Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-06-12, 18:41   #26
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Jeg tror faktisk jeg har fått han sånn delvis med! Problemet er bare at han har podagra! Så han kan ikke ha så mye fett. :P Så det blir prøvende!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 19:31   #27
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Min mann spiser ikke lavkarbo mat. Eller, han spiser det jeg lager han. Som jeg også spiser. Men han småspiser konstant innimellom også.. I dag har han laget toast med loff, han har spist vingummi (Da døde jeg nesten) Å han fullførte nettopp et stort beger kirsebær yoghurt. Som er min absolutt favoritt yoghurt.

Så meg nødt å snu stolen i mot han, får å ikke bli fristet, frustrert og sint.

Å jeg kjenner også når jeg får disse følelsene, får jeg en intenst trang til å spise. Må ha mat! Trøstespisingen sitter godt igjen.

Du må lære deg å takle at andre spiser annet. Jeg lever også med noen som ikke spiser som meg. jeg tenker bare at det er ikke for meg. nekter å bruke tid og energi på å se og lukte på det fordi jeg vil ikke ha det i mitt kosthold. Du må være bestemt. Vite hva du vil. En yoghurt er bare en yoghurt. No big deal. Er du god og mett betyr en yoghurt svært lite. Ihvertfall for meg. Men jeg synes yoghurt lukter ekkelt. Prøv å fokuser på det negative så frister det ikke. Akkurat sånn jeg takler kjærlighetssorg også. Kommer over han ved å tenke på de negative sidene og da savner jeg han ikke.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 20:08   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Jeg tror faktisk jeg har fått han sånn delvis med! Problemet er bare at han har podagra! Så han kan ikke ha så mye fett. :P Så det blir prøvende!

Det er faktisk helt feil! Det er karbohydrater som er det verste ved podagra (karbohydrater er som kjent betennelsesfremmende). Jeg har hatt høye utinsyreverdier pga bla insulinresistensen. Det er mye bedre på lavkarbo. Høye utinsyreverdier fører etterhvert til podagra.
Hvorfor skal man ikke spsie fett om man har det?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:22   #29
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er faktisk helt feil! Det er karbohydrater som er det verste ved podagra (karbohydrater er som kjent betennelsesfremmende). Jeg har hatt høye utinsyreverdier pga bla insulinresistensen. Det er mye bedre på lavkarbo. Høye utinsyreverdier fører etterhvert til podagra.
Hvorfor skal man ikke spsie fett om man har det?

Det var nå det han fikk beskjed om av legen, det å mye puriner. Han får utslag hvis han spiser mat med mye fett, i..

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:23   #30
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Du må lære deg å takle at andre spiser annet. Jeg lever også med noen som ikke spiser som meg. jeg tenker bare at det er ikke for meg. nekter å bruke tid og energi på å se og lukte på det fordi jeg vil ikke ha det i mitt kosthold. Du må være bestemt. Vite hva du vil. En yoghurt er bare en yoghurt. No big deal. Er du god og mett betyr en yoghurt svært lite. Ihvertfall for meg. Men jeg synes yoghurt lukter ekkelt. Prøv å fokuser på det negative så frister det ikke. Akkurat sånn jeg takler kjærlighetssorg også. Kommer over han ved å tenke på de negative sidene og da savner jeg han ikke.

Det går over, det vet jeg Men jeg startet ketolyse på fredag. :P Så jeg er enda i det moduset der jeg kan drepe for en bit sjokolade!

Men i dag er det mye bedre enn det var i går

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:25   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Det var nå det han fikk beskjed om av legen, det å mye puriner. Han får utslag hvis han spiser mat med mye fett, i..

Hvor oppdatert var denne legen da? Mye feilinfo der ute om fett....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:26   #32
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvor oppdatert var denne legen da? Mye feilinfo der ute om fett....

Jeg kjenner ikke legen, å ikke er jeg lege heller, så jeg vet ikke om han tar feil eller ikke.

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:30   #33
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Det var nå det han fikk beskjed om av legen, det å mye puriner. Han får utslag hvis han spiser mat med mye fett, i..

