Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Ryktesystemet

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-12-11, 01:05   #1
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Ryktesystemet

Jeg kan ikke finne finne noe sted hva de ulike "ryktene" er. Noen er "på en erverdig vei" andre "er bare helt fantastisk". Hvor mange ulike "karmaer" finnes det, og hvor mange poeng må man ha for å få de ulike?

Send meg gjerne til en annen tråd dersom dere vet om noen der dette er beskrevet Synes det er litt artig med disse ryktene

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 01:09   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Jeg kan ikke finne finne noe sted hva de ulike "ryktene" er. Noen er "på en erverdig vei" andre "er bare helt fantastisk". Hvor mange ulike "karmaer" finnes det, og hvor mange poeng må man ha for å få de ulike?

Send meg gjerne til en annen tråd dersom dere vet om noen der dette er beskrevet Synes det er litt artig med disse ryktene

Skjønner ikke hva du mener

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 01:11   #3
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Ryktesystemet

Har lurt litt på dette, når jeg gir tilbakemeldinger kommer de opp som grå prikker istedet for grønne. Trenger man et visst antall poster eller positive tilbakemeldinger selv, før man kan gi?

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 01:19   #4
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Skjønner ikke hva du mener

Heh.. Forklarte meg kanskje litt dårlig. Som kjent får man ryktepoeng (de grønne prikkene) dersom man skriver mange innlegg, har vært medlem lenge eller har fått mange positive tilbakemeldinger. Dersom du holder musen over de grønne prikkene står det f.eks "Langaard er godt likt". eller "MieMari er på en erverdig vei". Så mitt spørsmål er: Hvor mange ulike "karmaer/rykter" finnes (og hvilke er det?) og hvor mange poeng må man ha for å "nå opp" til hver av dem?

Håper det var litt bedre forklart..??

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 01:21   #5
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Har lurt litt på dette, når jeg gir tilbakemeldinger kommer de opp som grå prikker istedet for grønne. Trenger man et visst antall poster eller positive tilbakemeldinger selv, før man kan gi?

Ja, du må ha et visst antall poster og positive tilbakemeldinger. Det står litt om det her http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14384

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 01:33   #6
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Ryktesystemet

Jeg aner ikke hvor mange "nivåer" som finnes, men såvidt jeg kan se ut i fra mine egne poeng, så "rykker man opp" et hakk pr. 100 poeng man får. Den første prikken har man jo til å begynne med, så jeg som har 4 grønne prikker ligger på 300-tallet et sted.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 01:37   #7
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Jeg aner ikke hvor mange "nivåer" som finnes, men såvidt jeg kan se ut i fra mine egne poeng, så "rykker man opp" et hakk pr. 100 poeng man får. Den første prikken har man jo til å begynne med, så jeg som har 4 grønne prikker ligger på 300-tallet et sted.

Å fa... ble jeg prikkbelasta her og!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 01:45   #8
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Å fa... ble jeg prikkbelasta her og!!

Spørs om ikke førerkortet ditt ryker snart altså! Men siden det snart er jul så skal jeg, bare du gir meg nok penger, la være å melde deg til myndighetene!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 01:47   #9
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ryktesystemet

Har funnet litt i en annen tråd:
2 grønne klosser ved 100 poeng,
3 ved 200 poeng
4 ved 300 poeng
5 ved 400 poeng
6 ved 500 poeng (nå skifter de farge til lysegrønne)
7 ved 700 poeng
8 ved 900 poeng
9 ved 1100 poeng
10 ved 1300 poeng

Etter 500 poeng får man lysegrønne prikker for å vise at det kreves 200 poeng for hver. Men har fortsatt ikke funnet ut av disse "sitatene". Før var jeg på en erverdig vei, mens nå er jeg "ny på veien", selv om ryktepoengene er det samme..?

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 02:11   #10
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Ryktesystemet

Vil egentlig ikke ha mere poeng jeg, for liker å endelig ha det skriftlig at jeg er virkelig snill!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 08:47   #11
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Vil egentlig ikke ha mere poeng jeg, for liker å endelig ha det skriftlig at jeg er virkelig snill!

He he he

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 11:56   #12
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Re: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Har lurt litt på dette, når jeg gir tilbakemeldinger kommer de opp som grå prikker istedet for grønne. Trenger man et visst antall poster eller positive tilbakemeldinger selv, før man kan gi?

Jeg tror du må ha ett visst antall poeng før prikkene du gir blir grønne (altså teller for mottakeren) Så har jeg skjønt det sånn at jo flere poeng du har jo flere poeng får mottageren når du gir han/henne en prikk. Prikken din teller mer jo mer grønne prikker du har selv.

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 13:05   #13
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Ryktesystemet

Muahaha, nå er jeg virkelig snill, og half-evil! God kombinasjon!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 17:26   #14
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Muahaha, nå er jeg virkelig snill, og half-evil! God kombinasjon!

Sjekk auraen min da

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 20:12   #15
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Ryktesystemet

Dette har jeg faktisk ikke tenkt over før. Nå må jeg sjekke hvor mange grønne prikker jeg har.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 20:14   #16
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Ryktesystemet

Eyyy! Jeg er bare godt kjent, mens langaard som har like mange prikker er veldig godt likt?

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 23:00   #17
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ryktesystemet

Begynner å tro at det er litt tilfeldig jeg Du er iallefall godt likt av meg, Peppa!!

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 23:09   #18
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Du er iallefall godt likt av meg, Peppa!!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 23:13   #19
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Begynner å tro at det er litt tilfeldig jeg Du er iallefall godt likt av meg, Peppa!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 23:23   #20
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Eyyy! Jeg er bare godt kjent, mens langaard som har like mange prikker er veldig godt likt?

Jeg liker deg godt jeg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 23:58   #21
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Ryktesystemet

Så søte dere er!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 00:38   #22
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Ja, du må ha et visst antall poster og positive tilbakemeldinger. Det står litt om det her http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14384

Aha.. Ser ut til at jeg kan gi grønne prikker nå som jeg har fått 20 ryktepoeng da

*tester*

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 00:41   #23
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ryktesystemet

Hehe. Det gikk

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 00:42   #24
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Aha.. Ser ut til at jeg kan gi grønne prikker nå som jeg har fått 20 ryktepoeng da

*tester*

Gi ett til meg, så ser vi hvordan det går!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 00:48   #25
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: Ryktesystemet

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Gi ett til meg, så ser vi hvordan det går!

Done

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slik fungerer ryktesystemet HP Informasjon 28 16-01-15 11:19
[Forum] Hvordan fungerer ryktesystemet? Sugarpill Spørsmål og svar 4 14-12-07 12:04
Slik fungerer ryktesystemet HP Ryktesystemet 0 23-05-04 00:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no