Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-10, 22:00   #201
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hvor mye koster det per dag hvis man bare spiser Spisdegslank-produktene?

www.spisdegslank.no - sjekk ut bestill og velg blant menyene så får du opp pris pr måltid/uke osv. De kommer fra i underkant av 500 kr pr uke til rundt 1000 pr uke avhengig av hvilken meny du velger

For min del ble til og med den dyreste menyen ikke mer enn det jeg vanligvis bruker på mat - handler mye ferskt og av god kvalitet til vanlig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 08:29   #202
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Ja, det er ikke ille. Det er jo faktisk billigere enn Eurodietten.
Går fort en tusenlapp på mat i uka. Tror nok jeg hadde gått for gourmet-menyen jeg også.

Foreløpig går jeg på ED, det er (dessverre) det som funker for meg, men ser for meg at jeg etterhvert kanskje kan kombinere litt når jeg går over til vanlig måltider....

Synes dere nettsiden til spisdegslank er bra da? Jeg synes den virker noe rotete.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 08:38   #203
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Ja, det er ikke ille. Det er jo faktisk billigere enn Eurodietten.
Går fort en tusenlapp på mat i uka. Tror nok jeg hadde gått for gourmet-menyen jeg også.

Foreløpig går jeg på ED, det er (dessverre) det som funker for meg, men ser for meg at jeg etterhvert kanskje kan kombinere litt når jeg går over til vanlig måltider....

Synes dere nettsiden til spisdegslank er bra da? Jeg synes den virker noe rotete.

Med bakgrunn og delutdanning i webdesign så synes jeg sidene deres er en katastrofe... men så lenge jeg klarer å knote meg fram til den info jeg trenger så må man vel bare akseptere at det er slik det er. Veldig gammeldags design og tankegang i den gjennomføringen der

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 08:40   #204
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Med bakgrunn og delutdanning i webdesign så synes jeg sidene deres er en katastrofe... men så lenge jeg klarer å knote meg fram til den info jeg trenger så må man vel bare akseptere at det er slik det er. Veldig gammeldags design og tankegang i den gjennomføringen der

Da er vi tydeligvis flere som tenker slik. Jeg må si jeg er litt overrasket over at de ikke har lagt litt mer jobb i sidene sine.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:34   #205
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Da er vi tydeligvis flere som tenker slik. Jeg må si jeg er litt overrasket over at de ikke har lagt litt mer jobb i sidene sine.

jeg tror det skyldes at de har så mye å gjøre, sidene "fungerer", og de bruker nok mye av tiden sin på å utvikle produktet de selger istedet

Vil også kommentere at jeg tror ikke de har så mange som jobber for seg admin - jeg sendte noen mailer vedr spørmål om småting, og det er grunderen selv med frue som svarer på disse epostene

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:49   #206
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Ja, det kommer nok.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:31   #207
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei,
Var innom spisdegslank.no’s sider i går og ble henvist til deres ”nye” websider www.lowcarbselection.no. …og som dere ser så er forbedringspotensialet stort, men tror ikke de helt har forstått det med utarbeidelse av gode, funksjonelle websider.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 16:00   #208
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

syns den nye siden var veldig lik den gamle , bare byttet farve

men oversikten, vel når en blir kjent med siden så

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 16:47   #209
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Ikke så mye mer oversiktlig nei, litt kanskje. Syntes ikke akkurathu dama på madrassen der så så veldig proft ut, men....

Ser de har ferdige menyer, så smart. Slippe å tenke hva man skal spise. Minnes det er veldig små porsjoner?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 16:55   #210
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Ikke så mye mer oversiktlig nei, litt kanskje. Syntes ikke akkurathu dama på madrassen der så så veldig proft ut, men....

Ser de har ferdige menyer, så smart. Slippe å tenke hva man skal spise. Minnes det er veldig små porsjoner?

