Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Empowerplus (EMP)

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-12-04, 11:19   #1
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Empowerplus (EMP)

Hei!

Noen som har erfaring med dette kosttilskuddet!?

Satt på legekontoret og ventet her om dagen, og på bordet lå det en oppkopiert artikkel som så ut til å være hentet fra Hjemmet, Allers e.l. Siden det handlet om et kosttilskudd, og Gunvor Hals (favoritten til å introdusere barne-tv når jeg var liten ) , måtte jeg ta en kikk!

Kosttilskuddet var noe Hals hadde funnet frem til etter flere år med prøving og feiling av forskjellige medisiner og kosttilskudd for hennes syke sønn. Sønnen hennes hadde blitt mye bedre etter at han hadde begynt med dette tilskuddet, og hun er nå kontaktperson i Norge for dette produktet som stammer i fra Canada.

Produktets hjemmeside er www.truehope.com Har lest litt inne på denne siden, og innholdet i kapslene ser ikke veldig revolosjunerende ut: "The composite contains thirteen vitamins, three amino acids, and seventeen minerals in a highly bio-available form.".

Men nå ble nå jeg nysgjerrig likevel og lurer på om noen her kjenner til eller bruker dette kosttilskuddet!?

friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 11:31   #2
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Kosttilskuddet skulle kunne hjelpe på en masse i følge den norske artikkelen, mens det på hjemmesida www.truehope.com virker og være mest fokusert på depresjoner.

Nå er ikke jeg manisk depressiv eller noe sånt som en del av "suksesshistoriene" fra hjemmesiden der, men sliter litt med humørsvingninger og er deppa med jamne mellomrom. Da grunnet ryggproblemer, samlivsbrudd siste måned osv. Derfor litt nysgjerrig på om dette kunne være noe som kunne hjelpe en stakkar i høstmørket med litt for svingende humør og selvfølelse

friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-12-04, 13:39   #3
truehopenorge
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2004
Alder: 60
Innlegg: 2
truehopenorge er på en erverdig vei

Hei!
En som bruker EMP fortalte om denne siden, og vil derfor gjerne svare. Ca 200 personer bruker dette kosttilskuddet i Norge nå, og Truehope er spesielt opptatt av psykiske lidelser, det er der de har sin bakgrunn, men det er ikke noe annet enn vitaminer og mineraler, og det har vist effekt på mange kroppslige plager og problemer. Det fungerer fint som et kosttilskudd for generell helse - som jeg selv bruker. Vi jobber med å få en egen nettside i Norge, men det tar ei stund før det er klart.

Gunvor Hals

*Redigert, årsak: annonse. Ta kontakt via lenken nederst på siden om du ønsker å selge produktet ditt på lavkarbo.no

Opprinnelig lagt inn av friflex

Noen som har erfaring med dette kosttilskuddet!?

Satt på legekontoret og ventet her om dagen, og på bordet lå det en oppkopiert artikkel som så ut til å være hentet fra Hjemmet, Allers e.l. Siden det handlet om et kosttilskudd, og Gunvor Hals (favoritten til å introdusere barne-tv når jeg var liten ) , måtte jeg ta en kikk!

Kosttilskuddet var noe Hals hadde funnet frem til etter flere år med prøving og feiling av forskjellige medisiner og kosttilskudd for hennes syke sønn. Sønnen hennes hadde blitt mye bedre etter at han hadde begynt med dette tilskuddet, og hun er nå kontaktperson i Norge for dette produktet som stammer i fra Canada.

Produktets hjemmeside er www.truehope.com Har lest litt inne på denne siden, og innholdet i kapslene ser ikke veldig revolosjunerende ut: "The composite contains thirteen vitamins, three amino acids, and seventeen minerals in a highly bio-available form.".

Men nå ble nå jeg nysgjerrig likevel og lurer på om noen her kjenner til eller bruker dette kosttilskuddet!?


Sist redigert av HP : 17-12-04 kl 15:00. Årsak: Annonse for produkt.
truehopenorge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 17-12-04, 13:43   #4
truehopenorge
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2004
Alder: 60
Innlegg: 2
truehopenorge er på en erverdig vei

Hei du som spør om Empowerplus!

Så langt du beskriver kan EMpowerplus være noe du vil kunne dra nytte av. Humsvingninger er vanligvis noe som er et typisk "kjemisk" problem, nettopp den type problem Empowerplus har vist så imponerende resultater med.

Gunvor Hals


Opprinnelig lagt inn av friflex

Kosttilskuddet skulle kunne hjelpe på en masse i følge den norske artikkelen, mens det på hjemmesida www.truehope.com virker og være mest fokusert på depresjoner.

