja.

Ja, det tror jeg. Er du allergisk mot noe i utgangspunktet?

Jeg har allergi og kan ofte ende opp med noe ala det du skriver der...

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D
Gammel 28-10-10, 12:41   #4003
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Lurer på en ting. Leggvarmere.
Jeg ser de over alt i butikker denne sesongen, men ikke ei sjel som bruker det ute blant folk? HOT or NOT?

Når jeg tenker meg om så har jeg ikke sett noen som bruker det.....men altså, hvis du vil bruke leggvarmere så kan jeg ikke se at du ikke skal gjøre det bare fordi du ikke har sett noen andre gjør det?

Det jeg derimot har sett som mange jenter bruker er slike lange sokker, som går opp til kneet omtrent..de blir brukt til skjørt/shorts (med selvfølgelig tights/leggings under) og støvletter/ankelstøvletter.

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D
Gammel 28-10-10, 13:11   #4004
Akat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 21
Akat er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg skal i bryllup på lørdag og har tenkt å slå ut håret litt. Jeg liker ikke vin og jeg regner ikke med de har lav-karb øl i selskapet så jeg tenker det blir noe brennevin av noe slag ... Hva er best å drikke? Hva bør jeg velge?

Screwdriver, men ananas istedenfor appelseinjuice! (til en senere gang). Du drikker mindre sprit+ at det er mindre karbs i den og ananasjuicen bidrar til at nyrene renser ut alkoholen med urin mye kjappere enn annen alkohol - ergo blir den kortere i kroppen og gir kroppen mindre mulighet til å ta opp ting...

TS:
Tenk over hva øl er brygget på, så er det litt lettere å forstå at vin er lavkarbo til sammenligning...I tillegg drikkes det ofte flere enheter øl per enhet vin...

Akat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, men lite stivelse og gjær
Gammel 28-10-10, 15:14   #4005
Marisol
Juniormedlem
 
Marisol sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 35
Marisol er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på Sukrin!

Har kjøpt meg en pakke siden jeg har sett flere oppskrifter med Sukrin. Men så leser jeg at den inneholder 100g kh pr 100g?? What? Noen som kan forklare meg?
Er det andre søtstoff som er bedre å bruke?

Lurer litt på Kaffe i samme slengen.... Jeg er en skikkelig kaffekjerring og drikker noen kopper i løpet av dagen...Er det bedre å drikke koffeinfri kaffe? - Mindre kh??

__________________





Ny start: 04.10.10
Min lille journal
Marisol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-10-10, 15:40   #4006
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marisol, her.

Jeg lurer på Sukrin!

Har kjøpt meg en pakke siden jeg har sett flere oppskrifter med Sukrin. Men så leser jeg at den inneholder 100g kh pr 100g?? What? Noen som kan forklare meg?
Er det andre søtstoff som er bedre å bruke?

Lurer litt på Kaffe i samme slengen.... Jeg er en skikkelig kaffekjerring og drikker noen kopper i løpet av dagen...Er det bedre å drikke koffeinfri kaffe? - Mindre kh??

sukrin er 0 karber og null kalorier. Nesten det beste av det beste. Etter stevia.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 28-10-10, 15:53   #4007
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jeg har belgisk fløtevaffel mix fra foseid. er det noen her som vet om det går an å stteke den i vanlig vaffeljern?

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 28-10-10, 16:28   #4008
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hmmm...kalrte ikke å vente på svar, jeg. bare prøvde, jeg. det gikk ikke an. de ble fllate og tørre. nå har jeg helt resten av røra i muffinsformer og slengt dem i ovnen. får se om det går an å lage muffins av det

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 28-10-10, 16:45   #4009
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om jeg får noe uttelling på jobbsøkinga/intervjuer snart jeg?...

Også lurer jeg på om noen veit om noen som trenger folk? Hovedsaklig i IT-bransjen og fortrinnsvis innen salg/leveranse osv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-10-10, 17:00   #4010
Muttern_123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 25
Muttern_123 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Min første dag med lavkarbo....fikk et dillemma: Røyker og er dermed avhengig av drops! Hva kan jeg spise som ikke ødelegger opplegget??

Muttern_123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 28-10-10, 17:39   #4011
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Muttern_123, her.

