Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lavkarbo - trenger hjelp

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-10, 19:55   #1
Sepirose
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 31
Innlegg: 9
Sepirose er på en erverdig vei

Lavkarbo - trenger hjelp

Hei!

Jeg fant akkurat ut om dette forumet her og det ser ut til å være veldig bra og hjelpsom, har funnet mye nyttig til nå og kommer sikkert til å få svar på mange av mine spørsmål her forhåpentligvis.

Jeg er en gutt på 17 år, jeg veier rundt 75kg og er ca 182 cm høy. Jeg har trent styrke i ett år og har merket store forandringer! Men, til tross for mitt kosthold så har jeg ikke klart å fjerne fettet. Det eneste stedet jeg har fett på kroppen er magen og det er kjempe plagsomt, noe jeg gjerne har lyst til å fjerne. Nå har jeg bestemt meg for å gå på en "diett" hvor jeg skal prøve å kutte ut alt usunt mat.

Kostholdet mitt ser slikt ut

Frokost: Havregryn
Lunsj 1: Kylling, Ris, Grønnsaker
Lunsj 2: Kylling Ris Grønnsaker
Middag: Biff, Potet Grønnsaker
Kveldsmat:

Jeg vet ikke om dette her ser bra ut, eller om jeg bare legge til noe eller fjerne noe. Men jeg er veldig ny til dette her og håpet på deres hjelp. Har ikke skrevet noe på kveldsmat fordi jeg ikke vet hva jeg skal spise på kvelden, alle sier at jeg bør spise mindre karbs, men er ikke sikker på hva jeg skal spise. Folk sier også at brødvarer og lignende bør kuttes ut.

Sepirose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 20:41   #2
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

kutt ut havregryn, ris, poteter, pasta, brød og sukker, erstatt det med grønnsaker og fett, så er du på god vei!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 21:03   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Hei,
Her finner du informasjon om de ulike lavkarbo retningene.
Her har jeg samlet sammen litt nyttig informasjon for nykommere i lavkarbo verdenen, Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 22:37   #4
Sepirose
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 31
Innlegg: 9
Sepirose er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

hva skal jeg erstatte alt det med da?

Sepirose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 22:42   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Du skal erstatte potet, ris etc etc med grønnsaker. Du skal velge fete alternativer, ikke lett- produkter.
Kylling inneholder ikke mye fett, ikke en biff heller. Spis bacon og egg til frokost med god samvitttighet.......

Du må nok lese deg opp litt, så kan du spørre litt mer etter hvert!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 22:54   #6
Sepirose
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 31
Innlegg: 9
Sepirose er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Okei så en kyllingsalat, biffsalat istedenfor potet,ris og brødvarer er bedre? Men, man blir jo ikke helt mett av det?

Har lest litt mer her på forumet nå og ser oppskrifter som kun inneholder 6kbh er det virkelig sant? Hva med alle ingrediensene inneholder ikke de karbohydrater og andre stoffer...

Superdupergod Frokostpannekake.Totalt 6 kbh

2 egg,
4 ss cottage cheese
2 ss rømme
2 ss rapsolje
1 ss kruskakli
2 ss ketolyse bakemix
en klype salt
en klype bakepulver
2ts natreen pulver ·
Stekes som en stor pannekake eller som 2-3 små i smør på begge sider. Middels varme
Kan være vanskelig å snu, litt porøs.

Sepirose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 22:56   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Les linken arnakristin la ut til deg så får du svar på mye

På Ketolyse feks spiser man opptil 200 gr fett pr dag samt ca 1 gr protein pr kilo kroppsvekt, det er det man blir mett av

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:05   #8
Sepirose
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 31
Innlegg: 9
Sepirose er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

har lest en del av de lenkene.

Men, hvis feks denne frokosten inneholder kun 6khb så kan jeg jo spise to tre slike?

Sepirose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:06   #9
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Kommer helt an på hvor mange karber du har tenkt å ligge på pr døgn det

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:07   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Spørs jo hvor du vil ligge i karber, men ja, det er bare 6 karber i den!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:08   #11
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Sepirose, her.

Hei!

Jeg fant akkurat ut om dette forumet her og det ser ut til å være veldig bra og hjelpsom, har funnet mye nyttig til nå og kommer sikkert til å få svar på mange av mine spørsmål her forhåpentligvis.

Jeg er en gutt på 17 år, jeg veier rundt 75kg og er ca 182 cm høy. Jeg har trent styrke i ett år og har merket store forandringer! Men, til tross for mitt kosthold så har jeg ikke klart å fjerne fettet. Det eneste stedet jeg har fett på kroppen er magen og det er kjempe plagsomt, noe jeg gjerne har lyst til å fjerne. Nå har jeg bestemt meg for å gå på en "diett" hvor jeg skal prøve å kutte ut alt usunt mat.

