Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sukker i barneyoghurt

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-06-11, 12:06   #1
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt
Question

Sukker i barneyoghurt

Hei hei!

Sitter i en diskusjon på et annet forum ang sukker i Litago barneyoghurt, og fant på sidene til Tine at Litago Banan innholder pr 100 g:
Karbohydrat 13 g
-hvorav: sukkerarter 13 g
-hvorav: laktose mindre enn 0,5 g

Så sier noen at de på en infoside om Tine barneyogurt ser at Litago bare inneholder 6 g tilsatt sukker.
En boks Litago er i følge tine.no 125 gram.

Hvor kommer resten av sukkeret fra?

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:18   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Sukker i barneyoghurt

Sukker som er naturlig i ingrediensene som yoghurten består av kanskje? F.eks melkesukker.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:25   #3
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Sukker i barneyoghurt

Nellie:

Det var det jeg tenkte først, men ville ikke det stått under laktose? Og er det ikke sånn at yoghurtkulturen spiser opp laktosen?

*

Kan det komme fra frukt og bær tilsatt yoghurten?

Hvis en 125 g boks Litago inneholder 17,25 g karbo, med minimal del laktose, 6 g er tilsatt sukker, kan resten komme fra frukt/bær? Synes det høres så mye ut.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:26   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sukker i barneyoghurt

Står det noe om hvor mye frukt som er tilsatt (% av det hele)? Det er jo mye sukker i banan spesielt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:34   #5
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Sukker i barneyoghurt

Banan (13 pr 100): 9 % fra puré
Bringbær (11 pr 100): 9 % fra puré og konsentrat

Tenkte først at det ikke kunne være bare derfra, 9 g bringebær inneholder ikke akkurat så mye karber... Men siden det er konsentrert, så kan det jo stemme? Men iflg diett.no er 9 g rå banan 1.63 g

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:47   #6
somaya
Medlem
 
somaya sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 159
somaya er på en erverdig vei

Sv: Sukker i barneyoghurt

Du kan jo sende en mail til Tine og spør

__________________




Stolt mamma til 4
somaya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala fedon Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:50   #7
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Sukker i barneyoghurt

Opprinnelig lagt inn av somaya, her.

Du kan jo sende en mail til Tine og spør

Kommer til å gjøre det dersom det ikke dukker opp noen sikre forslag her. Men skulle gjerne sluppet å vente på svar

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 13:02   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sukker i barneyoghurt

De har jo til og med en egen side om tilsatt sukker!
Imponert!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 13:24   #9
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Sukker i barneyoghurt

Ikke sant?

Infoen fra Tine går i hovedsak ut på at hvis man kutter alle andre sukkerkilder, så kan man trygt spise deres produkter med sukker! Godt å vite, altså!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 15:01   #10
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Sukker i barneyoghurt

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Ikke sant?

Infoen fra Tine går i hovedsak ut på at hvis man kutter alle andre sukkerkilder, så kan man trygt spise deres produkter med sukker! Godt å vite, altså!

Betyr det at hvis man gir ungene lørdagsgodt og frukt og en og annen kjeks bør man kutte ut yoghurten? :noterer:

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 15:28   #11
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Sukker i barneyoghurt

Jeg nekter å kjøpe sånn yoghurt til ungen min fordi den er utrolig søt i forhold til andre yoghurter så jeg tror sukkerinnholdet i disse er skyhøyt. Han jeg er dagmamma for spiser denne så jeg smakte litt på den, og jeg nekter å tro at det er 'så' lite sukker som de påstår.. Men de må jo skrive riktig info, så hvorfor er denne så veldig søt i forhold til andre?

men den slår ikke dolmino eller hva den heter uansett, den er grusom den!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 15:31   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sukker i barneyoghurt

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

men den slår ikke dolmino eller hva den heter uansett, den er grusom den!

eller

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 15:45   #13
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Sukker i barneyoghurt

Deanna - Tviler på at Tine ville anbefalt det, for da får de jo ikke solgt noen av produktene sine, stakkars

Regret - Det største problemet er vel at de blander sammen faktisk sukkerinnhold og tilsatt sukker, som om kroppen kommer til å skille mellom det, liksom. I en Litago Banan er det ca 17 gram sukker, som er omtrent det samme som 8,5 sukkerbiter. Ingen hadde vel gitt barnet sitt en neve sukkerbiter til lunch

Kitt -

Artiklen som satt i gang diskusjonen var denne.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 19:35   #14
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Sukker i barneyoghurt

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

eller

hehe! skrev vel feil uansett hva jeg mente, men jeg tenkte selvsagt på yoghurten!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 19:47   #15
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukker i barneyoghurt

Hei,
Fant denne i DB i dag:
En av disse får terningkast én (Stor test av yoghurter for barn)


arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 20:38   #16
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Sukker i barneyoghurt

wohoo! Den guttungen min bruker er den som kom på 2. plass! pappan bruker den på 1. plass, ser ut til at vi har tatt fine valg ja.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 21:50   #17
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Sukker i barneyoghurt

Men gå inn på innholdet, her, og se på kh-innholdet. Mye sukker selv i "testvinnerne"!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 22:18   #18
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Sukker i barneyoghurt

At det er sukker i yoghurt er ikke til å unngå, det er en grunn til at yoghurt ikke er lavkarbo kost! Men at man velger den med minst sukker for de som kan spise det er jo selvsagt mye bedre enn å gå for den verste.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 23:02   #19
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Sukker i barneyoghurt

Folk kan spise akkurat hva de vil for min del, altså. Det jeg egentlig mente, som jeg skjønner kom litt dårlig fram, var at sånne tester er ganske misvisende.