Min første dag med lavkarbo....fikk et dillemma: Røyker og er dermed avhengig av drops! Hva kan jeg spise som ikke ødelegger opplegget??

Du slutter å røyke. *løsningsorientert*

Hvis du mener du er avhengig av drops for å kamuflere røykånden så kan jeg fortelle deg at det er bare tøys. Det stinker like mye uansett. Jeg mener ikke å være frekk, men det gjør det altså.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 28-10-10, 17:41   #4012
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Du Det stinker like mye uansett. Jeg mener ikke å være frekk, men det gjør det altså.

Som eks røyker har jeg funnet ut at det lukter faktisk mye er av klærne enn av ånden, så pastiller har lite å si ja

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-10-10, 17:43   #4013
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Som eks røyker har jeg funnet ut at det lukter faktisk mye er av klærne enn av ånden, så pastiller har lite å si ja

Har en venninne som sluttet å røyke for ett års tid siden. Hun røykte bare utendørs og mente at det kunne da ikke lukte sååå ille av henne? En tid etter røykeslutten fikk hun sjokk da hun fant frem noen klær som hadde hengt i klesskapet en tid... De stinket!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 28-10-10, 17:55   #4014
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Muttern, om du virkelig vil ha drops så kan jeg anbefale relax. Men de er litt avhengighetsdannende... tygger og tygger og tygger...
Men enig med resten av gjengen, det kamuflerer ikke røykluft

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 28-10-10, 17:56   #4015
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marisol, her.

Jeg lurer på Sukrin!

Har kjøpt meg en pakke siden jeg har sett flere oppskrifter med Sukrin. Men så leser jeg at den inneholder 100g kh pr 100g?? What? Noen som kan forklare meg?
Er det andre søtstoff som er bedre å bruke?

Lurer litt på Kaffe i samme slengen.... Jeg er en skikkelig kaffekjerring og drikker noen kopper i løpet av dagen...Er det bedre å drikke koffeinfri kaffe? - Mindre kh??

Sukrin er sukkeralkoholer, noe som betyr at KH ikke tas opp i tarmen, men de utskilles i urinen (tror jeg.. Correct me if I'm wrong)

Opprinnelig lagt inn av Akat, her.

Screwdriver, men ananas istedenfor appelseinjuice! (til en senere gang). Du drikker mindre sprit+ at det er mindre karbs i den og ananasjuicen bidrar til at nyrene renser ut alkoholen med urin mye kjappere enn annen alkohol - ergo blir den kortere i kroppen og gir kroppen mindre mulighet til å ta opp ting...

TS:
Tenk over hva øl er brygget på, så er det litt lettere å forstå at vin er lavkarbo til sammenligning...I tillegg drikkes det ofte flere enheter øl per enhet vin...

Er det ikke mye Kh i ananas?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-10-10, 18:25   #4016
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Lurer på en ting. Leggvarmere.
Jeg ser de over alt i butikker denne sesongen, men ikke ei sjel som bruker det ute blant folk? HOT or NOT?

Jeg bruker dem flittig, jeg, men under bukser og lite synlige - de er jo der først og fremst for å holde meg varm, ikke til å sprade med?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 28-10-10, 18:29   #4017
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg husker når leggvarmere var veldig in i sånn ca -99... Jeg hadde mange leggvarmere, som jeg brettet utenpå skoene, og følte meg skamkul i bukse med fastsydd skjørt utenpå, leggvarmere og buffalo-sko.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 28-10-10, 18:34   #4018
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg husker når leggvarmere var veldig in i sånn ca -99... Jeg hadde mange leggvarmere, som jeg brettet utenpå skoene, og følte meg skamkul i bukse med fastsydd skjørt utenpå, leggvarmere og buffalo-sko.

Jeg var i Trondheim nettopp og jeg ble meeeget overrasket over hvor mange damer som brukte vanlige fjøsstøvler MED leggvarmer inni som var brettet utover støvelskaftet.. De gikk med slike støvler tom til korte finkjoler!!! INNE!! På konserten!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-10-10, 18:48   #4019
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg husker når leggvarmere var veldig in i sånn ca -99... Jeg hadde mange leggvarmere, som jeg brettet utenpå skoene, og følte meg skamkul i bukse med fastsydd skjørt utenpå, leggvarmere og buffalo-sko.