Kostholdet mitt ser slikt ut

Frokost: Havregryn
Lunsj 1: Kylling, Ris, Grønnsaker
Lunsj 2: Kylling Ris Grønnsaker
Middag: Biff, Potet Grønnsaker
Kveldsmat:

Jeg vet ikke om dette her ser bra ut, eller om jeg bare legge til noe eller fjerne noe. Men jeg er veldig ny til dette her og håpet på deres hjelp. Har ikke skrevet noe på kveldsmat fordi jeg ikke vet hva jeg skal spise på kvelden, alle sier at jeg bør spise mindre karbs, men er ikke sikker på hva jeg skal spise. Folk sier også at brødvarer og lignende bør kuttes ut.

Nu kommer et helt anna råd.
Hvis du trener styrke, og har den lave kropsvekta du sier, så glem alle råd du har fått hittil.

Spørsmål: Er det magefett som skjuler 6pack som bekymrer deg?
Hvis ja, så er en 6pack mange år med trening og "Deffing"
Deffing er det kroppsbyggere gjør før konkuranse.

Ønsker du å bygge muskelmasse, så er det kostholdet du skisserte i begynnelsen sletts ikke så dumt. Legger du inn et par egg sammen med havregrynene, blir det meget bra.

Så må du forstå noen kroppsbyggeprinsipper:

Skal du bygge, må du bulke. Bulke=spise litt mere enn kroppen trenger, men ikke så mye at du blir smellfeit.

Vil du ha gode byggeresultater, så tren RYP (Søk så finner du programmet)
Karbohydrater (Havregrøt, ris e.l) + proteiner (Egg, fisk, kylling) rett etter trening hjelper godt.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:15   #12
Sepirose
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 31
Innlegg: 9
Sepirose er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Det forstår jeg, jeg vil ikke akkurat ned i vekt.. men, vil bare fjerne mage fettet og tenkte at lavkarbo mat kunne hjelpe til med det.

Sepirose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 08:17   #13
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Punktslanking er kun mulig ved hjelp av en dyktig kirurg.
Fortsett heller med treninga, og få i deg fornuftig mat. (Det meste er bedre enn potetgull)
Kjører du på med litt olje i det kostholdet du beskriver, bør du få ei bra markant økning av muskelmassen over et års tid.

Husk nu endelig å legge inn noen pauseuker, ellers stopper utviklinga.

Noe anna du kan tenke på, er at testosteron gir normalt mindre magefett.
De store øvelsene, Knebøy, Markløft og Benkpress trigger testosteronet.
Trener du på morgenen når testosteronnivået er høyest får du best effekt.
Selv hater jeg morgenen i sin almindelighet, og greier ikke å trene da.

Så, kjør på.

Forresten, hvilket program trener du?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 14:44   #14
Sepirose
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 31
Innlegg: 9
Sepirose er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Jeg driver med alle de øvelsene og jeg trener godt. Eneste problemet jeg har er kostholdet mitt, jeg prøver og prøver man klarer aldri å fullføre det.. jeg ser ned på magen og bare ser fettet henget der, jeg er motivert i ett par dager og når resultatene ikke kommer så bare gir jeg opp.. feks fra mandag bestemte jeg meg for å være sunn spiste hver tredje time og så bra som mulig.. men i dag så knakk jeg og endte opp med å spise masse usunt :/

Sepirose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 18:17   #15
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Maten må smake godt, samt se delikat ut.
Du kan lage uhyre mye bra av kylling.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 18:39   #16
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Det er jo gjort en forskning nå på at kroppen kan bygge muskler bedre og du kan gå ned i vekt, uten å miste mukler, hvis du er i ketose.
Ketolyse er jo en bra kur, bare les på ketolyse.no og her på forumet, så får du egentlig all info du trenger. Selvfølgelig best å kjøpe boka og det som følger, hvis du skal gjørde det ordentlig. Det er som Runegutt sier, du kan ikke slanke deler av kroppen. Du mister fett overalt, men da kan du jo også bygge muskler på en "bar" mage hvis du går ned noen kg.
Men hvis du driver med mye styrke så trenger kroppen mye proteiner, og kan ikke drive med sultekur for å bygge muskler. (det vet du sikkert)
Motivasjonen finner du nok, når du først har skrevet her, så er du jo i gang. Er bare å starte og se om du syns en sjokolade er verdt magefettet

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 20:02   #17
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Du er 17 år og spinkel. Hvis du "deffer" nå, så vil du antageligvis bli enda spinklere og få enda mer "magefett". Spis mye mat og tren hardt, så vil ting se annerledes ut om et års tid.

