Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-08, 13:10   #26
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Er det noen som har forslag til tema?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 14:53   #27
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Super ide.
Kan noen lage en "tabell" eller noe slikt, ala` den tabellen som rergistrerte hvor i landet folk var fra.
Slik at folk kan uforpliktende melde sin interesse.
Kommer det inn 50 svar er det ikke mye å satse på, men blir det 600 og 1/3 kommer så er det noe å tenke på.
Ha en fin dag
Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 19:07   #28
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Dette høres veldig spennede ut!

__________________



Min journal


Nov`07-Nov`08: minus 25 kg på ketolyse.
anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 20:15   #29
ebbeto
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 36
ebbeto er ny på veien

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Det var et seminar for ett års tid siden
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ght=konferanse

Prøv å komme i kontakt med arrangøren for litt erfaringsoverføring.


Vil ikke virke negativ men, et proft arrangement har en proff pris.
Hvem er villig til å ta den økonomiske risken, å bestille konferansehotell med alt som trengs?
Er det mange nok som kan komme og betale nok til å dekke kostnadene?

ebbeto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 21:36   #30
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Ja det er jo den økonomiske biten som er vanskelig her. Trenger vel sponsorer, men hvem tør å sponse noe som dette? Ikke Mattilsynet i hvertfall. :knegg:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 22:04   #31
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Kanskje vi skulle prøve oss på et mini-seminar i stedet? Kan bli minst like vellykket det, og så får vi testet ut hvor stor interesse det er?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 22:11   #32
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Det høres mye mer overkommelig ut ja! Et slags lavkarbotreff, bare litt mer proffesjonelt?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 15:17   #33
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Det høres ut som en god idé! Og det behøver jo ikke å utelukke litt mer ambisiøse planer på sikt, heller.
En helg på hotell, med foredrag, diskusjoner, temamøter, alt på frivillig basis i første omgang? Både aktivt, sosialt, og med fortreffelig lavkarbomat; noe for enhver smak.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 16:06   #34
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Minitreff er en utrolig grei start!
Da er vi ikke avhengige av at folk utenfor forumet kommer

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 17:01   #35
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Mini seminar kan høres smart ut som en "test", men litt av poenget må jo være å "nå ut til folket", Vi kan ikke risikere å "bruke opp" ev foredragsholdere (økonomisk) på å kjøre en lite-utgave?

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 19:58   #36
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Opprinnelig lagt inn av Hjørdis, her.

Mini seminar kan høres smart ut som en "test", men litt av poenget må jo være å "nå ut til folket", Vi kan ikke risikere å "bruke opp" ev foredragsholdere (økonomisk) på å kjøre en lite-utgave?

Nei, tenkte vel her på foredrag fra "egne rekker". At vi selv jobber med alt som skal være på programmet. Alt altså på frivillig basis. Det kan jo være greit på flere måter. Vi får jobbet med stoffet selv, og oppdatert oss selv og hverandre. Vi ser hva det er behov for når vi evt. senere ønsker å lage et lavkarboseminar for folket. Dersom vi selv klarer å gjennomføre et slikt opplegg, ville vi også kunne møte storsamfunnet mer bevisst. Vi ville kunne skrive brev, få tak i oppdatert stoff, stilt krav, og ikke minst: fått økt motivasjon og inspirasjon til å gjennomføre lavkarbo i hverdag og fest.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 20:27   #37
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

hva med og prøve og få sponsorer i form av ukeblader

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 21:49   #38
Stratovarius
Juniormedlem
 
Stratovarius sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 52
Innlegg: 21
Stratovarius er ny på veien

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Et tips til tema kan være helsefordelene ved lavkarbo. F.eks kan ME-syke (utmattelsessyndrom) ha god nytte av lavkarbo, da vi ofte har matintoleranse mot f.eks mel, sukker og melkeprodukter. Dette står bl.annet i en brosyre på hjemmesiden til Me-foreningen. Brosjyren heter Ta ME på alvor og finnes nederst på siden her:
http://www.me-forening.no/index.php?...id=7&Itemid=76

(eller... dere trenger ikke sjekke linken, det står bare det jeg har skrevet over om matintoleranse )

Utenom dette så har vi jo fedme, diabetes osv.

__________________
Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19744

Stratovarius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vet ikke enda Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 22:34   #39
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

God ide. Matintoleranse (melk og gluten) har mange likhetstrekk med oss som ikke tåler karbohydrater så godt.

Den svenske legen, Dr. Annika Dahlqvist er en ildsjel når det gjelder å få satt kosthold og helse på dagsorden hos svenske myndigheter, og hun kjemper med nebb og klør for å få svenskene til å forstå hvor viktig det er å begrense karbohydrater og gjeninnføre naturlig (mettet) fett i kostholdet.

Hun hadde et ganske relevant innlegg i går på bloggen hennes - om hvordan vi kan arbeide for økt kunnskap og forståelse for hvor viktig det er med en endring i dagens kostvaner.

