Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-11, 06:57   #226
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Jeg sliter litt med motivasjonen nå, det må jeg ærlig innrømme.. Har trent hardt i 20 timer fordelt over 13 dager nå, men har bare gått ned 0,5 kilo... Jeg veier 94 kilo, så det er jo mye å ta av...
Jeg SKAL fortsette å trene, men det er ikke bare enkelt når man ikke ser resultater etter en så hard jobb

Ja her er det jo målebåndet som gjelder. Nytter ikke å bare se på vekten. Jeg synes merkelig nok jeg ser mye mer på kroppen enn jeg ser på vekten for tiden, og jeg vet jeg har mistet noen cm i livet.

Dessuten.... tenk DEN formen du kommer i dahhh!!! Du vil kunne ha et mye høyere tempo generelt og sette opp forbrenningen din. Det er jo på ingen måte bortkastet. Det å komme i max god form er jo i seg selv en fantastisk ting. Kropp og sjel har godt av det altså.

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 08:40   #227
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Klarte å forstue en finger i går så jeg er spent på hvordan jeg skal klare en del av øvelsene i dag.
Tror jeg får kjøre en modifisert blanding i 20 min til fingeren får normal størrelse og jeg kan bøye den igjen.
Men shreddes skal det!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:34   #228
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Jeg sliter litt med motivasjonen nå, det må jeg ærlig innrømme.. Har trent hardt i 20 timer fordelt over 13 dager nå, men har bare gått ned 0,5 kilo... Jeg veier 94 kilo, så det er jo mye å ta av...
Jeg SKAL fortsette å trene, men det er ikke bare enkelt når man ikke ser resultater etter en så hard jobb

Hang in there Du bygger nok muskler som bare rakkern Muskler veier mer enn fett men tar mindre plass, ergo blir du mindre når fettet må vike for flotte muskler Har du målt deg i det siste?


For meg er det siste dag på level 1- woohoo Glegruer meg til level 2 Er skikkelig stolt av meg selv for at jeg gjennomfører dette

Heier på dere alle sammen

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:39   #229
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Jeg sliter litt med motivasjonen nå, det må jeg ærlig innrømme.. Har trent hardt i 20 timer fordelt over 13 dager nå, men har bare gått ned 0,5 kilo... Jeg veier 94 kilo, så det er jo mye å ta av...
Jeg SKAL fortsette å trene, men det er ikke bare enkelt når man ikke ser resultater etter en så hard jobb

Musklene samler vann nå i starten. Og husk, du trener MYE

Ikke la vekta ta fra deg motivasjonen Tenk på effekten kroppen har av treningen: Blir sterkere, mer utholdende og mer glad

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:39   #230
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Klarte å forstue en finger i går så jeg er spent på hvordan jeg skal klare en del av øvelsene i dag.
Tror jeg får kjøre en modifisert blanding i 20 min til fingeren får normal størrelse og jeg kan bøye den igjen.
Men shreddes skal det!!

Auda

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 14:54   #231
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 13 gjennomført

Fyttikatta!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 15:47   #232
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Flinke jenter

Dag 8 ferdig...ikke så mye mer å si enn at jeg synes det er kjedelig men enklere nå da.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 15:54   #233
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

Flinke jenter

Dag 8 ferdig...ikke så mye mer å si enn at jeg synes det er kjedelig men enklere nå da.

Kjedelig å trimme, gøy å bli sprek!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 15:56   #234
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?










Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 16:35   #235
Taran
Medlem
 
Taran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Førde
Innlegg: 117
Taran har en fantastisk aura rundt segTaran har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 4 gjennomført, er råsliten og leggene verker fremdeles....men jeg skal gjennomføre. Har bestemt meg for at jeg ikke skal veie meg eller måle meg før jeg er ferdig med 30 days....
Og da håper jeg å ha gått ned fra str. 40 til 38.....for jeg nekter å gå opp til str. 42!
Har et par lekre skinnbukser som skriker etter å bli brukt...hehe.....og de skal jeg ha på meg...dermed basta!
Enda godt jeg er sta...og med hjelp fra dere så er i alle fall målet mitt inn i str. 38 til 7. april, da har gubben og jeg 5 års bryllupsdag og gubben blir 50 år!
Og jeg vil kunne ha på meg t-trøyer uten ermer til sommeren...."grevinnehenget" skal bort!

