Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

September-slankeren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-10, 17:08   #126
Perunille
Juniormedlem
 
Perunille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 16
Perunille er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Uff, sliter med søthunger i dag...er DEN dagen i mnd hvor jeg virkelig kunne trengt en sjokolade (eller noe annet søtt). Tråler igjennom forskjellige tråder her inne for å finne noe som kan tilfredstille søthungern...neon som har ett godt forslag??


Fant denne tidligere i dag: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32816

Har ikke prøvd den selv enda, da jeg ikke har kakao i hus men den skal prøves snarest.
Kom med tilbakemelding dersom noen av dere prøver

__________________
Perunille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:19   #127
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

hihi Den fant jeg i stad også og måtte prøves...¨den VAR god(er ikke så glad i mørk sjokolade). Men den stagnerte søtsuge og jeg hadde litt bringebærsyltetøy ved siden av. Skal prøve med krem ved siden av neste gang for skal helt klart prøve den igjen.

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 18:30   #128
Perunille
Juniormedlem
 
Perunille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 16
Perunille er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Så bra!!
Gleder meg til å prøve

__________________
Perunille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 18:33   #129
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

---------


Sist redigert av Etherena : 03-01-11 kl 19:22.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 18:37   #130
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

nunu: been there, done that hihi...stå på...hell inn på masse vann - det pleier å hjelpe på meg iallefall når vekta stopper litt opp.
Prøvde å lage meg ketolyse vafler i går...smakte æsj...sjokoladekaka var mye bedre

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 08:52   #131
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Da er sprekkhelga unnagjort. Klarte å holde meg til ketogen mat, men hjemturen på søndag var et helvete. Ikke noen åpne steder i Utrecht, og på bensinstasjonene på veien var jo alt brødbasert. Første måltidet blei inntatt 2.5 time etter at jeg sto opp, og jeg kan love deg at det var et sant helvete å se alle McDonald og Burger King sjappene langs veien. Har aldri vært så sugen på en drittburger som jeg var i går. Heldigvis var kompisen min sterk for meg og nekta å stoppe

Neste måltidet fikk jeg ikke i meg før jeg kom hjem i går kveld. Det var en hard dag, og garantert ikke sunn (grunnet lange perioder med sult).

Var i ketose i går kveld, og har bare gått opp 100 gram. Greit fornøyd med det med tanke på de mengdene vin jeg kasta i meg.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 09:46   #132
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Det er jo kjempe bra Fjasnissen... Flink har du vært

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:23   #133
Kanutta7
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7
Kanutta7 er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Ja da er det ny uke og nye muligheter folkens! Jeg drakk et par glass hvitvin på lørdag kveld, men det gikk ikke så bra. Jeg kunne føle at jeg datt ut av ketosen. Vinen hadde vel for mye restsukker. Fredag tok jeg et glass rødvin, det gikk helt fint. Må finne ut av hvilke viner som er ketosevennlige.

Hadde vært så deilig å kunne ta seg litt vin noen helger, selv om det betyr at vekttapet går litt tregere.

Sjokoladesug har jeg stoppet med en Atkinsbar et par dager, ikke noe utslag på stixen. Tok en espresso på kafé og atkinsbar fungerte utmerket som brownie.
Skal prøve denne sjokoladeomeletten jeg også, og også lage meg rå sjokolade med sukrin etterhvert. Har både cocosa, kakaosmør og rå kakao i hus. Kjøper det på nett fra England, hos Gojiking, blir ikke så dyrt som hvis jeg skulle kjøpt det her hjemme.

Gikk da ganske bra med vekta til tross for utskeielsen din Fjasnisse.

Vel, lykke til med denne uka alle septmeberslankere!

__________________


Kanutta7 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:50   #134
Edurt
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 4
Edurt er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Første uke er gjennomført og jeg har gått ned 1,5 kg. Har nok skeiet litt mye ut i helgen.. Men denen uken skal jeg være ekstremt flink, for det er enkelt!!Jeg har ennå ikke kjøpt boken, er det slik at vi skal ikke spise frukt? noen som har gode tips til mellommåltid? Og hva med tyggis, kan vi tygge på det? Ser frem til en ny aktiv uke

__________________
Edurt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:51   #135
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Takk til både Kanutta7 og MaritR. Godt å høre andre si det også

Kan love dere at det å stå i kø og vente på boarding rett ved siden av en hylle med Toblerone er relativt tøff kost når man er veldig sulten

Så..... på'n igjen nå. Neste sprekk er ikke før midt i oktober. Da blir det tur til Edinburgh med gamle studiekamerater. Tror den kommer til å bli værre

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 10:55   #136
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Opprinnelig lagt inn av Edurt, her.