Link til blogg-emnet

Et tema på et "internt" seminar kan f.eks. være akkurat dette. Hvordan kan vi nå ut til vårt langstrakte land - hvordan kan vi påvirke myndighetene til å være litt mer forsiktige med å anbefale 60% karbohydrater i kosten? Bare et forslag

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 11:20   #40
hansola
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 52
Innlegg: 44
hansola er på en erverdig vei

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Spennende tema i grunnen. Jeg har også noen ville tanker om dette tema. Eller en slags brainstorming om man vil.

Jeg vil tro at bakgrunnen for at noen ønsker seminar er to ting. 1. For å lære mer selv. 2. for å nå ut til massene med at lavkarbo, faktisk ikke er helse skadelig, Snarere tvert i mot.

Det beste hadde jo vært og fått laget et kjempe arrangement der man kunne kombinere begge deler. Først på dagen kunne våre kjente menn og kvinner? (jeg vet sannelig ikke om noen, unntatt hun svenske legen av kvinner) holde foredrag. Og på kvelden et panel debatt med våre mest faglig sterke menn og kvinner mot karbohydrat forkjemperne. Men, dette koster som sagt penger. Og en uhorvelig mengde planlegging.

Så mitt forslag er som følger. Vi oppretter en frivillig organisasjon. Får registrert oss i Brønnøysund osv. Frivillige organisasjoner betaler ikke skatt, og har forhøyde grenser for mva osv. Stiftelses møte osv, kan være det miniseminaret dere snakket om. På stiftelses møte må det lages vedtekter osv. Så noen må prate sammen litt først så man har noe å gå ut i fra. (la oss f.eks. velge et interimsstyre her på lavkarbo.no)

Jeg foreslår i alle fall at foreningen skal være politisk nøytral osv. Men at stiftelsen kan ta i mot penge donasjoner osv. Arbeide for å fremme kunnskap om lavkarbo bør være det viktigste. Styre og stell må også velges. Jeg ser jo at forumet er fullt av kunnskapsrike og engasjerte medlemmer med høyst trolig vidt forskjellig bakgrunn. Noen er sikkert økonomer, andre er ledere, skribenter og gud vet hva. Som kan være med å dra lasset sammen. Når man har fått et engasjert styre så er det lettere å arbeide mot den store konferansen. Og når man har org nr osv. Kan man søke om støtte, leie ut stands osv. Jeg er sikker på at et aktivt styre vil kunne klare å finansiere hele konferansen med sponsormidler. Alle aktørene i bransjen burde være interessert i at lavkarbo kom på dagsordren. Med, alt det vil føre til av mediadekning og økning av deres marked. Og ikke minst. Som forening med faglig god tyngde kan vi også få større gehør i media. Og bli en viktig aktør i debatten fremover. Styret som blir valgt på miniseminaret kan jo også tenke på ting som medlemskontigent og medlemsblad osv. Jeg ville i alle fall uten problemer kunne betalt 100-200 kr i medlemskontigent for en forening som ville arbeidet med disse tingene.

Uffameg.. dette ble veldig springende og usammenhengende fra min side. Men, det var nå i alle fall et innspill. Jeg kan i alle fall ev. være med og bistå med det praktiske i forbindelse med registrering i enhetsregistret osv.

__________________
hansola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 13:51   #41
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Dette var et veldig spennende innspill, synes jeg!

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 14:46   #42
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Ett lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Det høres ut som en god idé! Og det behøver jo ikke å utelukke litt mer ambisiøse planer på sikt, heller.
En helg på hotell, med foredrag, diskusjoner, temamøter, alt på frivillig basis i første omgang? Både aktivt, sosialt, og med fortreffelig lavkarbomat; noe for enhver smak.

Dette tror jeg er veien å gå.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 19:44   #43
David
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 207
David er ny på veien

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Seminar, organisasjon, spennende tanker! Har det skjedd noe med dette siden sist innlegg?

__________________
David er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 21:04   #44
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Opprinnelig lagt inn av David, her.

Seminar, organisasjon, spennende tanker! Har det skjedd noe med dette siden sist innlegg?

Er vel lagt litt på is til etter sommerferien tror jeg.

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 23:12   #45
bolleboll
Seniormedlem
 
bolleboll sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: oslo
Alder: 54
Innlegg: 629
bolleboll er en juvelbolleboll er en juvelbolleboll er en juvel

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Å, jeg håper det blir noe av.

bolleboll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse nybegynner Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 17:29   #46
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Opprinnelig lagt inn av Hjørdis, her.

Er vel lagt litt på is til etter sommerferien tror jeg.

Er vi etter sommerferien nå tro?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:48   #47
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Er vi etter sommerferien nå tro?

Hmmm, ja, etter min kalender er vi det
Så er det noe interesse for dette? Må begynne å planlegge nå om det skal la seg gjøre å gjennomføre noe slik neste år? HP, tenkt nok eller????
Tror det er mange som kan bidra og gjøre en innsats!

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 23:57   #48
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Genial ide :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 08:48   #49
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Jeg hadde absolutt vært interessert

Finnes det ikke en helsemesse hvor lavkarbofolk kunne hatt stands da? Og foredrag selvfølgelig..

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 15:05   #50
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Et lavkarbo-seminar, kan det være en idé?

Jeg er med - uansett hvordan det blir!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no