Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ny bruker av lavkarbo

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-07-11, 13:08   #1
kikkimikk
Nytt Medlem
 
kikkimikk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 3
kikkimikk er på en erverdig vei
Smile

Ny bruker av lavkarbo

Hei

Jeg er ny på lavkarbo og er usikker på hva jeg absolutt ikke kan spise er det noen som kan hjelpe meg med dette?

kikkimikk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 13:31   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny bruker av lavkarbo

Hei,
Hva du kan og ikke kan spise er veldig avhengig av I hvilken ende på lavkarbo skalaen du velger å legge deg på. Lavkarbo er en samlebetegnelse for karboreduserte kosthold med inntak fra tilnærmet null til 150 kh pr dag.
Så, jeg anbefaler at du tar deg en tur innom samletrpden Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Der finner du bl.a link til den geniale lille brosjyren ‘LCHF på 3 minutter’ mange printer den ut og henger den på kjøleskapet.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 13:37   #3
kikkimikk
Nytt Medlem
 
kikkimikk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 3
kikkimikk er på en erverdig vei

Sv: Ny bruker av lavkarbo

tusen takk

kikkimikk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny bruker; første dag på lavkarbo. Trenger veiledning ang. dagsmeny VintageplaceLie Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 6 29-07-11 03:23
Hvilken lavkarbo-oppskrift bruker du mest? Jabba Spørsmål om matvarer og oppskrifter 24 28-05-11 18:25
Dere som ikke bruker mer penger på lavkarbo, hva spiser dere? Peppa Gris Spørsmål og svar 62 23-05-11 21:04
Kan man spise lavkarbo når man bruker herbalife-shake? lillmerete Generell diskusjon 17 29-03-10 15:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no