Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tror dere det gjør noe ... (Fun light)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-10, 21:47   #1
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Tror dere det gjør noe ... (Fun light)

å drikke et glass fun light om dagen?
Jeg klarer ikke å bare drikke vann og te.. må ha et glass med noe smak på. Drikker derfor et glass med fun light ice tea om dagen og en halvliter papsi max på lørdagen istedefor saften.
Kjenner når kvelden kommer brekker jeg meg nesten av vann men går bra igjen etter noe med litt smak.
Jeg har ikke gått på ketolyse så mange dagene enda så vet ikke om det har noe å si på vekten..
Jeg håper jo på at jeg skal klare å drikke bare vann etter hvert, men klarer det ikke helt enda. Er ikke vant til å drikke så mye vann..

Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 21:50   #2
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Tror dere det gjør noe...

jeg drikker litervis med cola zero og fun light saft hver dag, og går ned i vekt. men der er ikke likt for alle. prøv deg fram så ser du hva som funker for deg

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 21:54   #3
crystall
Seniormedlem
 
crystall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 35
Innlegg: 672
crystall er ny på veien

Sv: Tror dere det gjør noe...

I prinsippet er det lov på ketolyse, men som monicah sier, så kan det være en stopper for noen vektmessig.. Du får prøve deg fram

__________________
Delmål 1: 90 kg - Delmål 2: 85 kg- Delmål 3: 80 kg - Delmål 4: 75 kg - Det ultimate målet: 70 kg


Min Journal
crystall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 22:00   #4
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Tror dere det gjør noe...

ja jeg får bare prøve litt.. Lager den uhyre tynn da.. Bare for å få LITT smak på det. Gubben mener det ikke smaker noe men jeg merker at jeg trenger mindre og mindre for hver dag. Kjenner søtsmaken mye betre nå når jeg ikke spiser noe søtt.

Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 22:40   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere det gjør noe...

All væske du får i deg er bra! De 2-3 litrene er ikke nødt til å være bare vann! Selv væske i mat teller inn i de litrene, heldigvis!

Jeg klarer ikke drikke rent vann i mengder og gjør som deg. Drikker tynntynn Fun light i ukedagene. I helgen får jeg drikke Cola Zero!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:29   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tror dere det gjør noe...

hvorfor ikke lage vann med smak selv?
Fyll vann i en mugge, ha oppi appelsin, sitron, lime, ingefær, basilikum, sitronmelisse, mynte, appelsin, pære, eple, agurk, gulrot, mango... whatever you like
La det stå en stund til det blir smak på vannet.
Da slipper du det kunstige sukkeret (aspartam) og det er tilnærmet null karbo.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:34   #7
Trin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 40
Trin er på en erverdig vei

Sv: Tror dere det gjør noe...

Jeg har et godt tips til deg: kjøp en pose med frosen skogsbærblanding og ha i fryseren. Ta en neve bær og putt i en kanne/karafel og fyll opp med vann. Sett i kjøleskapet og du har deilig vann med god smak tilgjenglig hele dagen
Jeg spiser ikke bærene, drikker bare vannet og kaster bærene til slutt. "Resirkulerer" bærene gjennom hele dagen for å begrense karbene. Fungerer superbra
Da unngår du kunstig søtning og!

Trin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:47   #8
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Tror dere det gjør noe...

Noen ganger lurer jeg på om jeg er alene i verden om å syns at ett glass iskaldt vann er noe av det beste i verden. Virker som om mange har en eller annen form for problem med vann.

Jeg lurer rett og slett på om det er miljøet som har skapt dette. Jeg har bestandig drukket vann som tørstedrikk og vi har aldri fått noe annet enn vann til f.eks middag i oppveksten og at jeg, siden jeg har vært vant til å drikke vann faktisk liker det. Sånn vann med smak kan holdes langt unna meg. Syns vannet smaker litt "dødt" når det får smak.

Derfor så lurer jeg på; Dere som ikke er så glade i vann, er det fordi det er vann rett og slett og at dere aldri har drukket spesielt mye av det? Er det psykologisk? Eller er det fordi dere rett og slett syns vann smaker pyton?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 23:54   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere det gjør noe...

Vann er grusomt, jeg har aldri drukket noe særlig vann. Fikk ikke noe annet hjemme, tåler ikke melk og vente meg til å ikke trenge mye væske. Klarer meg helt fint i dagsvis med kun 0.5 til 1.0 liter!
Har vokst opp med en mor som drikker vann og akevitt til julemiddagen, så du er nok ikke alene om å digge vann!

Jeg føler at vann skvulper rundt i magen min og jeg går og gulper emment vann og er småkvalm resten av dagen om jeg prøver å tvinge i meg vann. Det gjelder selv om det er smaksatt etter alle kunstens regler. Da gulper jeg appelsin eller agurk i stede for!

Jeg er 42 år og har slitt i årevis med å få i meg nok væske. Tenker jeg fortsetter å gjøre det på min måte!
Jeg drikker litt vann, mer saft og litt te. I helgen drikker jeg også Cola zero!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 00:14   #10
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Tror dere det gjør noe...

