Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nybegynner sliter litt med å få i seg anbefalt mengde karbohydrater

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-02-11, 18:19   #26
karbok
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 1
karbok er på en erverdig vei

Sv: Nybegynner sliter litt med å få i seg anbefalt mengde karbohydrater

Har holdt på med lavkarbo siden juni 2010, gikk ned 5 kg, men har nå lagt på meg nesten det samme, selv på fortsatt lavkarbo. Hva gjør jeg galt?

karbok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 18:46   #27
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nybegynner sliter litt med å få i seg anbefalt mengde karbohydrater

Du må nok gi litt mer informasjon før noen kan svare fornuftig på spørsmålet ditt...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 10:14   #28
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nybegynner sliter litt med å få i seg anbefalt mengde karbohydrater

Opprinnelig lagt inn av karbok, her.

Har holdt på med lavkarbo siden juni 2010, gikk ned 5 kg, men har nå lagt på meg nesten det samme, selv på fortsatt lavkarbo. Hva gjør jeg galt?


Sannsynligvis så spiser du mer karbohydrater enn du er klar over og da går d feil vei når vi i tillegg (på lavkarbo) spiser mye fett mat.
Begynn å legg inn på mat på data el noe lignene, så får du en ovesikt over dagens næring.
Mye lettere å fylle med og jeg hadde gjort det en periode til vekten begynte å gå rette veien, å øyemåla ble sikre itte en periode med veiing av div matvarer med karbohydrater

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sliter litt med å få i meg nok fett trude.lutt Spørsmål og svar 3 08-07-10 17:36
Hvor ligger skjæringspunktet mellom mengde fett og karbohydrater? mofe Lavkarbo generelt 8 26-11-09 15:31
Nybegynner: Kvinne 61 år. Andre eldre som sliter? Grandmother Spørsmål og svar 9 19-04-09 15:13
Jeg sliter litt for tiden Murmeline Ketolysekuren 7 30-09-07 03:12
Sliter litt matgal Lavkarbo generelt 17 02-06-05 14:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no