Nå er ikke jeg manisk depressiv eller noe sånt som en del av "suksesshistoriene" fra hjemmesiden der, men sliter litt med humørsvingninger og er deppa med jamne mellomrom. Da grunnet ryggproblemer, samlivsbrudd siste måned osv. Derfor litt nysgjerrig på om dette kunne være noe som kunne hjelpe en stakkar i høstmørket med litt for svingende humør og selvfølelse

truehopenorge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 17-12-04, 14:04   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hm.. litt forvirret jeg nå..

Du, "truehopenorge".. er du Gunvor Hals? Eller.. hm.. er du representant for Truehope Norge eller...?

Vennligst oppklar!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-12-04, 14:33   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

virket jo veldig som om det var henne. (litt spennende, da ) siden hun oppgav nr til kontoret i oslo osv...

er også spent på oppklaringen !

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-04, 14:40   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Her ser dere hva tilskuddet inneholder:
http://www.truehope.com/_empowerplus/empIngredients.asp

"bare" vitaminer og mineraler, og ikke de største dosene, bruker truehopenorge ser ut til å hete Gunvor ja.

Friflex, kjenner du henne?

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 17-12-04, 14:44   #8
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Her kan dere lese mer om kosttilskuddet:
http://www.uib.no/isf/eyr/2004q2/017621.html

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 17-12-04, 14:53   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Er visst litt bråk rundt dette tilskuddet...

Lavkarbokost, multivitamin og omega3 fettsyrer (pluss å kutte ut margariner og omega6 rike oljer) virker jo mot de samme tilstandene...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 17-12-04, 17:36   #10
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av HP

Her ser dere hva tilskuddet inneholder:
http://www.truehope.com/_empowerplus/empIngredients.asp

"bare" vitaminer og mineraler, og ikke de største dosene, bruker truehopenorge ser ut til å hete Gunvor ja.

Friflex, kjenner du henne?

Nei, viss du leser første posten min, så ser du at jeg ble nysgjerrig på produktet da jeg las en artikkel mens jeg ventet hos legen. Kjenner Hals kun som hyggelig "hallo-dame" fra NRK da hun brukte og introdusere barne-tv når jeg satt og ventet på "Portveien 2", "Fragglene" osv

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-12-04, 22:56   #11
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av friflex

når jeg satt og ventet på "Portveien 2", "Fragglene" osv

åååååhhhhh...... savner det der !!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-04, 04:54   #12
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Hm. Følger skeptisk med.

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 22:20   #13
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Empowerplus (EMP)

En annen artikkel fra Mat&Helse:
http://www.matoghelse.no/ekte-haap-f...967-48598.html

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 12:35   #14
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Empowerplus (EMP)

Oi, var det tråd her om dette fra 2004?! Litt skeptiske holdninger ute og går her ser jeg

Leste i Mat & Helse om historien til sønnen til Gunvor Hals, og utbrøt mens jeg leste: Han MÅ jo ha ME! Og etterhvert kom det frem at de trodde han måtte ha hatt det og fått det som to-tre-åring ... (Les artikkelen som kommer etter den mofe linker til )

Jeg har tro på dette jeg Skal prøve etterhvert hadde jeg tenkt. Så kan jeg gi tilbakemelding om hvordan det virker på ME. Har lest at dette har gjort folk med ADHD symptomfrie også.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 12:43   #15
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Empowerplus (EMP)

Noen som vet om de har fått webside på norsk nå?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 13:56   #16
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Empowerplus (EMP)

Jaaa, fant det!

http://www.truehope.com/norge/

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 14:04   #17
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Empowerplus (EMP)

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Oi, var det tråd her om dette fra 2004?! Litt skeptiske holdninger ute og går her ser jeg

Leste i Mat & Helse om historien til sønnen til Gunvor Hals, og utbrøt mens jeg leste: Han MÅ jo ha ME! Og etterhvert kom det frem at de trodde han måtte ha hatt det og fått det som to-tre-åring ... (Les artikkelen som kommer etter den mofe linker til )

Jeg har tro på dette jeg Skal prøve etterhvert hadde jeg tenkt. Så kan jeg gi tilbakemelding om hvordan det virker på ME. Har lest at dette har gjort folk med ADHD symptomfrie også.

Hei Frøy
Tenkte bare å tipse deg om at dette produktet har vært diskutert endel på ME-forum. Jeg legger inn en link hvis du er int. i å lese litt om den debatten:

http://meforum.diskusjonsforum.no/meforum-about3768.html&highlight=empowerplus

http://meforum.diskusjonsforum.no/me...ht=empowerplus

http://meforum.diskusjonsforum.no/me...ht=empowerplus

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 14:23   #18
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Empowerplus (EMP)

Takk, Terry . Jeg ser det er litt delte meninger der ... Jeg er nok litt mer åpne for alternative ting enn den gjengse ME-forumbruker ser det ut til, etter det jeg har lest tidligere også ... Jeg tror dette er veldig bra, men etter et jeg leser nå tenker jeg at det nok er lurt å ha kontakt med en lege som kan noe om dette først, kanskje ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no