Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spise ute....

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-04-10, 23:38   #1
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Spise ute....

Ja jeg kunne trengt litt hjelp...

På onsdag skal vi til Oslo på Metallica konsert og tenkte da at vi skulle ut å spise.. Men hvor kan vi spise og hva kan jeg bestille?? Noen som har noen ide? Har ikke lysst å sprekke, men har heller ikke lysst at jeg og gubben ikke kan ha en kosekveld ute når vi for en gangs skuld har barnevakt...
Men må mann så må mann.. jeg skal IKKE ut av ketose. Da kjøper jeg heller en vanlig salat selv om jeg synes det er litt kjedelig å kjøpe når vi er på resturant...

Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 00:00   #2
lynmamma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 25
lynmamma er på en erverdig vei

Sv: spise ute....

Biff eller kylling med masse grønnsaker er jo helt super ketolysemat, som du også kan få på de fleste restauranter. Med en rømmeklatt til har du jo et supert måltid

__________________
Min blogg

lynmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 00:07   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: spise ute....

Hvis dere går på mongolsk restaurant, så velger du jo akkurat selv hva du vil spise.

Ellers går det an å be om mer grønnsaker (brokkoli??) i stedet for ris/poteter til en biff eller til fisk på de fleste restauranter.
Libanesisk Meze er jo også bare topp, men da kan du ikke spise brødet.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 00:18   #4
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: spise ute....

når jeg og mannen er ute å spiser så ber vi bare om å sløyfe potet/pasta og få mer grønnsaker. alt av biff, fisk og kylling er jo bare helt nydelig

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 09:42   #5
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Spise ute....

Ja det går jo.. Har ikke en gang slått meg at det går ann å be om grønsaker istedefor potet/ris.
Men sauser og slik.. kan vi spise det da? Kan fort bli noen karb der.. Om om jeg spiser minimalt mer karb ellers på dagen så bør vel det gå eller?

Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 10:32   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spise ute....

Be om grønnsaker i stede for poteter/ris etc og be om å få sausen ved siden av, eventulet smeltet smør!
Da kan du selv bestemme hvor mye saus du skal spise og da er det begrenset hvor mange karber du klarer å få i seg!
Om du for en gangs skyld ligger helt opp mot det du tåler av karber, så spiller ikke det noen rolle!

Kos dere!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 11:08   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Spise ute....

På TGI Fridays er de kjempehyggelige hva angår å bytte potet/ris med grønnsaker, og biffen deres er ikke verst, heller. Mongolsk buffet er også greit!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 11:09   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spise ute....

Djengis!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 18:37   #9
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Spise ute....

Tapas er jo heller ikke dumt.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva kan jeg spise? Evamor Lavkarbo generelt 0 12-08-08 14:19
Kan man spise så mye man vil? AltforStor Ketolysekuren 12 18-08-07 00:11
BØR jeg spise/eller la være å spise skinnet på den grillede kyllingen? Tette80 Ketolysekuren 2 27-04-07 09:13
kan jeg spise..... ? nomma Induksjonen 7 24-05-05 20:10
spise for mye? nøtte Induksjonen 1 23-03-05 20:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no