Jeg har heller aldri vært så glad i trimming, men synes 30 days faktisk er litt morro....i alle fall når jeg får det til....så det blir noe å strebe etter.
Heia alle flotte jenter!

__________________


Sist redigert av Taran : 28-01-11 kl 16:46.
Taran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:20   #236
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dag 24 gikk egentlig greit selv om lillefingeren ikke helt er seg selv .
Brukte følgende manualer: 7 kg (en og en), 5 kg på boksingen (det var tungt!!), 2 kg på jumping Jacks og 5 kg på den planke/ro-øvelsen(?). Får ikke helt med meg hva hun sier at det heter. Der måtte jeg også gjøre som Anita på andre halvdelen, men det tror jeg var mest pga fingeren.

Hoppingen er fremdeles helt "håpløs" - men jeg er sikker på at jeg har minst ti kg mer enn de tre som skal overvinne tyngdekraften

Stå på, alle sammen

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:31   #237
Taran
Medlem
 
Taran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Førde
Innlegg: 117
Taran har en fantastisk aura rundt segTaran har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Hoppingen er fremdeles helt "håpløs" - men jeg er sikker på at jeg har minst ti kg mer enn de tre som skal overvinne tyngdekraften

Stå på, alle sammen


Hehe...Gracella.....på hoppingen så føler jeg meg som en melsekk...tung og dvask, får nesten "latteranfall" når jeg hopper for jeg danner meg et sånt sinsykt bilde av meg selv i hodet.... men håper det blir lettere etterhvert... stå på, god bedring med fingern Gracella!

__________________

Taran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:31   #238
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Taran, her.

Og jeg vil kunne ha på meg t-trøyer uten ermer til sommeren...."grevinnehenget" skal bort!
Heia alle flotte jenter!

http://forum.lavkarbo.no/showthread....043#post989043
I denne tråden la jeg ut noen fine armøvelser. Gjør du de, vil du merke det godt på overarmene!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:32   #239
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Taran, her.

Hehe...Gracella.....på hoppingen så føler jeg meg som en melsekk...tung og dvask, får nesten "latteranfall" når jeg hopper for jeg danner meg et sånt sinsykt bilde av meg selv i hodet.... men håper det blir lettere etterhvert... stå på, god bedring med fingern Gracella!

Takk for det, både til deg og Gerd!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:56   #240
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Flinke dere er

Når det gjelder hoppingen føler jeg at magen og puppene kommer oppover når jeg er på tur ned igjen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 19:06   #241
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Dere er superflinke!!

Jeg må ta meg en alvorsprat med ungene. De har visst bestemt seg for å sabotere. Fikk ikke fullført økten min i dag, for i dag gikk virkelig luften ut av meg. Jeg tåler jammen ikke mye. Men jeg synes fremdeles det er tøff trening, så jeg trenger mitt fulle fokus, og da nytter det ikke med en unge som står og maser om at jeg skal hjelpe til med en boksåpner På den annen side så har jeg vært på tur i dag, og det har jeg tenkt å fortsette med. Turen i dag var rask gange i 20 min, men jeg skal opp i 1t+, men det var rett og slett for kaldt i dag. Eller kaldere enn ventet, så jeg var ikke kledd godt nok. Gikk i 9 tiden i dag tidlig. Skal ta meg noen gode turer i helgen.

Tror ikke jeg skifter antall dager på shredden min i dag, for jeg kom kun igjennom 2/3, men siden jeg ikke har tenkt å gi meg med det første så spiller en dag fra eller til liten rolle.

Nå skal jeg nyte litt helg, og ta meg et glass Pepsi Max eller to


__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:26   #242
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Noen som gidder si noe om hvilke øvelser det er snakk om?

