Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Du vet du er på lavkarbo når ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-11-11, 08:36   #251
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

... når du som "sengekantsulten" spiser et par skiver kaldt bacon dyppet i bernaise uten å blunke...

(Det skjer altså IKKE hver dag.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 09:28   #252
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

... når du som "sengekantsulten" spiser et par skiver kaldt bacon dyppet i bernaise uten å blunke...

(Det skjer altså IKKE hver dag.)

Min versjon er å skrape tallerkenen baconet har ligget på og spise fettet, kan ikke kaste bort godt fett heller.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 10:20   #253
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Min versjon er å skrape tallerkenen baconet har ligget på og spise fettet, kan ikke kaste bort godt fett heller.

Det "tiner" vi i mikroen og heller i en kopp til neste gang vi trenger stekefett. Husets Herre ble ikke venner med cocosa pure så baconfett, andefett og smør er kompromisset.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 10:35   #254
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

...når du spiser den feiteste ribba du har sett, til frokost og tar deg i å lure på om du ikke burde hatt på litt mer fett

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:02   #255
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når ordet ribbe ikke lenger er synonymt med julaften

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 18:29   #256
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Du vet du er på lavkarbo(.no) når du får forumabstinenser fordi forumet er nede i et par timer....

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 18:31   #257
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Du vet du er på lavkarbo(.no) når du får forumabstinenser fordi forumet er nede i et par timer....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 18:48   #258
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Du vet du er på lavkarbo(.no) når du får forumabstinenser fordi forumet er nede i et par timer....

det føltes litt fælt...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 18:49   #259
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Du vet du er på lavkarbo(.no) når du får forumabstinenser fordi forumet er nede i et par timer....



Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.




Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

det føltes litt fælt...

Litt?????

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 19:05   #260
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Haha, vi tar det kult

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

det føltes litt fælt...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Litt?????

Ja, det var overraskende ubehagelig faktisk. Haha. Glad for at ingen så hvor mange ganger jeg prøvde å komme meg inn her..

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 19:11   #261
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Glad for at ingen så hvor mange ganger jeg prøvde å komme meg inn her..

Haha, samme her

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 19:12   #262
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Haha, vi tar det kult





Ja, det var overraskende ubehagelig faktisk. Haha. Glad for at ingen så hvor mange ganger jeg prøvde å komme meg inn her..

Samme her!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 19:57   #263
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Du vet du er på lavkarbo(.no) når du får forumabstinenser fordi forumet er nede i et par timer....

Ja, erru gæærn, jeg var redd jeg måtte begynne med husarbeid for å få kvelden til å gå jeg!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 19:58   #264
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, erru gæærn, jeg var redd jeg måtte begynne med husarbeid for å få kvelden til å gå jeg!

Hahaha! Herlig!


(Fikk litt forumangst jeg også... )

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 20:00   #265
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, erru gæærn, jeg var redd jeg måtte begynne med husarbeid for å få kvelden til å gå jeg!

Ja! Jeg fikk faktisk ryddet kjøkkenet, og satt på en klesvask! Det er aldri så galt...

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 21:38   #266
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Du vet du er på lavkarbo(.no) når du får forumabstinenser fordi forumet er nede i et par timer....

Hva med:
du tror Internett er nede fordi du ikke kommer inn på forumet...

Det var rett før jeg restartet ruter og greier. Men så hørte jeg lyden som betyr at jeg har fått mail.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 22:04   #267
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Haha, vi tar det kult





Ja, det var overraskende ubehagelig faktisk. Haha. Glad for at ingen så hvor mange ganger jeg prøvde å komme meg inn her..

Ha ha! Da skulle du sett meg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 07:57   #268
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

... du er glad for at Gubben reiser til England i 4 dager, for da kan du spise ribbe til middag HVER dag

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:12   #269
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

... du er glad for at Gubben reiser til England i 4 dager, for da kan du spise ribbe til middag HVER dag

*liker*

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:29   #270
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

du begynner vurdere lage krigstidens barkebrød... Jiihaaa!! Masse fiber!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 21:04   #271
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

du begynner vurdere lage krigstidens barkebrød... Jiihaaa!! Masse fiber!

Høh - grønnsaker og magnesium fyller den funksjonen...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 22:30   #272
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

du begynner vurdere lage krigstidens barkebrød... Jiihaaa!! Masse fiber!

Æsj, fiber? Hva skal du med det? Magen min fungerer bedre uten.

Og jeg har resonnert meg frem til at fiber nok gjør at vi får i oss mindre av vitaminene og mineralene i maten. Fiber gjør at maten går fortere gjennom tarmen, og stordelen av vitaminer og mineraler blir tatt opp i tarmen... Mindre tid til å ta opp vitaminer og mineraler = mindre vitaminer og mineraler tatt opp i kroppen? Noen som vet om dette stemmer forresten eller om mitt resonnement er helt på jordet?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 00:12   #273
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Æsj, fiber? Hva skal du med det? Magen min fungerer bedre uten.

Og jeg har resonnert meg frem til at fiber nok gjør at vi får i oss mindre av vitaminene og mineralene i maten. Fiber gjør at maten går fortere gjennom tarmen, og stordelen av vitaminer og mineraler blir tatt opp i tarmen... Mindre tid til å ta opp vitaminer og mineraler = mindre vitaminer og mineraler tatt opp i kroppen? Noen som vet om dette stemmer forresten eller om mitt resonnement er helt på jordet?

Nja... nå er det jo kjepphesten min om fytater i korn da... Det finnes noe tilsvarende i belgfrukter. Begge deler binder opp mye sporstoffer og fører dem "tvers gjennom" uten at de blir tatt opp. Har ikke direkte med fiber å gjøre, men opptrer ofte i fiberkilder. (Spesielt de som er frø.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 10:04   #274
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Du vet at dyra dine er på lavkarbo når de ikke lenger reagerer på pappesker og ting som skrangler, men kommer løpende med en gang du knitrer med en plastpose

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka

Sist redigert av TigerTove : 11-11-11 kl 10:50.
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 10:35   #275
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Når du tenker at kaffekoppen uten kremfløte og kokosolje er en trist kopp kaffe

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no