Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lavt blodsukker

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-11, 17:13   #1
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Lavt blodsukker

Hei.

For underkant av en uke siden var jeg hos legen i forbindelse med forkjølelse og grunnet noen andre greier ble det noen blodprøver. Da mente han jeg hadde veldig lavt blodsukker og skyldte på at det å gå på noe sånt(lavkarbo) og ha feber er dårlig combo. Jeg fortsatte kul som jeg er!
I dag var jeg hos legen igjen og sjekka blodsukker med mer, blodsukkeret er fortsatt kjempelavt og legen hevder at en sånn kur ikke vil passe for meg. Diabetes og evt andre sykdommer har man nå utelukket.
Jeg er ikke veldig glad for tanken på å droppe kuren, har pokker meg gått ned 13-14kg på litt over 1mnd
Han sier at jeg burde prøve å leve "normalt sunt" i en uke og se hvordan det ser ut etter det. Frister mildt sagt veeeeldig lite.

Noen andre her som har opplevd å få veldig lavt blodsukker når de går på ketolyse eller andre lavkarbokurer?

Greia er at jeg hadde en annen sykdom som gjør at jeg sjekker det meste ved blodet mitt en gang annenhver mnd og har aldri hatt lavt blodsukker, heller for høyt pga blodtap.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:20   #2
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavt blodsukker.

Hva er "veldig lavt blodsukker"?

  Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:23   #3
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker.

Under 2mmol/l

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:24   #4
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker.

Må også legge til at jeg merker ikke noe på kroppen. Føler meg til tider slapp, men, ikke noe svimmelhet eller følinger av noe slag.

Legen er 100% overbevist om at det er kostholdet mitt. Denne uken skreiv jeg ned nøyaktig hva jeg hadde spist og tok det med.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:29   #5
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavt blodsukker.

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Under 2mmol/l

Det er veldig lavt... Føler du deg bra?

  Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:33   #6
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker.

Vanskelig å si da jeg er på vei ut av en kraftig forkjølelse, småfeber fortsatt, hoster litt og slimet er på vei ut
Eneste jeg vet er at jeg er ganske så mye bleikere enn jeg pleier, flere som har kommentert det. Og at jeg uprovosert kan begynne å svette selv om jeg minuttet før frøys, men det kan jo også være pga febern.
Legen mente jeg MÅTTE være skikkelig svimmel og kvalm med slikt blodsukker, men det er jeg ikke.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:37   #7
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavt blodsukker.

Du burde hatt føling, for å si det sånn

Hvordan er insulinverdiene dine?

  Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:42   #8
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker.

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Vanskelig å si da jeg er på vei ut av en kraftig forkjølelse, småfeber fortsatt, hoster litt og slimet er på vei ut
Eneste jeg vet er at jeg er ganske så mye bleikere enn jeg pleier, flere som har kommentert det. Og at jeg uprovosert kan begynne å svette selv om jeg minuttet før frøys, men det kan jo også være pga febern.
Legen mente jeg MÅTTE være skikkelig svimmel og kvalm med slikt blodsukker, men det er jeg ikke.

Under 2 er veldig lavt. Jeg hadde det en gang og det var skikkelig ekkelt. Kunne knapt tenke en tanke ferdig. Virker rart at du kan fungere rimelig greit med så lavt blodsukker.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:42   #9
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker.

Det vet jeg faktisk ikke, eneste jeg spurte om var om det var noe som tydet på at jeg hadde diabetes utenom det lave blodsukkeret og han sa at de andre nivåene var "sånn ca bra". Betryggende. Han utelukka at jeg har diabetes, utifra hva jeg leser sliter jeg med å forstå hvordan alt dette funker.
Hadde b12-mangel også, men det kunne ikke påvirke det mente han.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:45   #10
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker.

Har jo nesten lyst på en annens lege mening, men kan da ikke tro at to aparater der inne juger.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:45   #11
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavt blodsukker.

Flott med leger som tar seg tid til å være grundige med pasientene sine... Hvis du føler deg bra, altså ikke har noen symptomer på hypoglykemi, så tror jeg ikke blodsukkeret ditt er noe problem i seg selv, men ikke hør på anonyme folk på internett - snakk med en annen lege

  Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:50   #12
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker.

Ja, jeg stoler på legen, han har hjulpet meg med andre ting som andre leger har feilet på. Men ingen av oss er altvitende, heller ikke leger.

Det jeg lurer litt på er hvis jeg kutter ut kuren 1 uke som han vil i første omgang for å se, men lever sunt og bruker huet, går jeg noe særlig opp den uken da?

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 18:12   #13
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker.

Det er jo så forskjellig hvor lett folk har for å gå opp i vekt, men på bare ei uke må det da være ganske begrenset hvor mye du går opp. Mulig du legger på deg en del vann, men det forsvinner jo fort igjen også hvis du går tilbake til kostholdet ditt igjen.