Uffda - dette så jo slett ikke bra ut - i min IE7 så forskyver jo blant annet reklamen for turen seg... og den GRUSOMME fargen da! Spørs om man må tilby sine tjenester *ler*

Kanskje skummelt å legge ut sitt eget arbeid - men dette nettstedet laget jeg som mitt første prosjekt etter et høgskolekurs i webdesign... Ikke perfekt, men det skal ihvertfall SE bedre ut og være lettere å orientere seg i ...
www.psinfo.no

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 10:14   #211
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Foreløpig går jeg på ED, det er (dessverre) det som funker for meg, men ser for meg at jeg etterhvert kanskje kan kombinere litt når jeg går over til vanlig måltider....

Så spennende Titti. Jeg går også på ED og har tenkt på om jeg skal bruke noen av Spis Deg Slank produktene som vedlikehold etter slankekuren. Jeg er litt nyskjerrig på de brødene som folk skryter av.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 12:16   #212
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Så spennende Titti. Jeg går også på ED og har tenkt på om jeg skal bruke noen av Spis Deg Slank produktene som vedlikehold etter slankekuren. Jeg er litt nyskjerrig på de brødene som folk skryter av.

Hadde du bodd nærmere skulle jeg stukket innom med et par skiver til prøvesmaking

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 12:21   #213
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Åååå. Så søtt av deg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 13:05   #214
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

prøver så godt jeg kan! Synes dette kostholdet (ikke bare spisdegslank) er en så viktig sak i dagens samfunn at jeg deler gjerne ut smaksprøver! Har til og med gitt brød og hjemmelaget knekkebrød og smoothies'n jeg drikker til en kollega av sambo som ønsket å prøve - han er kjempefornøyd

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 15:55   #215
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg har startet på denne dietten i dag. Veldig spennende, håper virkelig dette fungerer!!! Bestilte en ferdig meny med frokostblanding til frokost (smaker helt ok), brød til lunsj og kveldsmat (smaker helt ok med gulost på) og diverse middagsretter. I dag spiste jeg laks og asparges, den var ikke så god, men fikk i meg laksen i hvertfall Håper de andre middagsrettene smaker bedre!

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 13:07   #216
tantess
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 12
tantess er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg har gått på "Spis deg slank" i 7 uker og gått ned 7 kg. Er veldig godt fornøyd med å finne en kur som virker og som jeg klarer å gjennomføre uten problem. Har forsøkt "alt" tidligere.
Jeg har allerede begynt å lage mine egne middager, utifra hva jeg selv syns er godt. Er utrolig glad i spicy mat og det lar seg lett kombinere med "Spis deg slank". Likevel bestiller jeg de komplette diettene, for det er innimellom utrolig lettvint å ha middagen klar på noen få minutter.
I tillegg spiser jeg en Atkinsbar om dagen (peanøtt og karamell) og Fedons soyanøtter som lørdagskos.

__________________


tantess er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis Deg Slank Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 21:14   #217
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av tantess, her.

Jeg har gått på "Spis deg slank" i 7 uker og gått ned 7 kg. Er veldig godt fornøyd med å finne en kur som virker og som jeg klarer å gjennomføre uten problem. Har forsøkt "alt" tidligere.
Jeg har allerede begynt å lage mine egne middager, utifra hva jeg selv syns er godt. Er utrolig glad i spicy mat og det lar seg lett kombinere med "Spis deg slank". Likevel bestiller jeg de komplette diettene, for det er innimellom utrolig lettvint å ha middagen klar på noen få minutter.
I tillegg spiser jeg en Atkinsbar om dagen (peanøtt og karamell) og Fedons soyanøtter som lørdagskos.

