Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Mister muskler?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-11, 10:15   #1
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Mister muskler?

Dette høres kanskje sært ut men jeg må bare spørre. I de siste ukene så har jeg fått ett innsøkk øverst på låret (framsiden) som blir bare mer å mer synelig. Det vises til og med når jeg har stram bukse på! Hva i huleste kan det være? Det er ikke slik på det andre låret. Det går skikkelig innover å det ser jo ut som om det er muskler eller noe som ikke er der. Å det er stort.

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:20   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Mister muskler?

Opprinnelig lagt inn av Sol-Angelica, her.

Dette høres kanskje sært ut men jeg må bare spørre. I de siste ukene så har jeg fått ett innsøkk øverst på låret (framsiden) som blir bare mer å mer synelig. Det vises til og med når jeg har stram bukse på! Hva i huleste kan det være? Det er ikke slik på det andre låret. Det går skikkelig innover å det ser jo ut som om det er muskler eller noe som ikke er der. Å det er stort.

Hmm.. muskelbrist kanskje ta deg en tur til legen du

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:22   #3
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Mister muskler?

Hm men jeg har jo ikke noe smerte. Å behandlingen er jo ro og smertestillende :P Ser bare helt sykt ut, har heller ikke vært slik når jeg har vært i denne "kilos klassen" før heller.

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 11:14   #4
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Mister muskler?

Jeg har også fått slike. Først på det ene beinet, det andre kom betydelig senere etter.
Rett og slett fett som er blitt borte her, altså.

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 11:18   #5
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Mister muskler?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hmm.. muskelbrist kanskje ta deg en tur til legen du

Tror nok du hadde merka det hadde du hatt muskelbrist, for det er vondt det. Jeg kunne knapt gå i to uker etter en muskelbrist.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 11:42   #6
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mister muskler?

Om det ikke er vondt er det sikkert bare fett/vann du har mistet litt ujevnt.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 12:36   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Mister muskler?

Er du bekymret - gå til legen Ofte eneste måten å få roen over seg igjen om man er bekymret

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 13:21   #8
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Mister muskler?

Det er jo ikke noe vondt eller noe så jeg tror ikke det er noe farlig. Måtte bare spørr for det ser ikke helt normalt ut Men ser det er flere som opplever det, så er sikkert ikke noe farlig Takker for svar

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Omvendt tap av muskler SunnhetMedSirrup Spis deg ned i vekt med Skaldeman 21 26-04-10 21:15
Muskler, egg og hender! Val Ketolysekuren 3 11-03-10 10:54
Muskler, muskler, muskler ... hvor mye kan det egentlig bli? SunnhetMedSirrup Spørsmål og svar 8 16-10-09 07:11
Stive muskler, what to do? scartz Trening 37 19-12-08 09:41
Muskler og ketose Oda Trening 3 30-08-05 10:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no