Jeg har ikke lyst til å prøve å gi så mye råd, for jeg er ikke noen lege akkurat, og dette virker merkelig på meg. Det er mulig du bare må prøve deg litt forsiktig fram - eller få en sjekk hos en annen lege også. Kanskje du skulle skaffe deg en blodsukkermåler selv for å følge med litt på hvordan det går.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 18:14   #14
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavt blodsukker.

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Ja, jeg stoler på legen, han har hjulpet meg med andre ting som andre leger har feilet på. Men ingen av oss er altvitende, heller ikke leger.

Det jeg lurer litt på er hvis jeg kutter ut kuren 1 uke som han vil i første omgang for å se, men lever sunt og bruker huet, går jeg noe særlig opp den uken da?

Du trenger ikke kutte kuren, øk på en del med fornuftige kh - og reduser fettinntaket om du bikker mye over 70g kh pr dag og se hva som skjer med blodsukkeret ditt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 18:18   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavt blodsukker.

Jeg får ofte veldig lavt blodsukker når jeg spiser ketogent. Laveste jeg har målt er 2.5 og da følte jeg meg jævlig, for å si det mildt. Under 2 høres nesten utrolig ut..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 18:19   #16
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Lavt blodsukker.

Får man diabetes, så oppdages det ved at blodsukkeret er for høyt og ikke for lavt.
Hos deg virker det som insulinproduksjonen er for høy.
Var du fastende da du målte så lavt hos legen?
Virker på en måte som du har noe a la det gubben min har; reaktiv hypoglykemi, men gubben min har fått det mye jevnere og bedre, nå når han slipper blodsukkersvinginger.
Men om det er slik at kroppen din produserer for mye insulin og blodsukkeret holder seg så lavt, så vil du trenge karbohydrater for å motvirke overdosen med insulin......
Jeg er absolutt ingen lege, men tenker bare litt høyt....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 18:22   #17
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker.

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du trenger ikke kutte kuren, øk på en del med fornuftige kh - og reduser fettinntaket om du bikker mye over 70g kh pr dag og se hva som skjer med blodsukkeret ditt

Sant. Jeg bare gikk ut ifra at det var noe sånt han mente med å leve sunt og bruke hue, jeg, men det er greit å få det konkretisert.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 18:28   #18
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker.

Mulig jeg tuller nå, det ble litt vel mye info i dag. Men jeg mente han sa at lavt blodsukker kan også tyde på diabetes type 1? Men han sa det ikke gjaldt meg. Jeg har null peil altså, så jeg loker nok fælt.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 21:45   #19
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Lavt blodsukker

Jeg fikk diabetes 1 for nøyaktig ett år siden.
Jeg ble tørst, raste ned i vekt og urinerte selvsagt mye, og jeg frøs og var trett.
Siden legen min lette etter alle mulige årsaker, og en veninne av meg som har diabetes 1 sa seg villig til å låne meg en av blodsukkermålerne sine, takket jeg ja.
Jeg målte meg flere ganger dagen før jeg skulle til legen. Ingen av målingene var under 18 og den høyeste viste "advarsel - høyt blodsukker - over 33,3".
Da jeg kom til legen morgenen etter hadde jeg 18,6 og da var jeg helt fastende. Jeg fikk ett grovt knekkebrød med tomatfisk hos legen og raste opp i 23,8.
Har man diabetes 1 så virker ikke insulinproduksjonen og man vil etter hvert miste evnen til å produsere insulin selv. Resultatet er at blodsukkeret stiger og stiger og stiger om man ikke får sprøyter med insulin.

Jeg lever med diabetes 1, og må hele tiden balansere blodsukkeret mitt. Tar jeg ikke sprøyter, vil ikke blodsukkeret mitt kunne falle til slike lave verdier som du har. I stedet vil det stige, og setter jeg ikke sprøyter blir blodsukkeret for høyt, og da skader jeg kroppen min. Men en bivirkning, om jeg kan kalle det det, med insulin er at blodsukkeret kan falle for lavt. Jeg har kraftig føling når jeg ligger på 2,3, så jeg håper jeg fremdeles klarer å stoppe blodsukkerfall før jeg kommer ned til ditt nivå på under 2.

Jeg har aldri noensinne hørt at diabetes 1 ubehandlet kan gi for lavt blodsukker, men jeg er altså ikke lege.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 22:06   #20
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Lavt blodsukker.

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Under 2mmol/l

Står det på lab-arket at du hadde under 2? Eller regner du bare med det fordi grensen for veldig lavt blodsukker er ca 2?