Jeg er ikke noe glad i vann men er vant med å drikke vann hjemmefra.
Jeg har prøvd å få ungene til å drikke vann også, men det er kun de to jentene mine som er glad i det. Eldstejenta har alltid drukket vann istedenfor saft eller brus som vi har i helgene. Sønnen min liker ikke vann. Så de er ulike selv om de har vokst opp i samme hjemmet med de samme vanene.
( det var som et lite svar til Cherry)


Jeg drikker både fun light saft og pepsi max og det har ivertfall til å ikke hatt noe innvrkning på vektnedgang.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 01:10   #11
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Tror dere det gjør noe...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Noen ganger lurer jeg på om jeg er alene i verden om å syns at ett glass iskaldt vann er noe av det beste i verden. Virker som om mange har en eller annen form for problem med vann.

Jeg er også vannelsker:
Men så har jeg aldri likt brus, da, og har fått lite saft i oppveksten, så mulig det er derfor?! Er ihvertfall veldig takknemlig for at jeg ikke sliter med brusavhengighet i tillegg til godteri/kake/isavhengighet (nå sier jeg ikke at alle som drikker brus "sliter" med det, altså. Vet det er mange som koser seg med det med god samvittighet, og det er jo bra)
Så jeg drikker bare vann + litt urtete... og kanskje et glass rødt eller hvitt dersom jeg skulle dulte borti dét

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 01:31   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere det gjør noe ...

Føyer meg til Cherry og Lifejack, jeg elsker vann! Synes det er det beste i verden å drikke, og jeg kan heller ikke fordra brus. For meg er brus i beste fall blandevann, har aldri skjønt hvordan folk kan bruke det som tørstedrikk, for ikke å snak om saft! Litt sitron i vannet går an, forsåvidt. Men vi er jo forskjellge.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:14   #13
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Tror dere det gjør noe ...

At jeg sliter med vann kan ha noe med at jeg nesten ikke har drukket rent vann på snart 10 år. Fikk ikke annet enn vann hjemme og da jeg flyttet for meg selv gikk det i brus og saft og siden har det gjort det.
De sier at mann kan venne seg til å drikke mer vann og det er det jeg prøver å gjøre. :jupp:

Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:23   #14
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Tror dere det gjør noe ...

Ja, man kan definitivt venne seg til å drikke vann, og jeg synes det høres ut som du er kjempeflink. Du er bevisst og målrettet, og det er supert! Stå på

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:26   #15
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere det gjør noe ...

Jeg var aldri vant med å drikke vann - nå synes jeg det er godt, men liker også litt for godt et glass lettbrus eller iskaffe, feks. Saft er helt utelukket, siden det gir meg halsbrann av en annen verden. Som regel er det dog uproblematisk for meg å få i meg minimum to liter vann med eventuell lettbrus/kaffe/te/etc i tillegg til det igjen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:38   #16
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Sv: Tror dere det gjør noe ...

VANN VANN VANN! Det er jo helt magisk! hehe.. Nuvel jeg elsker det iallefall og det er det eneste som funker på tørsten. Drikker jeg et glass Pepsi max feks, må jeg nesten ha i meg noen desiliter med vann for å veie opp. Blir rett og slett drittørst av å drikke brus, saft etc... Og kaffe.... Da blir jeg akutt dehydrert, føles det som.
Jeg klarer lett å drikke 3-4 liter vann om dagen.
Rart man er så forskjellig, men jeg har alltid elsket vann og tenker pene tanker om det.
Kjæresten min derimot synes vann er vondt og brekker seg nesten ved å drikke det. Det synes jeg er veldig rart. Han drikker sikkert 1,5 liter coca cola om dagen, så at han ikke svimer av synes jo jeg er veldig sprøtt.

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 10:15   #17
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Tror dere det gjør noe ...

Jeg liker også best vanlig vann uten smak, med farris med eller uten smak på en god andre plass. Saft og brus blir for søtt, melk har jeg aldri likt (MÅTTE drikke et glass hver dag da jeg var liten, syns det var tortur). Vann med smak går an, bare smaken ikke blir for sterk!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 10:38   #18
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere det gjør noe ...

Vi har skikkelig godt, kaldt brønnvann så her går det i vann, vann og vann!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 16:16   #19
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Tror dere det gjør noe ... (Fun light)

Jeg har laget blåbærvann i dag!
Det var utrolig deilig!! Fikk smak av skikkelige bær, men uten at det ble søtt! Og nydelig farge på vannet også.

Tusen takk for tips folkens!

Men bør jeg regne noen karber??

Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 19:51   #20
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere det gjør noe ... (Fun light)

Der jeg vokste opp hadde vi grusomt vann! Særlig på våren, da lukter og smaker det myr pga smeltevann som renner ned gjennom flere lag med jord og stein (brønnvann). Innimellom er det så ille at man ikke kan lege mat med det engang, selv omd et jo skaø være sunt pga alle mineralene det blir i det.
Så jeg drakk lite eller ikke noe vann i oppveksten. Syns det var forferdelig, helt til jeg flyttet hjemmefra og fikk smaken på GODT vann! Nå elsker jeg vann, og i motsetning til de fleste, særlig Oslovannet. Går fint en 3-5l pr dag når jeg er på jobb, litt mindre i helgene. men har alltid en 0,7l Imsdal eller Olden flaske i nærheten som jeg fyller opp og drikker av. Da tenker jeg ikke på det engang. Vann av glass liker jeg ikke i forhold til av flakse.

Men, som trådstarter sier, innimellom blir man lei og ønsker noe med mer smak. Min favoritt: Taffelvann (fra Rema, Farris kan brukes, men er mye saltere) med frosne bringebær oppi! Blir rødbrus, bare mye bedre på smak

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 01:04   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tror dere det gjør noe ... (Fun light)

Jeg synes Oslovannet er fantastisk godt! Men best på østkanten . Vi har jo Maridalsvannet, jo!
På vestkanten (ja, jeg har faktisk bodd deromkring ) så syntes jeg det smakte kalk, og jeg mener å huske det ble avleiringer på glassene, men dette er jo ti år siden. Mulig ting er bedre nå.
Oslovannet fra Maridalen er uansett gøtt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 09:16   #22
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Tror dere det gjør noe...

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg føler at vann skvulper rundt i magen min og jeg går og gulper emment vann og er småkvalm resten av dagen om jeg prøver å tvinge i meg vann. Det gjelder selv om det er smaksatt etter alle kunstens regler. Da gulper jeg appelsin eller agurk i stede for!

Jeg er 42 år og har slitt i årevis med å få i meg nok væske. Tenker jeg fortsetter å gjøre det på min måte!
Jeg drikker litt vann, mer saft og litt te. I helgen drikker jeg også Cola zero!

sånn har jeg det også ..vi har godt vann her jeg bor ,, farrisvann,, så kan drikke et glass eller to ,og da smaker det men hiver jeg innpå mer blir jeg rett og slett dårlig,

__________________
start 18.01.2016


Sist redigert av arkine : 11-04-10 kl 09:23.
arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 19:34   #23
henki8
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 22
henki8 er på en erverdig vei

Sv: Tror dere det gjør noe...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Noen ganger lurer jeg på om jeg er alene i verden om å syns at ett glass iskaldt vann er noe av det beste i verden. Virker som om mange har en eller annen form for problem med vann.

Jeg lurer rett og slett på om det er miljøet som har skapt dette. Jeg har bestandig drukket vann som tørstedrikk og vi har aldri fått noe annet enn vann til f.eks middag i oppveksten og at jeg, siden jeg har vært vant til å drikke vann faktisk liker det. Sånn vann med smak kan holdes langt unna meg. Syns vannet smaker litt "dødt" når det får smak.

Derfor så lurer jeg på; Dere som ikke er så glade i vann, er det fordi det er vann rett og slett og at dere aldri har drukket spesielt mye av det? Er det psykologisk? Eller er det fordi dere rett og slett syns vann smaker pyton?

Vann er det beste i verden. Når jeg er ute å reiser eller bare har hatt en slitsom dag drømmer jeg om det iskalde glasset med vann jeg skal ta når jeg kommer hjem Tror det har mye å gjøre med hvor du kommer fra og hvor "godt" vann du hadde i oppveksten. Synes ingenting blir bedre enn vannet hjemme i bergen. Drikker ikke brus, juice, eller saft, her går det i vann og kaffe gjennom hele dagen!

henki8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketos Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 21:12   #24
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Tror dere det gjør noe ... (Fun light)

Jeg har kjøpt meg en liten patron med kullsyre. Det er så mye lettere for meg å drikke "Farris" for jeg blir litt lei av bare vann.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 09:27   #25
~Rosa Skydått~
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Austevoll
Alder: 39
Innlegg: 131
~Rosa Skydått~ er på en erverdig vei

Sv: Tror dere det gjør noe ... (Fun light)

Når jeg ser et glass med vann så ser jeg bare mulighetene det har:
Man kan kanskje ha oppi litt sånn, og sånn? Vann finnes i cola, og så kan man finne vann i solbærsaft og andre gode ting.... Men vann alene? Nei!

Med andre ord er jeg IKKE glad i vann annet enn å bruke det til å svelge piller. Jeg starter dagen med 4 dl te (sånn ca) med Splenda sukker. Det samme igjen til lunsj og så litt pepsi Max til middag og kanskje fun light til kvelden... Men ikke vann alene, jeg liker rett og slett ikke smaken, tro det eller ei!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wu7qHZj/]
~Rosa Skydått~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva tror dere dette er? Nike Generell ernæringsdebatt 4 24-06-08 09:06
Går dette an tror dere? Elanessë Lavkarbo generelt 11 24-05-08 23:06
Tror dere på reinkarnasjon? Iset Livets lyse side 5 26-06-06 22:44
Liker dere den nye Coca Cola light med Splenda? Iset Lavkarbo generelt 18 05-02-06 21:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no