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:02   #243
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Da var jeg ferdig med dag 14. Det er fortsatt tungt ja..men jeg er strålende fornøyd med at jeg faktisk gjennomfører denne økta hver dag. Og at det tross alt går så bra som det gjør. Jeg synes kardiodelen går overraskende bra(till tross for at svetta siler), men jeg har jo skjønt for lenge siden at musklene mine ikke er mye å skryte av Jeg bruker 2 kilos vekter, og kommer nok til å holde meg til dem.

Tror ikke jeg gidder mer trening for i dag... Jeg sykla 2 timer i går.

Når det gjelder at jeg ikke går ned i vekt..jeg ser at noen sier det kan være at jeg bygger musker. Jeg gjør nok det, ja! Men jeg vet ikke hvor tidlig økt muskelmasse kan vise seg på vekta? Og, hvor mye de kan veie etter såpass kort tid..??

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:03   #244
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Jeg bruker kun 1 kilosvekter (har ikke tyngre) og syns det er meeer en nok

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:11   #245
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av fofa, her.

da var jeg ferdig med dag 14. Det er fortsatt tungt ja..men jeg er strålende fornøyd med at jeg faktisk gjennomfører denne økta hver dag. Og at det tross alt går så bra som det gjør. Jeg synes kardiodelen går overraskende bra(till tross for at svetta siler), men jeg har jo skjønt for lenge siden at musklene mine ikke er mye å skryte av jeg bruker 2 kilos vekter, og kommer nok til å holde meg til dem.

Tror ikke jeg gidder mer trening for i dag... Jeg sykla 2 timer i går.

Når det gjelder at jeg ikke går ned i vekt..jeg ser at noen sier det kan være at jeg bygger musker. Jeg gjør nok det, ja! Men jeg vet ikke hvor tidlig økt muskelmasse kan vise seg på vekta? Og, hvor mye de kan veie etter såpass kort tid..??

Målbånd!!!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:12   #246
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Jeg har 1,5 og 3 (?) kg vekter. Veksler litt mellom de.

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:15   #247
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Målbånd!!!

Ja, i know haha
Men jeg kjente første uka at jeg var mindre over magen. De siste dagene merker at jeg holder på mye væske..så jeg tror at det pluss kanskje litt muskler kan være årsaken. Men uansett hva grunnen er, så er det frustrerende etter en så hard innsats.

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:22   #248
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Ja, i know haha
Men jeg kjente første uka at jeg var mindre over magen. De siste dagene merker at jeg holder på mye væske..så jeg tror at det pluss kanskje litt muskler kan være årsaken. Men uansett hva grunnen er, så er det frustrerende etter en så hard innsats.

Du kommer nok til å gjøre et stort hopp helt sånn plutselig

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:36   #249
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Du kommer nok til å gjøre et stort hopp helt sånn plutselig


Det er det jeg håper på!!! Faktisk eneste grunnen til at jeg ikke gir opp all denne harde treningen. Så...jeg kommer til å fortsette, men jeg håper "plutselig" skjer om ikke så altfor lenge, altså

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 08:01   #250
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Noen som gidder si noe om hvilke øvelser det er snakk om?

Egentlig veldig enkle øvelser for mage, rygg, armer, bryst, lår, legger og rumpe. Det er egentlig så enkelt at du kan grine, men så har man mer enn nok med å holde følge så man griner heller av gangsperren som etterhvert melder seg. Ser utrolig lett ut, men tar skikkelig på. Varer bare 20 min, så det er jo veldig overkommelig. Lette håndvekter med på mesteparten av øvelsene.

Flere av øvelsen kan ta endel på knærene hvis ikke øvelsene blir utført korrekt, så det bør man passe på.
Eksempel:
Bicepscurls sammen med utfall
Vanlige mageøvelser på matte
Jogging på stedet
Late som hoppe hoppetau
osv....

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med? Mosepjusk Trening 390 31-05-11 16:09
Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack Idarull Trening 15 23-01-11 14:32
Jillian Michaels 30 day shred oppstart 25. okt Fofa Trening 11 19-11-10 22:28
Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010 bolla123 Trening 0 08-11-10 00:28
Jillian Michaels 30 Day Shred start 6. juli, anyone? Fofa Trening 115 07-09-10 20:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no