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 09:23   #21
rava
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 89
rava er på en erverdig vei

Sv: Lavt blodsukker

ikke for å skremme deg, men så lavt blodsukker er meget farlig for hjernen. En kan ikke gå med så lavt blodsukker over tid. Du burde kjøpe deg er apparat for å måle det jevnlig. Dersom man har så mye insulinproduksjon at blodsukkeret er konstant lavt så kan det være et tegn på alvolrlig sykdom.

rava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, sunt og godt! Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 23:07   #22
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker.

Opprinnelig lagt inn av macadamia79, her.

Står det på lab-arket at du hadde under 2? Eller regner du bare med det fordi grensen for veldig lavt blodsukker er ca 2?

Regner med? Som sagt har legen målt to ganger med to forskjellige apparater med flere dagers mellomrom.

Og jeg er fullt klar over at det er skadelig, er jo en grunn til at legen mener jeg må kutte ut lavkarbo.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 23:11   #23
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg fikk diabetes 1 for nøyaktig ett år siden.
Jeg ble tørst, raste ned i vekt og urinerte selvsagt mye, og jeg frøs og var trett.
Siden legen min lette etter alle mulige årsaker, og en veninne av meg som har diabetes 1 sa seg villig til å låne meg en av blodsukkermålerne sine, takket jeg ja.
Jeg målte meg flere ganger dagen før jeg skulle til legen. Ingen av målingene var under 18 og den høyeste viste "advarsel - høyt blodsukker - over 33,3".
Da jeg kom til legen morgenen etter hadde jeg 18,6 og da var jeg helt fastende. Jeg fikk ett grovt knekkebrød med tomatfisk hos legen og raste opp i 23,8.
Har man diabetes 1 så virker ikke insulinproduksjonen og man vil etter hvert miste evnen til å produsere insulin selv. Resultatet er at blodsukkeret stiger og stiger og stiger om man ikke får sprøyter med insulin.

Jeg lever med diabetes 1, og må hele tiden balansere blodsukkeret mitt. Tar jeg ikke sprøyter, vil ikke blodsukkeret mitt kunne falle til slike lave verdier som du har. I stedet vil det stige, og setter jeg ikke sprøyter blir blodsukkeret for høyt, og da skader jeg kroppen min. Men en bivirkning, om jeg kan kalle det det, med insulin er at blodsukkeret kan falle for lavt. Jeg har kraftig føling når jeg ligger på 2,3, så jeg håper jeg fremdeles klarer å stoppe blodsukkerfall før jeg kommer ned til ditt nivå på under 2.

Jeg har aldri noensinne hørt at diabetes 1 ubehandlet kan gi for lavt blodsukker, men jeg er altså ikke lege.


Da misforsto jeg sikkert, men legen sa at han utelukket diabetes type 1 i alle fall. Hvis det bare er sånn som du sier og ingen andre muligheter som vinkler det dithen må jeg ha misforstått, som sagt blir det en strøm med informasjon samtidig, mye fordi jeg også sjekker opp med mange mange andre blodprøver pga en annen sykdom jeg har hatt tidligere.

Var der i dag også, bare hos sykepleier. Kom fastende, hadde nesten like lavt, spiste en bolle med en blanding frukt og ventet 1 time mens jeg gikk tur med bikkja rundt omkring og jeg hadde 4,4. Venter på svar fra legen angående noen prøver han tok i dag, får de sikkert ikke på lenge, men mye tyder på at dette kanskje ikke er kostholdet for meg. Kanskje generell lavkarbo med 100kh eller noe funker, no idea.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 23:19   #24
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavt blodsukker

Nå hørtes jeg gretten ut, det var absolutt ikke meningen. Sliten, lei og litt skuffa bare

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 00:07   #25
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavt blodsukker.

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Regner med? Som sagt har legen målt to ganger med to forskjellige apparater med flere dagers mellomrom.

Og jeg er fullt klar over at det er skadelig, er jo en grunn til at legen mener jeg må kutte ut lavkarbo.

Det som ble ment, var om du fikk vite det eksakte tallet, sånn 1.7 eller 1.9 eller om det at det er under 2 er noe du har tenkt siden det var "veldig lavt"!

Tror nok legen din har prøvd å spøke litt med deg da han sa at han kunne utelukke dia1 pga lavt bls. "Alle" vet jo at det er akkurat det motsatte som skjer ved dia- debut, som Bente sier!

Du sier det var nestenlike lavt i dag. Hva var tallet? Lavt, veldig lavt, nesten like, lavt sier meg/oss ingen ting. For meg er alt under 4 lavt og først høyt over 12.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt blodsukker? miniogmy Spørsmål og svar 4 02-06-11 15:49
Lavt blodsukker = Bra? Ninian Spørsmål og svar 6 13-06-10 19:16
Lavt blodsukker? Camilla82 Spørsmål og svar 3 24-02-09 20:33
Lavt blodsukker VioLETTa Ketolysekuren 3 18-11-07 22:35
Lavt blodsukker lita Ketolysekuren 7 10-03-07 08:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no