Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fortsatt utslag på stixn men ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-08, 15:46   #1
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Fortsatt utslag på stixn men ...

vis dette ikke hører hjemme her bare flytt inlegge

jeg har egentlig fra starten av(ikke skyt meg) ikke klart å holde meg til ketolyse, altså jeg klarte aldri å spise nåkk fett,klarte å holde karbene lism..... men jeg gikk fortsatt ned.. så jeg tenkte å kjøre samma løpet videre, spiser minimalt med karbs, masse vann, trener 4 ganger uka, og spiser masse grønnsaker og litt sundt fett fra oljer osv...3 hovemåltid og 2 mellom, altså en mere fedon stil vil jeg påståd...

jeg startet i uken her å spise et knekkebrød i ny og ned, litt nøtteblanding etter trening, osv.. siden jeg skal følge mere fedons opplegg så er det jo lovlig mat der...

men det jeg lurer på... jeg har jo fortsatt veldig knall lilla utslag på stixn min.. det har vært knall lilla fra dag 1, og det er snart 3 uker siden jeg testet for første gang(drikker nåkk vann ja ,3 liter minimum)
men jeg spiser jo helt garantert mere karber enn det som er ketolyse grensa, og jeg spiser ikke noe bacon, fett , meiersmør, fløte osv...

hvorfor er stixn min lilla da,kan jeg være i ketose når jeg faktiskt følger generell lavkarbo? det er vel lite trolig..

jeg har ikke regna hvor mye karbs jeg spiser vær dag, men i forigårs spiste jeg en pose med sånn nøtter uten salt etter trening, der var det vist ca 16 karbs jeg fikk i meg bare på det.. så jeg havna sikkert oppi over 50 karbs vertfall den dagen..men stixn er like knall forde..

noen som vet?

jeg spiser nå en yoplait og litt nøtter til mellom måltid, så det er vel ikke lenge før jeg detter ut av ketose tenker jeg..

men hva er maks grensen med karber man kan innta å fortsatt være i ketose..? jo mere karbs man spiser jo mindre fett skal man ha sant?
noe rett må jeg jo ha gjort, for i dag viser vekta 100 blank. det er 5 kilo mindre enn for under 2 uker siden det... men veiedag er ikke før mandag, og sist helg gikk jeg opp 1 kg tross at jeg ikke skeia noe ut,hehe

__________________



Sist redigert av Lisekir : 11-04-08 kl 15:57. Årsak: endra fakta
Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 16:10   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: fortsatt utslag på stixn men....

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2092

der står det mye om ketose.

Noen er i ketose helt opp til 50 karber.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
Manglende resultat Suzi Lavkarbo generelt 5 02-08-07 23:11
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no