Første uke er gjennomført og jeg har gått ned 1,5 kg. Har nok skeiet litt mye ut i helgen.. Men denen uken skal jeg være ekstremt flink, for det er enkelt!!Jeg har ennå ikke kjøpt boken, er det slik at vi skal ikke spise frukt? noen som har gode tips til mellommåltid? Og hva med tyggis, kan vi tygge på det? Ser frem til en ny aktiv uke

Heisann Edurt

Frukt inneholder for mye karber, og på ketolyse skal vi helst ikke ha frukt i dietten. Når det gjelder tyggis, så tror jeg ikke jeg har sett noen "trygge" merker. De fleste bruker enten Fribol drops (apoteket), pose med store IFA eller SB12 (tror jeg, fra apoteket) for å holde ånden i sjakk.... men altså ingen tyggis.

Mellommåltid? Ost og skinke rulla sammen? Jeg veit ikke jeg. Spiser liksom ikke 5 ganger om dagen, så jeg har ikke mellommåltider. Her har sikkert noen andre bra tips.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 11:41   #137
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Hvis du er sulten så lag deg osteknekk...jeg har sånne alltid med meg og de er kjempe gode...eller du kan ha grisesvor - må bare passe litt på der så du ikke får for mye salt i deg da de er ofte litt salte

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 13:15   #138
Nakkinekki
Medlem
 
Nakkinekki sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Nes i Akershus
Alder: 52
Innlegg: 136
Nakkinekki har en fantastisk aura rundt segNakkinekki har en fantastisk aura rundt seg

Sv: September-slankeren

Jeg slenger meg på her.
Bedre sent enn aldri...

Jeg er 38år (snart 39). Har 2 barn, 4 og snart 7 år.
Har alltid slitt med "lubben" kropp.
Etter andre barn, gikk jeg ned til 64kg og tok da en mageplastikk.
Hadde flott kropp i ca. 2 år, men så fikk jeg en spykisk knekk som gjorde at jeg la på meg 13 kg igjen.
Sliter nå med å gå disse ned igjen.
Har alt gått ned 4,5 kg med Noka dietten og masse trening, men nå har jeg lest mye her inne om Ketolysekuren og har bestemt meg for å gå på den.

Håper virkelig dette funker....

__________________





Nakkinekki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 13:29   #139
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: September-slankeren

Edurt, såvidt meg bekjent kan man spise litt läkerol salvie, spurte ei som har gått på easylife-kurs og vært i ketose der, hun hadde fått lov til å spise dem, fordi noen få sånne (4-5 pr. dag) ikke gjorde utslag på ketosen.

Når jeg skal ha mellommåltider lager jeg osteknekkiser i mikroovnen, har på brie og litt stangselleri. Knallgodt! Kan også ha på litt valnøtter, men obs på karbohydratene!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 15:26   #140
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Hei Jeg er 25 år, gift og mamma til en gutt. Har i høst begynt i jobb, etter endt utdanning i vår. Min historie

For 2,5 år siden gikk jeg ned 18 kg på ketolyse. Jeg vedlikeholdt vekten med høyere karboinntak og regelmessig trening. Så ble jeg gravid, supertrøtt og med bekkenløsning og dermed kom kiloene snikende. Jeg gikk lenge og tenkte "jamen, jeg har jo akkurat fått et barn, folk skjønner jo hvorfor jeg har mage". Så da prøvde jeg halvhjerta både med sunt kosthold og ketolyse, men motivasjonen svikta og jeg falt tilbake til gamle tralter.

Vel, nå er barnet 16 mnd og vekta er tilbake til starten for 2,5 år siden, og enda litt til..