*hehe* Dere er tydeligvis mye yngre enn meg. Leggiser, som vi kalte dem, var hottere enn hotters på 80-tallet! Gjerne i kombinasjon med strekkbukser og lodden pusegenser, gjerne i en eller annen neonfarge. Tilhørende hockeysveis var et must! Lekkert!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 28-10-10, 18:49   #4020
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg husker når leggvarmere var veldig in i sånn ca -99... Jeg hadde mange leggvarmere, som jeg brettet utenpå skoene, og følte meg skamkul i bukse med fastsydd skjørt utenpå, leggvarmere og buffalo-sko.

Høhø, jeg husker også det der, det var sånn folk så ut da jeg gikk på ungdomsskolen - sammen med sånn kort frisyre med pigger i nakken. Buksene hadde gjerne splitt foran også? Jeg boikottet selvsagt hele trenden siden jeg var altfor innmari alternativ og spesiell til å iføre meg noe som ikke var svart.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 28-10-10, 19:34   #4021
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

*hehe* Dere er tydeligvis mye yngre enn meg. Leggiser, som vi kalte dem, var hottere enn hotters på 80-tallet! Gjerne i kombinasjon med strekkbukser og lodden pusegenser, gjerne i en eller annen neonfarge. Tilhørende hockeysveis var et must! Lekkert!

Snakk om at jeg nå fikk DET flashbacket! Hadde pulsvarmere i neongult, leggevarmere i neongult... ick! *ler* (OGSÅ på 80-tallet - på fjortis-disko på Hollywood i Trondheim... oh herlige tid...)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 28-10-10, 19:37   #4022
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Snakk om at jeg nå fikk DET flashbacket! Hadde pulsvarmere i neongult, leggevarmere i neongult... ick! *ler* (OGSÅ på 80-tallet - på fjortis-disko på Hollywood i Trondheim... oh herlige tid...)

Var på Hollywood 2-3 ganger tror jeg, har aldri vært noen byløve.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 28-10-10, 19:40   #4023
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Var på Hollywood 2-3 ganger tror jeg, har aldri vært noen byløve.

haha så gøy - hver eneste tirsdag (tror jeg det var) da jeg var 13-14 år... men jeg var jo sååå ute da... det var liksom venninna mi som var den "kule" - jeg hang bare med så godt jeg kan og syntes alt var så tja, stress med mote og musikk og gutter og sånt! Det har jo endret seg med årene da!!

Leggvarmere tror jeg har vært tilbake som mote minst 2-3 ganger siden 80-tallet ihvertfall *mimrer litt nå*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 28-10-10, 20:17   #4024
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

*hehe* Dere er tydeligvis mye yngre enn meg. Leggiser, som vi kalte dem, var hottere enn hotters på 80-tallet! Gjerne i kombinasjon med strekkbukser og lodden pusegenser, gjerne i en eller annen neonfarge. Tilhørende hockeysveis var et must! Lekkert!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Snakk om at jeg nå fikk DET flashbacket! Hadde pulsvarmere i neongult, leggevarmere i neongult... ick! *ler* (OGSÅ på 80-tallet - på fjortis-disko på Hollywood i Trondheim... oh herlige tid...)

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

haha så gøy - hver eneste tirsdag (tror jeg det var) da jeg var 13-14 år... men jeg var jo sååå ute da... det var liksom venninna mi som var den "kule" - jeg hang bare med så godt jeg kan og syntes alt var så tja, stress med mote og musikk og gutter og sånt! Det har jo endret seg med årene da!!

Leggvarmere tror jeg har vært tilbake som mote minst 2-3 ganger siden 80-tallet ihvertfall *mimrer litt nå*

Hollywood........ mimre mimre mimre
80-talls leggings....... check
Hockeysveis - nope

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 28-10-10, 22:06   #4025
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg var i Trondheim nettopp og jeg ble meeeget overrasket over hvor mange damer som brukte vanlige fjøsstøvler MED leggvarmer inni som var brettet utover støvelskaftet.. De gikk med slike støvler tom til korte finkjoler!!! INNE!! På konserten!

hehehe! jeg vet hva du sikter til, men de leggvarmerne er faktisk påsydd som for i støvlene de bretter de ikke utpå! at de bruker det til finkjoler og sånn skal jeg ikke forsvare, dog. :P

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no