Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Slapp og i dårlig form

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-11, 21:06   #1
Elmermor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 10
Elmermor er på en erverdig vei

Slapp og i dårlig form

Nå har jeg spist lavkarbomat i over to uker og formen er laber. Beina er tunge som bly når jeg er ute og går tur. Jeg er trøtt og slapp. Regner med at dette er en overgang, men kan noen fortelle meg hvor legne dette varer?
Ellers syns jeg det går bra. Jeg saver frukt, men koser meg med bær med fløte, og søtsuget er nesten helt borte. Vekten viser at jeg har gått ned ca to kilo på over to uker, ikke akkurat noe å hoppe i taket for, men så lenge det går rette veien får man vel være fornøyd, men jeg håper at formen stiger snart.

Elmermor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 21:21   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Slapp og i dårlig form

Ingen kan si det hvor lenge det varer dessverre... vanligvis er det jo over på et par uker da Drikker du nok vann?

Avhengig av hvor mye karbo du spiser - jeg er helt ukjent med hva Hexeberg består i dessverre - kan det hende ditt komfort-nivå ligger høyere i karbo, men du må nesten holde på et par uker til før du bør gjøre noen som helst endringer Pass på at du spiser nok fett og proteiner

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 22:08   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Slapp og i dårlig form

Jeg var skikkelig slapp de to-tre første ukene på ketolyse, og det tror jeg er er ganske vanlig i en overgangsperiode.
Kan enda oppleve litt bly i beina, men det går over med en gang man kommer i gang/kommer i siget

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette? isbjørndama Generell diskusjon 8 26-03-10 18:16
Jeg er så slapp! Paris Generell diskusjon 30 23-09-09 09:30
Dårlig form, er det normalt? Miegull Lavkarbo generelt 7 29-01-09 18:47
Skikkelig dårlig form! zilla Induksjonen 2 08-04-08 21:50
Slapp kristweh Ketolysekuren 11 17-09-07 18:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no