Her står det at man skal unngå en del sukkerholdig mat/drikke og mat med mye puriner i (dvs proteinrik mat)

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:33   #34
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Her står det at man skal unngå en del sukkerholdig mat/drikke og mat med mye puriner i (dvs proteinrik mat)

Hm. Da kan det være han har missforstått noe av det legen har sagt. Men jeg har lest mange plasser at, for kjapp vektnedgang kan også forårsake utslag. Å man går jo rimelig kjapt ned, på ketolyse/lavkarbo. :P

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 00:09   #35
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Det kan godt hende legen sa han skulle unngå fett. Veldig mange mener fortsatt at å unngå det er veien til saligheta

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 00:29   #36
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Da jeg gikk over på lavkarbo i fjor vår, så var det noe JEG gjorde fordi JEG hadde fått diabetes og JEG ville ha kontroll over blodsukkeret.
Gjengen min fikk sin vanlige mat, kaker, godteri, etc. og jeg rigga meg til med små fristende asjetter i kjøleskapet. Var bare og dra av plasten, finne bestikk og skikkelig nikose seg.
Jeg fikk lange blikk, og potetgullet smakte visst ikke lenger så godt.
Det tok ikke mer enn to tre uker så var de solgt........
Det ble lavkarbo på hele gjengen

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 20:47   #37
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Da jeg gikk over på lavkarbo i fjor vår, så var det noe JEG gjorde fordi JEG hadde fått diabetes og JEG ville ha kontroll over blodsukkeret.
Gjengen min fikk sin vanlige mat, kaker, godteri, etc. og jeg rigga meg til med små fristende asjetter i kjøleskapet. Var bare og dra av plasten, finne bestikk og skikkelig nikose seg.
Jeg fikk lange blikk, og potetgullet smakte visst ikke lenger så godt.
Det tok ikke mer enn to tre uker så var de solgt........
Det ble lavkarbo på hele gjengen

Så lurt. Fortell gjerne mer om hva du hadde på tallerkenene dine Kanskje jeg også får med min gjeng

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 22:46   #38
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

feks. en asjett med litt roastbiff, salat og dressing
kyllingvinger og ei lita skål med noe spicy til og dyppe kyllingen i
ost og paprika/vårløk og spekekjøtt
eggerøre, røkelaks og litt finhakka vårløk
etc.
Laget ting som fristet meg og som var enkelt og nappe ut av kjøleskapet

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 21:32   #39
psychgeek
Medlem
 
psychgeek sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 73
psychgeek er på en erverdig vei

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Han er fullstendig klar over jeg blir irritert av dette.. Når han hentet yoghurten, sa jeg "vess du lure på koffer æ e fette forbanna nu, e det førr at du spis MIN favoritt jåggert rett førran øyan på mæ, æ snur stol ´n, så det går greit, du ska slæppe å fjærne dæ"

Men jeg tror han neste gang, ikke spiser ting jeg elsker, rett på andre siden av stue bordet. Forlanger ikke han skal det for resten av alltid, men i alle fall nå i denne perioden! Når jeg tar farvel med alt godt ..

Du tar jo ikke farvel med alt godt, kjære deg: du må bare lære deg hvor mye godt du kan lage som er lavkarbovennlig!

For meg har det hjulpet å lage lavkarbosøtt for å få bukt på cravingen. Uten sukkeret får jeg ikke samme "høyet" og spiser mindre. Etter noen uker var suget etter karber nesten borte:-) hold ut, det vil snart gå lettere:-)

__________________


Startvekt: 67,2
Idealvekt: 60
psychgeek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo så godt jeg kan:-) Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 21:54   #40
*Røyskatt*
Medlem
 
*Røyskatt* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 78
*Røyskatt* er på en erverdig vei

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Mannen spiser ikke lavkarbo, men det er sjeldent at jeg blir ordentlig fristet når han snoper. Det er vel mest fordi jeg aldri har likt det han foretrekker av snop, nemlig melksjokolade, stratos eller potetgull. Derfor er det ganske greit. De gangene jeg virkelig, virkelig er snopesyk, og ikke har 86% sjokolade, så søter jeg opp tyrkisk yougurt, da blir jeg kvitt det verste behovet.

En gang, derimot, midt under mensensmerter deluxe, måtte jeg be han gå ett annet dtes å snackse i seg alt snopet

__________________


*Røyskatt* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ett sted mellom Lindberg og moderat Lchf Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 22:19   #41
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av psychgeek, her.

Du tar jo ikke farvel med alt godt, kjære deg: du må bare lære deg hvor mye godt du kan lage som er lavkarbovennlig!

Ja det finnes jo so masse godt snop på lavkarbo, om en vil ha det; eg har bl.anna 3 favorittkaker: ostekake, oppnedkake og nøttekake.
Pinneis kan enkelt lages og ha i frysaren. Sjokolade i mange varianta: peanøttsjokolade, troika....... og marsipan sjokoladepålegg om du vil
Og yoghurt kan no enkelt lages..... tyrkisk eller gresk yoghurt, lage syltetøy av favorittbæra søta med feks tagatesse og bland oppi,
vips en masse bedre yoghurt enn den du kjøper i butikken Du trenge ikkje la vere å kose deg på lavkarbo nei
Og so all den gode maten vi spiser då

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 13:19   #42
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Ja det finnes jo so masse godt snop på lavkarbo, om en vil ha det; eg har bl.anna 3 favorittkaker: ostekake, oppnedkake og nøttekake.
Pinneis kan enkelt lages og ha i frysaren. Sjokolade i mange varianta: peanøttsjokolade, troika....... og marsipan sjokoladepålegg om du vil
Og yoghurt kan no enkelt lages..... tyrkisk eller gresk yoghurt, lage syltetøy av favorittbæra søta med feks tagatesse og bland oppi,
vips en masse bedre yoghurt enn den du kjøper i butikken Du trenge ikkje la vere å kose deg på lavkarbo nei
Og so all den gode maten vi spiser då

Kan ikke du komme å være min kokk??

