Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Da er jeg igang igjen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-11-10, 20:04   #1
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Da er jeg igang igjen.

Hei alle sammen.

Da er det ca 1 år siden jeg var her sist og mye har skjedd på den tiden. Nå starter jeg opp igjen har lagt alt til rette for at dette skal gå bra.

Lurer litt på en ting da. Sist gang jeg drev med dette hadde jeg en nettside som jeg la inn alt jeg spiste og fikk det regnet om til hvor mange gram jeg hadde av hvert. Noen som husker en slik side?

  Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:59   #2
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: Da er jeg igang igjen.

Velkommen tilbake =)

Jeg vet bare om det programmet som jeg tror heter mat på data eller noe lignende..

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 22:06   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Da er jeg igang igjen.

Diett.no kanskje?

Velkommen tilbake

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 16:55   #4
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Da er jeg igang igjen.

Hei.

Takk for velkomst folkens.

Det var diett.no jeg tenkte på ja. Har kommet godt igang og koser meg med masse god mat igjen. Deilig å starte på etter et år med dritt.

Mvh
L.kristin

  Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 17:30   #5
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Da er jeg igang igjen.

know the feeling gikk ned 15 kg i fjor og så sprakk jeg og i hele år har jeg lagt på meg igjen.. og nå er jeg tilbake på lavkarbo og føler meg helt fantastisk

velkommen tilbake!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 14:25   #6
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Da er jeg igang igjen.

Velkommen tilbake, og lykke til videre!











__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 22:44   #7
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Da er jeg igang igjen.

Takk, takk catwoman.

Da her det snart gått 1 uke på ketolysekuren og det går ganske bra. Koser meg med masse god mat og da jeg baker brødet på bakmix-boksen går det litt lettere.
Lurer litt på hva slags erfaringer dere har med atkinsbarene og mørk sjokolade fra sukkerfritt. Har selv spist litt av dette og det hjelper med å holde meg litt "flytende" når trangen melder seg. Er flink til å sjekke med ketostix, men det har ikke gitt noe utslag. Lurer derfor på om det er greit å "nible" på disse innimellom så lenge stixen ikke viser noe forandring??

Veiedag for meg i morgen. Skal bli spennende....

  Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 22:54   #8
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Da er jeg igang igjen.

Velkommen tilbake, ja. Og lykke til!!

Jeg har også nylig "kommet tilbake" - starta lavkarbo for 2 uker siden. Formen er på topp og jeg koser meg med maten. Har ikke våget å spise noen Atkins-barer eller noe i den duren, jeg. Det er vel individuelt hvordan dette kan slå ut i forhold til opplegget ellers.

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 22:57   #9
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Da er jeg igang igjen.

Takker og velkomen tilbake du også bibi.
Jeg får se i morgen om det har hatt noen betydning. Prøver å holde det til helgene da. Koste meg med litt gele i sted med krem. Deilig.
Ellers kommer stort sett alle karber fra grønnsaker og brødet jeg baker.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Da er vekta igang igjen etter en liten stopp ... Gladys Ketolysekuren 10 22-04-08 19:38
Da er jeg igang igjen ... janine75 Ketolysekuren 7 04-01-08 12:25
Ok, jeg er igang igjen Spirea Dr Lindbergs 0 16-06-05 00:34
Da er jeg igang!! Linda25 Induksjonen 6 25-01-05 16:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no