Og yoghurt naturell inneholder 5,6 g pr 100, under halvparten av de med smak

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 07:27   #20
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Sukker i barneyoghurt

Yoghurt er i grunnen litt oppskrytt som sunn mat.
All yoghurt inneholder sukker og noen veldig mye.
Yoghurt er iallefall ikke lavkarbomat.
Skal man gi yoghurt til ungene sine så lønner det seg å velge naturell som jo inneholder minst sukker.

Ser at mange voksne tror at de kan velge bort f.eks en brødskive og erstatte den med yogurt når de skal ned i vekt.
Altså de spise f.eks bare en skive brød og ikke to også tar de en yoghurt i steden.
Helt feil, skal man spise en yoghurt, så bør den faktisk være hele måltidet, ikke i tillegg til brødmat.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 08:19   #21
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Sukker i barneyoghurt

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Sitter i en diskusjon på et annet forum ang sukker i Litago barneyoghurt, og fant på sidene til Tine at Litago Banan innholder pr 100 g:
Karbohydrat 13 g
-hvorav: sukkerarter 13 g
-hvorav: laktose mindre enn 0,5 g

Så sier noen at de på en infoside om Tine barneyogurt ser at Litago bare inneholder 6 g tilsatt sukker.
En boks Litago er i følge tine.no 125 gram.

Hvor kommer resten av sukkeret fra?

Fordi folk flest tror at tilsatt sukker er det eneste sukkeret som teller. Melkesukker, fruktsukker og andre sukkerarter teller ikke som sukker må du jo skjønne. "Ikke tilsatt sukker" er langt fra det samme som GI null. Huff, jeg husker da jeg helt seriøst lagde smoothie av fruktyoghurt, banan, ananas og mango og trodde at jeg var SUNN. Det var jo bare yoghurt og frukt - sååå sunt atte... Regnet ut på diett.no nå, og det var ca 60g kh i ett stort glass. 70% karbohydrat, 20% fett og 10% proteiner... Huff og huff... Drevon hadde vel applaudert måltidet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 09:00   #22
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Sukker i barneyoghurt

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Yoghurt er i grunnen litt oppskrytt som sunn mat.
All yoghurt inneholder sukker og noen veldig mye.
Yoghurt er iallefall ikke lavkarbomat.
Skal man gi yoghurt til ungene sine så lønner det seg å velge naturell som jo inneholder minst sukker.

Ser at mange voksne tror at de kan velge bort f.eks en brødskive og erstatte den med yogurt når de skal ned i vekt.
Altså de spise f.eks bare en skive brød og ikke to også tar de en yoghurt i steden.
Helt feil, skal man spise en yoghurt, så bør den faktisk være hele måltidet, ikke i tillegg til brødmat.

Yoghurt er vel greit på Fedon, er det ikke? Tyrkisk yoghurt er forøvrig bedre enn tine naturell, omtrent dobbelt så mye fett.

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Fordi folk flest tror at tilsatt sukker er det eneste sukkeret som teller. Melkesukker, fruktsukker og andre sukkerarter teller ikke som sukker må du jo skjønne. "Ikke tilsatt sukker" er langt fra det samme som GI null. Huff, jeg husker da jeg helt seriøst lagde smoothie av fruktyoghurt, banan, ananas og mango og trodde at jeg var SUNN. Det var jo bare yoghurt og frukt - sååå sunt atte... Regnet ut på diett.no nå, og det var ca 60g kh i ett stort glass. 70% karbohydrat, 20% fett og 10% proteiner... Huff og huff... Drevon hadde vel applaudert måltidet.

Det er sant, har også hatt den tankegangen. "Fruktsukker? Men da er jo bra, da!" Ojoj, litt av en smoothie! Men vi er jo lært opp til å tenke sånn, desverre!

*

Jeg begynner å føle at Tine driver med villedende markedsføring, når de på ett sted på nettsidene sine gir inntrykk av at barneyoghurtene deres inneholder halvparten av sukkeret som det faktisk gjør.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 10:03   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Sukker i barneyoghurt

Yoghurt naturell er vel det som er greit på Fedon. Men aldri bare yoghurt alene vel?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 11:29   #24
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Sukker i barneyoghurt

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Yoghurt naturell er vel det som er greit på Fedon. Men aldri bare yoghurt alene vel?

Yoghurt naturell med nøtter og evt lav GI-frukt, er det ikke sånn?

Har ikke satt meg veldig inn i Fedon, men synes å ha lest om noe sånt

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 11:31   #25
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Sukker i barneyoghurt

Har ikke satt meg så veldig inn i sånt jeg heller, for jeg spiser ikke noe særlig av det.
Men yoghurt og frukt sammen høres ikke veldig balansert ut da. Selv med noen nøtter

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kunstig sukker lagres som vanlig sukker av kroppen? sandy_sks@hotmail.com Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 10-05-11 09:17
Sukker? mette_moj Generell ernæringsdebatt 21 20-03-11 19:32
Ja-sukker? supha Ketolysekuren 4 27-02-10 20:41
Sukker? frk.slankelyst Ketolysekuren 7 01-10-07 16:44
Sukker Alkoholer eller Sukker Arter ... miss_celica_83 Lavkarbo generelt 2 23-05-07 17:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no