Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Før- og no-bilde!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-11, 15:27   #26
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Før- og no-bilde!

Enorm forskjell, enorm innsats! Takk for at du delte - enormt motiverende!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 15:38   #27
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Før- og no-bilde!

Så fresh, ung og flott du har blitt!!
Imponert over vekttapet ditt.

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 17:01   #28
daniellechristine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 5
daniellechristine er på en erverdig vei

Sv: Før- og no-bilde!

Du burde være stolt av deg selv. Misunner din viljestyrke!
Du ser flottere enn flottings ut!

daniellechristine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 19:04   #29
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Før- og no-bilde!

Du både VAR og ER nydelig, men jeg kan tenke meg at du har det lettere nå!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 19:31   #30
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Før- og no-bilde!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du både VAR og ER nydelig, men jeg kan tenke meg at du har det lettere nå!

Skriver under på dette her Og slenger på en JUHU

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 21:32   #31
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Før- og no-bilde!

Takk for alle komplimang!

Mitt beste råd eg å ikkje gje opp!
Finn den lavkarbo-retninga som passar DEG, og følg den!
Viss du skeier ut ein dag, pytt pytt, fortsett i morgo! Man kan vel ikkje la EIN dag øydelegge for resten av livet vel, kan man??

Og ikkje minst, informer alle venner som er villige til å lytte!

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 00:21   #32
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Før- og no-bilde!

Kan jeg forresten spørre deg om hvor lang tid du brukte på å gå ned så mye? Har du alltid prøvd samme diett?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 02:14   #33
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Før- og no-bilde!

Enormt inponerende og motiverende
Skal selv ned over 40 kg, tenk og klart det på ett år eller noe sånn Uanstt må jeg være fornøyd når det går nedover

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 19:56   #34
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Før- og no-bilde!

Eg har brukt snart 3 år, men so har eg ikkje stressa heller...

Eg kjekk på ketolyse dei første 3mnd, og gjekk ned 18 kilo då... Etter det begynte eg med trening i tillegg, og har gått på ein sjølvkomponert lavkarbo, der eg ligger på alt fra ca.30-70 gram per dag...

Har skeia ut ein god del, har htt periodar på fleire veker, og ein gang neten 3mnd, der eg åt "normal" norsk kost..

Eg er ein trøstespiser, og eg har hatt ein del perioder siste 2 åra som hr vert litt harde, då har eg ikkje klart å holde meg heilt til kosten... men jamt over har eg i allefall klart det i vekene...

Viss eg holder meg ganske strikt i veka, kan eg tillate meg ein del utskeielsar i helgene..... Men viss eg vil ned i vekt, ikkje berre stå ro, må eg holde meg i helga og...

Men dette er noko du bør finne ut sjølv, alle må finne ut kva sin kropp trives best med..... Begynn ein plass, og so varierar du til du finner det som er rett for deg!


Lykke til!!

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 20:07   #35
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Før- og no-bilde!

Opprinnelig lagt inn av Hette, her.

Eg har brukt snart 3 år, men so har eg ikkje stressa heller...

Det er jo nesten enda bedre når du har klart det over 3 år enn på kortere tid. Det betyr jo at du jevnt over har vært kjempeflink!! Jeg er mektig imponert! Jeg satser på at jeg også klarer dette, men er utålmodig som person, så jeg vil gjerne se resultater fort... Denne uka har jeg bare gått ned 1 kg, og syns det er lite. Men om man tenker 1 kg i uka, så er jo det 52 kg, og jeg skal jo "bare" ned 40 kg. Så jeg får vel bare finne meg i at det går sakte... Heldigvis en stund til sommeren Alltid værst å være stor da.

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 20:40   #36
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Før- og no-bilde!

wow!

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 14:24   #37
modart81
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 6
modart81 er på en erverdig vei

Sv: Før- og no-bilde!

Kjempeforskjell! Og så pen du er Nydelige blå øyne!

modart81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 14:51   #38
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Før- og no-bilde!

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Det er jo nesten enda bedre når du har klart det over 3 år enn på kortere tid. Det betyr jo at du jevnt over har vært kjempeflink!! Jeg er mektig imponert! Jeg satser på at jeg også klarer dette, men er utålmodig som person, så jeg vil gjerne se resultater fort... Denne uka har jeg bare gått ned 1 kg, og syns det er lite. Men om man tenker 1 kg i uka, så er jo det 52 kg, og jeg skal jo "bare" ned 40 kg. Så jeg får vel bare finne meg i at det går sakte... Heldigvis en stund til sommeren Alltid værst å være stor da.


Ja, eg er faktisk glad for at eg har brukt so lang tid, man føler det ikkje når ein har mykje som skal av, men til sjuande og sist er det nok best... Eg veit no nøyaktig kor mykje karbs eg kan ete for å gå ned, stå i ro, eller legge på meg...
So over tid får ein nok meir kontroll, og det blir då enklare når ein kjem ned der ein vil vere...

Masse lykke til uansett, og følg med på kva kroppen din føler, det er det viktigaste, vektreduksjonen er jo berre ein av dei mange tinga som blir beire med helsa!

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 22:11   #39
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Før- og no-bilde!

Opprinnelig lagt inn av Hette, her.

Ja, eg er faktisk glad for at eg har brukt so lang tid, man føler det ikkje når ein har mykje som skal av, men til sjuande og sist er det nok best... Eg veit no nøyaktig kor mykje karbs eg kan ete for å gå ned, stå i ro, eller legge på meg...
So over tid får ein nok meir kontroll, og det blir då enklare når ein kjem ned der ein vil vere...

Masse lykke til uansett, og følg med på kva kroppen din føler, det er det viktigaste, vektreduksjonen er jo berre ein av dei mange tinga som blir beire med helsa!

Takk, og du har så rett så rett Bare på to uker har hvilepulsen min synket betraktelig!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bilde HønePøne Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 28-10-10 16:26
Et bilde av meg Iset Livets lyse side 63 28-06-07 15:12
Bilde Photobscura Spørsmål og svar 2 13-10-06 19:47
Bilde? stinasol Spørsmål og svar 2 29-08-06 18:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no