Kjempebra! Har samme erfaring når det gjelder vektnedgang - ser det sklir litt ut på mengden når jeg ikke har ferdiglagede porsjoner tilgjengelig - og dermed går det ikke så raskt ned lengre - men så lenge jeg spiser lavkarbo og holder vekt og helse orker jeg ikke stresse lengre Vurderer allikevel å bestille et par nye uker med ferdigmåltider innimellom her for å gjør hverdagen litt lettere. Har nemlig stått et par timer her nå og laget laksemåltider og kyllingmåltider og smoothies, litt sliten

Lykke til videre!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 13:42   #218
Kpia
Juniormedlem
 
Kpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 48
Kpia er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Har nå gått i 3 uker på Spis deg slank. Vekten står fortsatt nesten helt stille.... Tror nok jeg er på et eller annet platå som gjør at vekta står stille. Har derimot fått mange kommentarer fra andre på at jeg ser mye slankere ut, og buksene sitter mye løsere, så det hjelper nok. Men hvor lenge kan vekta stå stille? Jeg er veldig flink til å bare holde meg til brødet og menyene, så det er jo ikke mange kalorier og karbohydrater jeg får i meg. Og jeg er blitt mye mer aktiv også. Kan noen fortelle meg at jeg kommer til å vinne denne kampen? Trenger litt motivasjon. Jeg har som mål å klare å gå ned de siste 8 kg til 60 kg, og 1,2 kg på 3 uker er sakte...
Kan det hjelpe å ikke spise etter kl. 18, kanskje?

__________________



Kpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 14:04   #219
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Kpia, her.

Har nå gått i 3 uker på Spis deg slank. Vekten står fortsatt nesten helt stille.... Tror nok jeg er på et eller annet platå som gjør at vekta står stille. Har derimot fått mange kommentarer fra andre på at jeg ser mye slankere ut, og buksene sitter mye løsere, så det hjelper nok. Men hvor lenge kan vekta stå stille? Jeg er veldig flink til å bare holde meg til brødet og menyene, så det er jo ikke mange kalorier og karbohydrater jeg får i meg. Og jeg er blitt mye mer aktiv også. Kan noen fortelle meg at jeg kommer til å vinne denne kampen? Trenger litt motivasjon. Jeg har som mål å klare å gå ned de siste 8 kg til 60 kg, og 1,2 kg på 3 uker er sakte...
Kan det hjelpe å ikke spise etter kl. 18, kanskje?

Hvis du er mye mer aktiv, kan det hende du spiser for lite kcalorier, da spisdegslank er helt nede i 1200 kcal pr dag. Nå vet ikke jeg hvor mye du spiser hver dag - men på 5 måltider kunne jeg være nede i 1200 kcal. Du kan forsøke å legge til et måltid de dagene du trener for eksempel.

Jeg har også erfart at om jeg slutter å spise kl 18, så slipper plutselig litt vekt igjen. Den siste tiden har jeg spist mer mat, også etter 18 og da står vekten stille. Har gått opp en kg ca - men dette er nok mest vann.

Du har 8 kg igjen - til DIN ønskede vekt. Husk at lavkarbo er vektregulerende, ikke sikkert kroppen din og du er enig om hva som er optimal vekt I tillegg sier du at du har smalnet. Da kan det kanskje hende at du har bygget noe muskler, og blitt smalere pga treningen. Begynn å mål deg en gang i uken slik at du har noe motivasjon å gå etter!

Tilslutt, 1,2 kg på 3 uker når du har så lite igjen å gå ned er kjempebra! Nesten en halv kg pr uke er et fornuftig tempo og gå ned i

Fortsett som før - spis et måltid ekstra når du trener mer en dag, mål deg en gang i uka, NYT at du smalner og merker det! og kooooos deg med maten! Nå vet ikke jeg om hva du har tenkt når du er ferdig med spisdegslank-måltider, har du tenkt å lage maten selv? Kan være et fint tidspunkt å begynne å planlegge hvordan du vil spise til hverdags når du er fin og ferdigslanket

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 15:04   #220
Kpia
Juniormedlem
 
Kpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 48
Kpia er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg skal etterhvert prøve å lage ferdigmiddager selv, veldig greit å ta opp noe klart fra fryseren. Uansett kjøper jeg nå bare de med 4 måltider, "dessert-måltidene" lager jeg selv og fryser ned. (Jukseriskrem og bringebærsmoothie er favorittene mine) Og da koster jo dette bare 500 kr pr uke. Tror det skal godt gjøres å komme under det hvis jeg skal lage maten selv. Resten av familien min spiser jo som de pleier. Ja, jeg skal finne frem målebåndet og se om jeg ser resultater der

__________________



Kpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 22:48   #221
tantess
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 12
tantess er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Fant denne informasjonen om hvorfor man ikke går ned i vekt etter hva man forventer på sidene til "Spis deg slank":

http://www.spisdegslank.no/index.php...ub&tid=1&pid=6

Jeg har ikke opplevd dette selv, men stå på og ikke gi deg. Ta til deg komplementene du får og finn frem målebåndet
Lykke til!

__________________


tantess er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis Deg Slank Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 12:40   #222
Donkea
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 46
Innlegg: 74
Donkea er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Endelig kommer de med mat her jeg bor. Treningen er på plass, så nå er det bare å starte å spise meg frisk også Henter første lass i morra

Donkea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LavKarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 14:12   #223
Marte83
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 54
Marte83 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Heisann

Da var jeg i gang også lest litt på forumet her og rundt omkring om ketose-kost, masse nyttig info her asså.
Har holdt på i 3 dager nå, aldri gått på lavkarbo diett før, er veldig fornøyd med spis deg slank maten, nettopp spist tunfisksalaten deres NAM, den var supergod.. Har ikke gått en uke enda, så jeg har ikke vært på vekta enda, men synes ikke det er noe problem å holde seg til menyen, maten er jo god, har hatt en god metthetsfølelse i disse dagene, noe hodepine men det går vist over.

Var å trente styrketrening for første gang i dag siden jeg begynte på dette, må si jeg ble litt sjokkert over hvor mye mindre jeg klarte å løfte i dag enn for 4 dager siden :/ håper dette tar seg opp igjen snart ( er vant til å trene ganske hard styrke) noen her som har noen erfaringer med dette?

__________________


Alt går! enten så går det bra, eller så går det over!
Marte83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCLF Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 14:24   #224
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei,
Det er helt vanlig at man ikke greier å yte max i overgangen fra høy- til lavkarbo kosthold. Husk at overgangen til ketose er en krevende prosess for kroppen og mange kropper bruker opp til fire uker før den oppnår optimal fetforbrenningsmodus.
Anbefaler deg å ta deg en tur innom treningsdelen av forumet, les alle tråder skrevet av brukernavn Pål og BitTorres…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 22:15   #225
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Marte83, her.

Heisann

Da var jeg i gang også lest litt på forumet her og rundt omkring om ketose-kost, masse nyttig info her asså.
Har holdt på i 3 dager nå, aldri gått på lavkarbo diett før, er veldig fornøyd med spis deg slank maten, nettopp spist tunfisksalaten deres NAM, den var supergod.. Har ikke gått en uke enda, så jeg har ikke vært på vekta enda, men synes ikke det er noe problem å holde seg til menyen, maten er jo god, har hatt en god metthetsfølelse i disse dagene, noe hodepine men det går vist over.

Var å trente styrketrening for første gang i dag siden jeg begynte på dette, må si jeg ble litt sjokkert over hvor mye mindre jeg klarte å løfte i dag enn for 4 dager siden :/ håper dette tar seg opp igjen snart ( er vant til å trene ganske hard styrke) noen her som har noen erfaringer med dette?

Enig med arnakristin - ta det kuli de første ukene! Kroppen din har litt mer enn nok med seg selv - og overgangen til fettforbrenning - trening kan bli litt tøft.
Jeg har blitt ekstremt mer utholdende - men har måttet redusere litt på vektene. Derimot - før ved høykarbo når det stoppet opp, altså når jeg var tom - var det tomt. Med lavkarbo kan du nesten holde på i evigheter... bli fascinert over din egen kropp og hvordan den endrer seg med dette kostholdet - det er kjempegøy!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 22:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no