Jeg begynte på nytt onsdag 15. september og da landet vekta på horrible 89,4 kg. Jeg er 160 cm og vil ned til maks 65 kg. Har ingen som helst tidsplan på vektnedgangen, men gleder meg stort til å merke helsefordelene som jeg vet kommer med lavkarbokosthold. Lurer på at jeg skal utfordre veiemanien min litt, og bestemme meg for veiedag annenhver uke.. Mer motiverende og mindre sensitivt for daglige endringer..

Det blir gøy å følge hverandre på veien nedover! Jeg har store planer om å nyte livet, spise god mat og kjenne at kroppen fungerer bedre for hver dag som går!

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv




Sist redigert av dumidalia : 20-09-10 kl 16:12.
dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 17:39   #141
josse
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6
josse er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Heia alle sammen.
Hiver meg med her, startet i dag på ketolyse.
Jeg er 39 år er gift og har to gutter.

Har de siste årene gått bare oppover i vekt, når jeg veide meg i dag stoppet vekta på 100,9 kg. Har som mål å gå ned til 65kg.

josse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 16:31   #142
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Etter å ha prøvd forskjellige "brød" og knekkebrød varianter som jeg ikke har likt noe særlig, fant jeg tilslutt dette knekkebrødet her på formuet ett eller annet sted som jeg har både til frokost og lunch. Tenkte jeg skulle dele de med dere også hvis dere ikke har funnet denne alt da

200 gr Linfrø
50 gr sesamfrø
50 gr hasselnøtter
50 gr mandler
50 gr smør
1 dl fløte
6 egg
1 boks CC
2 ts kanel eller organo eller annet type krydder du liker
2 ts bakepulver
litt splenda (1/2 ts)

Knus frø og nøtter til "mel", ha i krydder og bakepulver.
Smelt smøret bland i fløta. Tilslutt tilsetter du egg og CC. Alt blandes godt til en slags grøt.
Fordel grøten utover 2 stekebrett og stekes i stekoven på 190 grader i 20 min.
Ta de ut og senk temperaturen i oven til 75 grader. Bruk en pizzakniv og del opp i knekkebrødstørrelser. Ha de over på rist og la de tørke i ca 3 timer med døren på gløtt.

Knall gode knekkebrød som jeg har blitt helt avhengig av og tilfredstiller mitt brødbehov. Hele røra innholder ca 23,7 g karbo. Jeg får 30 knekkebrød ut av røra så da blir det 0,79 g pr stk

__________________



http://bema.bloggr.no/

Sist redigert av MaritR : 22-09-10 kl 16:47.
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 18:02   #143
bjorg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 31
bjorg er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: September-slankeren

Hiver meg med selv om september snart er over. Jeg er 39 år, gift og har 3 barn. Har alltid vært litt"kraftig", men med et kilo i året de siste 20 årene har jeg nå bestemt meg for å ta tak. Har fått med meg gubben, og resten av familien syns det er greit å spise måltider med lite karbo. Startet søndag morgen, og har følt meg i super form etter at jeg kuttet karbohydratene. Er generelt litt skeptisk av natur, og har alltid tenkt at det er sundt norsk kosthold som er tingen. Nå har fløyta fått en annen lyd. Kjenner at lavkarbo er godt for helsen min. Den vonde skuldra er ikke så vond lenger, Kvisene på ryggen krymper, søtsuget er borte, og vekta viser ned nesten 3 kg på fire dager(vet at dette er en del vann). Tenker at jeg ikke skal være fanatisk i forhold til karbohydrater, men prøve å holde meg så lavt som jeg kan. Så får man heller bruke tiden til hjelp. Jeg har brukt 20 år på å få kiloene på så....

bjorg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frisk med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:26   #144
Kanutta7
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7
Kanutta7 er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Jeg avbryter ketolysekuren i dag, det viser seg at det er medikamenter jeg må bruke i perioder som gjør at jeg ikke har vært i ketose de siste dagene.

Gikk plustelig opp et lys for meg - jeg var jo i ketose helt til jeg begynte med denne medisinen igjen. Da vet jeg ikke helt hva slags diett jeg skal følge for å få ned vekta. Lavkalori vet jeg funker, men jeg er så lei av å gå sulten til stadighet. Var derfor jeg fant ut at jeg skulle prøve ketolysekur.

