Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Fasinerende intuisjon!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-01-06, 15:05   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Fasinerende intuisjon!

Poden og pappan gikk ut i hagen for å måke snø og lage snøhule, og jeg slengte på noen pølser på helt laveste varme så de kunne godgjøre seg til de kom inn igjen.

Jeg gikk litt frem og tilbake fra vinduet og dtamaskinen, også så jeg at det var jo så lav varme at smøret smeltet jo nesten ikke...Så da tenkte jeg at jeg kan ha det nesten på det varmeste i ett minutt, så skrur jeg det ned igjen og lar det stå på det laveste etterpå.

Så gikk jeg å la meg for å meditere... Chakrameditasjon. Jeg hadde lagt i 20 minutter, og sovnet dypt. Plutselig våkner jeg fra dyp søvn, er lys våken, reiser meg opp, og går ut gjennom røyken, og tar pannen av platen. Sånn helt uten å tenke over hva jeg gjorde, uten å svimle (til vanlig så triller hele verden rundt og musklene mine vil ikke virke når jeg spretter opp.)

Jeg hadde glemt å skru ned, og pølsene var svarte, og det lå endel røyk i leiligheten ja... men det var ikke tatt fyr enda da.

Så ble jeg litt nysgjerrig, og klikket på i-poden igjen, og lyttet til hvor langt jeg var kommet i chakrameditasjonen. Og jeg var kommet til den biten som jobber med det chakraet som har med intuisjonen å gjøre. Mannen hadde nettopp sakt noe slikt som: connekt with feelings of intuisjon an innsight, and beeing able to see clearly. Stilig hva?


I allefall, nå har viften gått en stund, og nye pølser er på pannen.
Poden ringte på i sted og HP ropte bortefra snøhulen om at jeg ikke kunne slenge på noen pølser.
Joooda.

Ikke si noe til HP da.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-01-06, 15:07   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Fasinerende intuisjon!

Fasinerende


__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-06, 15:17   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Fasinerende intuisjon!

Opprinnelig lagt inn av Lise


Ikke si noe til HP da.

Jeg glemte å fjerne bevisene...
HP kom inn, så på pølsene, og sa: Åh, hehe, se på de. To forkullede biter...



__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-01-06, 15:25   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Fasinerende intuisjon!

ops

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-06, 15:26   #5
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Fasinerende intuisjon!

uff...nifse greier. Ja nesten brannen altså...venninna mi mista huset på nesten samme måten..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 22-01-06, 18:04   #6
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Fasinerende intuisjon!

Opprinnelig lagt inn av Lise

Jeg glemte å fjerne bevisene...
HP kom inn, så på pølsene, og sa: Åh, hehe, se på de. To forkullede biter...


Det var jammen synd - for hvis du hadde fjernet bevisene så hadde han nok ALDRI funnet ut av det siden du skriver det på dette hemmelige forumet under anonymt dekknavn.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-01-06, 18:08   #7
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fasinerende intuisjon!

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Det var jammen synd - for hvis du hadde fjernet bevisene så hadde han nok ALDRI funnet ut av det siden du skriver det på dette hemmelige forumet under anonymt dekknavn.....

*brøler av latter*

  Svar med sitat
Gammel 22-01-06, 18:47   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fasinerende intuisjon!

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Det var jammen synd - for hvis du hadde fjernet bevisene så hadde han nok ALDRI funnet ut av det siden du skriver det på dette hemmelige forumet under anonymt dekknavn.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-01-06, 19:54   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Fasinerende intuisjon!

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke leser alle trådene som skrives her inne Så hun kunne godt ha sluppet unna

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 22-01-06, 20:01   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Fasinerende intuisjon!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no