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 11:51   #43
bittersweet
Medlem
 
bittersweet sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 105
bittersweet er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Ja, vi lever delt! :-)
Han spiser høykarbo og jeg lavkarbo. Det vil si at han spiser min lavkarbo-middag og fyller på med karbohydrater til dessert.
Heldigvis er han ikke så glad i potetgull, som er min store last. Jeg tror nok at selv etter 17 mnd på lavkarbo, så ville jeg gått på veggen dersom han koste seg med potetgull i samme rom som meg.
Dessverre har jeg innsett at det er min jobb å styre unna fristelsene og jeg kan ikke la det være hans ansvar at jeg holder meg i skinnet. Det er ikke alltid like lett å takke nei til dessert på samlinger (er aktiv i en organisasjon og det er mye 3-rettersmiddager der!) og nybakt brød til frokost. Men det går! Jeg vet at det ikke er verdt det, for jeg blir alltid like skuffet over hvor lite godt karbohydratrik mat smaker, når jeg skeier ut - bortsett fra potetgull, det kunne jeg virkelig levd på! Det er en grunn til at jeg endte opp på 104kg på mitt største. Det er ikke verdt verken potetgull eller kirsebæryoghurter, altså!
Motivasjonen min er "WOW! Jeg kan bruke str 38 i klær og de sitter bra!"

__________________


bittersweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: selvkomponert, nesten induksjon Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 19:06   #44
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Kan ikke du komme å være min kokk??

kanskje det

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 20:01   #45
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av bittersweet, her.

Ja, vi lever delt! :-)
Han spiser høykarbo og jeg lavkarbo. Det vil si at han spiser min lavkarbo-middag og fyller på med karbohydrater til dessert.
Heldigvis er han ikke så glad i potetgull, som er min store last. Jeg tror nok at selv etter 17 mnd på lavkarbo, så ville jeg gått på veggen dersom han koste seg med potetgull i samme rom som meg.
Dessverre har jeg innsett at det er min jobb å styre unna fristelsene og jeg kan ikke la det være hans ansvar at jeg holder meg i skinnet. Det er ikke alltid like lett å takke nei til dessert på samlinger (er aktiv i en organisasjon og det er mye 3-rettersmiddager der!) og nybakt brød til frokost. Men det går! Jeg vet at det ikke er verdt det, for jeg blir alltid like skuffet over hvor lite godt karbohydratrik mat smaker, når jeg skeier ut - bortsett fra potetgull, det kunne jeg virkelig levd på! Det er en grunn til at jeg endte opp på 104kg på mitt største. Det er ikke verdt verken potetgull eller kirsebæryoghurter, altså!
Motivasjonen min er "WOW! Jeg kan bruke str 38 i klær og de sitter bra!"

38? WOW, sier jeg også. DET må være fantastisk

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 15:37   #46
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Her i huset lever vi begge på lavkarbo, men jeg lever striksere enn min kjære. Jeg har funnet ut at jeg trives best med minimalt med karber, mens mannen min er litt mer avslappet i kostholdet. Problemet vårt er at han blir fortere sulten enn jeg, og så blir han småsur fordi jeg ikke vil spise når han vil... Jeg er endel alene, og da spiser jeg sen frokost og middag ved 17-tiden. Da er jeg mett og fornøyd hele dagen. Men mannen vil ha tidlig frokost, lunsj ved 12-tiden, middag ved 17-tiden, og gjerne kvelds... Men jeg er glad i han allikevel

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 09:05   #47
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Nå har jeg faktisk fått samboeren med på ketolyse, det hadde jeg aldri i verden trodd! Jeg tror han ble litt gira når han så hvor mye jeg gikk ned!

Han har nå drevet med ketolyse i ca 1 uke! Flinke mannen!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt milja Lavkarbo generelt 15 30-05-12 10:07
Er det noen her med samme mål som meg? Tone-Rose Generell diskusjon 10 12-08-11 14:23
Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene? Jojodama Generell diskusjon 37 22-02-10 16:03
Er ikke kullhydrater det samme som karbohydrater? sejla Ketolysekuren 7 30-08-09 10:12
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 11:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no