Prøver generell lavkarbo en stund, med max 1500 kalorier. Vekta har gått opp noen hundre gram siden lørdag, det kan jo være naturlige variasjoner i kroppen, men uten ketose så fungerer det jo uansett ikke med fettrik kost så jeg må vel kutte ned på det.

Lykke til dere andre ihvertfall!

__________________


Kanutta7 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:39   #145
Perunille
Juniormedlem
 
Perunille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 16
Perunille er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Lykke til til deg også Kanutta7
Høres ut som en god plan med lavkarbo max 1500 kcal

Klem

__________________
Perunille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:43   #146
Perunille
Juniormedlem
 
Perunille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 16
Perunille er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Velkommen i gjengen Nakkinekki, BAB, Bjorg og dumidalia
Gøy at vi er så mange
Nå skal det trenes, ha en super dag alle sammen

__________________
Perunille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 16:18   #147
Svalen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 19
Svalen er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Idag har vært en sorgens dag for ketose ^^ Imorges veide jeg meg og så at forrige helgs utskeielser og denne ukas mangel på trening har satt sine spor.. opp 0,2 kg fra forrige fredag. Det er ikke så alt for ille men det er kjedelig for det..

Som avslutning på skola og vel gjennomfør eksamen fikk vi servert vaffler på skolen idag og jeg "måtte" spise en.. Det verste var at den var ikke spesielt god heller :/ Trente ei skikkelig god økt etterpå men jeg mistenker at jeg ikke er i ketose lenger.. om jeg i det hele tatt har vært det denne uka (stix'en har vært svært lys ) I morgen er det stor fest og jeg har planer om å konsumere store mengder hvitvin, men har funnet en vanlig vin med kun 1 g karbo per 100g.. Trulli ett-eller-annet ;D

Neste uke har jeg ikke så mye eksamenslesing på agendaen og da skal jeg være flinkere å trene! =)

God helg alle sammen, og lykke til med å motstå helgens mange små fristelser

Stay cool - stay keto

__________________


Svalen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 17:28   #148
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Ikke for å være ekkel her altså, men hvis du ikke er flink til å følge ketosekuren så vil jeg kanskje anbefalt deg at du gikk over til en annen lavkarbodiett. Følger du ikke ketosekuren ganske slavisk så mener jeg å ha lest ett eller annet sted at du faktisk kan legge på deg i steden

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 19:19   #149
Annkrist
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 2
Annkrist er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Hei, Jeg heter Ann Kristin. Er 37 år, gift og 2 barn. Har gått på ketolyse kur i 2 uker no og tatt av 6 kg
Det er utrolig beundringsverdig å se alle som tar av så mye Jeg er mektig imponert og håper jeg kan være i samme bås om 1 år. Jeg skal ned 60-70 kg så jeg har en lang vei å gå
Jeg er for ensidig i kosten så må begynne å bli litt kreativ i kosten. Ellers så kommer jeg nok til å bli smålei. Spiser ikke mye egg og er allerede lei blomkål
Men her er mange spennende oppskrifter, dere er utrolig flinke å dele. Blir inspirert av slik

__________________
Delmål 1: under 130 kg - oppnådd
Delmåt 2: 120 kg til jul


Annkrist er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 20:05   #150
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Opprinnelig lagt inn av Annkrist, her.

Hei, Jeg heter Ann Kristin. Er 37 år, gift og 2 barn. Har gått på ketolyse kur i 2 uker no og tatt av 6 kg
Det er utrolig beundringsverdig å se alle som tar av så mye Jeg er mektig imponert og håper jeg kan være i samme bås om 1 år. Jeg skal ned 60-70 kg så jeg har en lang vei å gå
Jeg er for ensidig i kosten så må begynne å bli litt kreativ i kosten. Ellers så kommer jeg nok til å bli smålei. Spiser ikke mye egg og er allerede lei blomkål
Men her er mange spennende oppskrifter, dere er utrolig flinke å dele. Blir inspirert av slik

Lei blomkål jeg også....prøver å variere litt med å gratinere den i oven...ellers så har jeg en god posjon med salat ved siden av middagen.

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
September-ferskingene ... elle Atkins kosthold 6 29-09-07 11:20
Läsning i september ssskaldeman Lavkarbo generelt 4 06-09-05 22:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no