Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Minus melk

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-11-06, 00:09   #1
Aqua
Juniormedlem
 
Aqua sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øst i landet
Alder: 62
Innlegg: 36
Aqua er på en erverdig vei

Minus melk

Jeg tåler ingen form for melkeprodukter og spør: er ketolysekuren slik at du MÅ innta melkefett for at kuren skal virke optimalt eller kan man gå på kuren uten å spise melkeprodukter?

På forhånd, takk for svar

__________________
Mvh Aqua
Aqua er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 00:09   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Minus melk

Jeg er ikke ketolyseerfaren, men jeg ser ikke noen problemer med å følge kuren uten melk

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:45   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Minus melk

Nei, du trenger ikke melkefett for at kuren skal funke (dor noen er det snarere tvert i mot).

Bare du får i deg nok fett fra andre kilder er det flott ! Fet fisk, oljer, nøtter etc.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 19:58   #4
Aqua
Juniormedlem
 
Aqua sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øst i landet
Alder: 62
Innlegg: 36
Aqua er på en erverdig vei

Sv: Minus melk

Det var godt å høre, vet at i enkelte dietter så er melkefett endel av kosten (bl.a. Gr. Roede)

Takk til Aline og Nille for svar

__________________
Mvh Aqua
Aqua er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:36   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Minus melk

Hei
Melk er for kalver og spebarn. Vi har faktisk ikke så godt av større mengder i vårt kosthold i det hele tatt, og mange tåler rett og slett ikke melk.
Ketolysekuren kan fint gjennomføres uten melk ( Et lite Obs, Bakemiksen inneholder mye melkeprotein og anbefales ikke for deg. Du kan evt benytte soyaprotein. hvis du ønsker det.)

Grønnsaket, fet fisk, kjøtt av ymse slag olje, nøtter avocado mm kan gi en fulgod ketolysekur. Du er sikkert allerede ekspert i å unngå melkeprodukter så dette kommer til å gå bra.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Laktoseredusert melk? AnnaV Spørsmål og svar 20 03-04-06 14:23
melk.... Miroslav Spis deg ned i vekt med Skaldeman 3 06-02-06 19:08
Drikker dere melk? Roy82 Atkins kosthold 15 04-03-05 22:56
Overfølsom for melk donjuanwannabe Generell ernæringsdebatt 3 04-10-04 16:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no