Sjokolade, potetgull og brus er ikke mat, så det er sagt.

www.t-nation.com
www.treningsforum.no

  Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 23:21   #18
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Det er jo gjort en forskning nå på at kroppen kan bygge muskler bedre og du kan gå ned i vekt, uten å miste mukler, hvis du er i ketose.
Ketolyse er jo en bra kur, bare les på ketolyse.no og her på forumet, så får du egentlig all info du trenger. Selvfølgelig best å kjøpe boka og det som følger, hvis du skal gjørde det ordentlig. Det er som Runegutt sier, du kan ikke slanke deler av kroppen. Du mister fett overalt, men da kan du jo også bygge muskler på en "bar" mage hvis du går ned noen kg.
Men hvis du driver med mye styrke så trenger kroppen mye proteiner, og kan ikke drive med sultekur for å bygge muskler. (det vet du sikkert)
Motivasjonen finner du nok, når du først har skrevet her, så er du jo i gang. Er bare å starte og se om du syns en sjokolade er verdt magefettet

Hvis du leser den forskningen du henviser til, vil du se at det er snakk om utøvere som har for stor fettprosent.

Sepirose kan umulig ha så stor fettprosent, grunnet lav kroppsvekt.
Og..... skal man bygge muskler, er det nesten umulig uten å tilføre bra med karbohydrater. Insulin er et meget effektivt veksthormon.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 00:54   #19
Sepirose
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 31
Innlegg: 9
Sepirose er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Synes det er rart selv, men jeg har en del fett på magen... og jeg vil gjerne fjerne det.. jeg er IKKE spinkel hvis dere tror det..

Sepirose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 08:42   #20
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Insulin er et meget effektivt veksthormon.

Insulin er ikke "et veksthormon".

  Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 08:46   #21
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Sepirose, her.

jeg er IKKE spinkel hvis dere tror det..

Du er spinkel.

En på gymmet er like gammel som deg, løfter 220kg i mark og veier ca 80kg. Han har ikke fett på magen.

Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut?

  Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 18:30   #22
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Insulin er ikke "et veksthormon".

Oooops, syk feil. Dette bør jeg da kunne. Fy meg

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 20:05   #23
Sepirose
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 31
Innlegg: 9
Sepirose er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Du er spinkel.

En på gymmet er like gammel som deg, løfter 220kg i mark og veier ca 80kg. Han har ikke fett på magen.

Nei, jeg er ikke det.. du kan få tro det du har lyst til.

Mandag: Bryst
Tirsdag: Rygg
Onsdag: Skuldre/Nakke
Torsdag: Biceps/Triceps
Fredag: Bein/Legger

Også fotball..

Som sagt så har jeg alt fettet på magen, og det er det jeg vil fjerne. Jeg vet godt at det ikke går ann å punkt forbrenne, lurte på om lavkrabo diett ville hjelpe til med å fjerne det fettet!

Jeg trener godt og aktivt, det eneste problemet mitt er at jeg ikke klarer å kontrollere kostholdet mitt, jeg har prøvd og prøvd men gir opp etter ett par dager :/ Derfor så tenkte jeg å få litt hjelp her hvis det var mulig.

Sepirose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 20:21   #24
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Du gjør jo alt riktig og det blir nok bra med tia, men du skjønner jo selv at det ikke er noe noen kan gjøre her hvis du ikke klarer å holde deg til et sunt kosthold! Som sagt må du tenke, før du putter noe dritt i munnen, er dette verdt det. Vil jeg ha en fleskete mage bare fordi sjokolade gir deg et ti min rush? Eller er det verdt å prøve å holde deg til det sunne og få de resultatene du vil? Dessuten kan du spise en atkins bar hvis du får veldig lyst på noe søtt. Det hjelper på søtsuget mitt. Lykke til

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 22:46   #25
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarbo - trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Sepirose, her.


Mandag: Bryst
Tirsdag: Rygg
Onsdag: Skuldre/Nakke
Torsdag: Biceps/Triceps
Fredag: Bein/Legger

Det er ikke et treningsprogram, det er en liste over ukedager og kroppsdeler.

Kjære deg. Du er 182cm høy, 75kg, hvorav en god andel tydeligvis er magefett. Det vil jeg si er spinkelt.

Begynn å løfte og spise ordentlig. Spis solide måltider, minst tre om dagen. Ta proteintilskudd hvis du ikke får nok kjøtt i kostholdet. Følg et ordentlig treningsprogram. Du finner et fint nybegynnerprogram på www.styrkeloft.no

Problemet ditt vil løse seg i løpet av kort tid hvis du bare trener og spiser.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Organisert tur, trenger a lyve paa meg sykdom for aa kunne spise lavkarbo! Hjelp! cillia Lavkarbo generelt 7 18-01-10 21:18
Trenger hjelp ... cilemora Ketolysekuren 8 28-10-07 22:17
Lavkarbo som ikke virker. Trenger ekspertenes hjelp! Carbokiller Spørsmål og svar 22 09-04-06 19:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no