Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Om å ha dårlig samvittighet

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-10, 05:35   #1
qazzque
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 13
qazzque er på en erverdig vei

Om å ha dårlig samvittighet

9 dager inne i min ketolysekur. Har gått ned 3,7 kg. Men klarer ikke å gi slipp på min dårlige samvittighet for å spise fett. Er det bare meg eller er denne kuren nesten litt bra for å være sann?? Uansett. Håper det:-)
Har dog merket at alko + mye salt og ketolyse er en svak kombi. "Kjip suppe i kroppen"
Ja ja. Noen som har følt det samme?

__________________








qazzque er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 11:05   #2
Blomsterpotta
Juniormedlem
 
Blomsterpotta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 30
Blomsterpotta er på en erverdig vei

Sv: Om å ha dårlig samvittighet

Jeg har ingen dårlig samvittighet :-) Mulig jeg hadde det helt i begynnelsen da jeg startet med lavkarbo for noen år siden, men det har forandret seg etter at jeg har lært mer og mer om hvordan dette virker på kroppen. Og det har jeg lært av å lese jevnlig på dette forumet,og utenlandske, lese masse bøker om emnet feks :ketolyseboka,Atkins boka, Bedre uten Brød,Fedon,Good Calories-Bad Calories av Gary Taubes( anbefales virkelig for interreserte,tung bok å lese, men gir et skikkelig vitenskapelig bilde)

Så lenge en vet hvordan dette virker så har en ingen dårlig samvittighet. Kunnskap er makt! Lykke til videre og gratulerer med flott vekttap sålangt :-)

Blomsterpotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 14:06   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Om å ha dårlig samvittighet

Du har sannsynligvis ikke lest denne? http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23656

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 14:10   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Om å ha dårlig samvittighet

Faktisk aldri. Men så har jeg i grunn aldri slanka meg før jeg la om kostholdet heller, og var ikke så veldig opptatt av mager mat da heller .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 15:14   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Om å ha dårlig samvittighet

Jeg har heller ikke fnugg av dårlig samvittighet for å spise skikkelig mat. Skam og skyldfølelse bor i potetgullposer og smågodt.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dårlig samvittighet? bite_me Ketolysekuren 4 16-05-09 22:23
Dårlig samvittighet isabella Lavkarbo generelt 3 07-11-08 23:54
Dårlig samvittighet pazuza Generell diskusjon 14 25-08-08 12:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no