Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Unnskyld meg ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-07, 21:25   #26
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Justina, her.

Men jeg tror det er litt viktig å huske på at de aller fleste som er medlem her inne er det KUN for sin egen del. For å lære om kosthold, bli inspirert og få gode ideer. Det finnes noen ildsjeler her inne som sitter på stor kunnskap og gir mye av seg selv. All ære til dem.
Men så lenge Karbojunkie er et åpent forum så kan man ikke kreve det av alle medlemmene.

Selv synes jeg det var nyttig i starten å lese i andres dagbøker for å få inspirasjon. En tvers igjennom egoistisk handling selvfølgelig. Jeg strør ikke om meg med godord og oppmuntring. Det har jeg hverken tid eller energi til. Jeg har skjønt etterhvert at det er ikke lesing, det er snoking og veldig fy-fy.



Slanking er for mange av oss en egoistisk greie. Og forumet her et slankeforum. For en del av medlemmene er karbojunkie så mye mer, det har jeg respekt for, men det blir nok en del interessekonflikter av sånt...

Hilsen en av dem som ikke gir, bare tar, og ikke orker ha dårlig samvittighet for det...


Igjen... ikke det det er snakk om her... Les så mye du vil

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 21:27   #27
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Justina, her.

Selv synes jeg det var nyttig i starten å lese i andres dagbøker for å få inspirasjon. En tvers igjennom egoistisk handling selvfølgelig. Jeg strør ikke om meg med godord og oppmuntring. Det har jeg hverken tid eller energi til. Jeg har skjønt etterhvert at det er ikke lesing, det er snoking og veldig fy-fy.

Det er ikke snoking eller fyfy så lenge du holder private ting du leser for deg sjøl og ikke sprer det du finner videre IRL

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 21:41   #28
SIS
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 47
SIS er på en erverdig vei

Sv: Unnskyld meg...

unnskyld meg... men angående at man snoker hvis man leser i andres journaler... dette er internett!!! og et åpent forum som hvem som helst kan melde seg inn i. da bør man også tåle at hvemsomhelst leser i journalen din. hvis man vil ha en privat journal bør man vel heller finne på noe annet...

__________________


SIS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 21:44   #29
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

unnskyld meg... men angående at man snoker hvis man leser i andres journaler... dette er internett!!! og et åpent forum som hvem som helst kan melde seg inn i. da bør man også tåle at hvemsomhelst leser i journalen din. hvis man vil ha en privat journal bør man vel heller finne på noe annet...


Bare sånn at DET er sagt... så er det INGEN som har klagd over det i DENNE tråden asså
Ble litt usikker... er hvertfall ikke DET denne tråden var ment som


Sist redigert av Distrea : 16-09-07 kl 21:47. Årsak: ble usikker ;)
Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 22:00   #30
SIS
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 47
SIS er på en erverdig vei

Sv: Unnskyld meg...

det jeg skrev var en kommentar til dette:

"Selv synes jeg det var nyttig i starten å lese i andres dagbøker for å få inspirasjon. En tvers igjennom egoistisk handling selvfølgelig. Jeg strør ikke om meg med godord og oppmuntring. Det har jeg hverken tid eller energi til. Jeg har skjønt etterhvert at det er ikke lesing, det er snoking og veldig fy-fy. "

jeg blir bare litt provosert av at det virker som enkelte har et så negativt syn på nybegynnere. man velger jo selv hvilke innlegg man vil lese eller svare på...

__________________


SIS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 22:06   #31
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Ikke for å være vanskelig... men det er ingen som har klagd på det du sier i denne tråden, det du refererer til... er en som blander inn det som er klagd på i en annen tråd,
Hverkan har... eller er i andres dagbøker/journaler i det hele tatt jeg... så det kan jeg ikke si noe om

En annen ting er at i trådstarten er det IKKE snakk om nybegynnere i det hele tatt... jeg snakker om folk som har maaange tråder bak seg , selv om man ikke har vært her så lenge ser jeg ikke på folk som nye lenger da.


Sist redigert av Distrea : 16-09-07 kl 22:12.
Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 22:10   #32
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

hvis man vil ha en privat journal bør man vel heller finne på noe annet...


Det jobbes med saken ja.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 00:50   #33
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 52
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien

Sv: Unnskyld meg...

[quote=
...nå synes jeg sprøsmål stilt igjen og igjen og tråder uten poeng er irriterende i TILLEGG også jeg, altså, men jeg har faktisk ikke gitt uttrykk for det. Har ikke tenkt til det heller.
Jeg gjør det bare her og nå fordi jeg kan.[/quote]

Selv om en tråd er uten poeng for ditt vedkommende, så er det helt sikkert ikke poengløst for trådstarter! Vi er alle forskjellige og opptatt av forskjellige ting! Jeg for min del syns det er enkelt å bare stille et spørsmål, uavhengig om det er stilt 100 ganger før, i stedet for å søke i søkefunksjonen....De som vil svare gjør det, og de som ikke vil, gjør det ikke...er ikke mer komplisert enn det.. Jeg svarer der jeg kan, og trenger hverken takk eller oppmerksomhet for det. Jeg leser bare det som interesserer meg og svarer der jeg tror jeg har noe å bidra med, skulle jeg ha lest alt mulig som blir skrevet her, så måtte jeg sagt opp jobben min for å få tid til det!

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:25   #34
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Jeg tror at en del av typiske dagbokinnlegg som blir lagt ut som egne tråder, blir egne tråder fordi trådstarter enten ikke får svar i egen dagbok, eller ikke vet at dagbøkene finnes.

Om man ikke får svar i sin dagbok er et enkelt tips å hilse på andre i deres dagbøker

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 17:46   #35
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Siss1, her.

Selv om en tråd er uten poeng for ditt vedkommende, så er det helt sikkert ikke poengløst for trådstarter!

Du behøver ikke å forklare DET for meg, virket det som om jeg ikke var klar over det!?! Les innleggene mine igjen.

Jeg sa at jeg gir uttrykk for det her fordi jeg kan - da betyr det at jeg repspekterer at trådstarter er av en annen mening!!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Unnskyld meg... Robyn Ketolysekuren 25 22-06-07 19:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no