Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Magen min!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-06-10, 18:33   #1
Sulli
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 19
Sulli er på en erverdig vei

Magen min!

Jeg har holdt på å spise lavkarbo i snart en uke og jeg har ikke merket noe på vekta. Er det noen som har noen tips?

Dessuten har jeg en rar følelse i magen. Den er lissom "full" hele tiden på en måte. Det kjennes ut som om jeg har spist for mye, altså ikke så suten...
Men den har ikke blitt noe mindre!!! Hva kan dette være?

Sulli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 19:48   #2
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Magen min!

Opprinnelig lagt inn av Sulli, her.

Jeg har holdt på å spise lavkarbo i snart en uke og jeg har ikke merket noe på vekta. Er det noen som har noen tips?

Dessuten har jeg en rar følelse i magen. Den er lissom "full" hele tiden på en måte. Det kjennes ut som om jeg har spist for mye, altså ikke så suten...
Men den har ikke blitt noe mindre!!! Hva kan dette være?

Altså. Du kan da ikke forvente mirakler på en uke.

Dessuten lever du med din egen kropp. Du kommer ikke selv til å se forskjeller på lange tider. Til eksempel har jeg gått ned 45 kg og jeg ser ikke en døyt forskjell mens andre ser det veldig godt. Du må gi det tid, og bruke målebånd og kjenne på klærne at de blir større.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 21:20   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Magen min!

Hei,
Lavkarbo er en paraplybetegnelse på karbo reduserte kosthold med inntak fra tilnærmet null til 150 kh pr dag. Dersom du ønsker å frå råd/tips/kommentarer på hvorfor du ikke får noen resultater må du oppgi hvilken filosofi du bruker eller hvor mange kh du skal ha pr dag. I tillegg må du selvfølgelig oppgi hva og hvor mye du spiser og drikker i løpet av dagen. Du sier heller ikke om hvor mye du skal ned, det er en kjensgjerning at de som skal ned mye i vekt er de som oftest går ned mest i starten og det er som oftest mye vann som forsvinner den første uka. Ikke uvanlig å "miste" matlysta/ikke føle seg sulten på lavkarbo.
Her finner du masse nyttig lesestoff på forumet:
Til alle nykommere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vil dere se magen min? Fisken Livets lyse side 6 27-05-10 00:57
Vondt i magen! :( chikelu420 Ketolysekuren 12 25-05-10 21:59
Kramper i magen ... (av egg ?) nettih Spørsmål og svar 7 30-06-08 22:15
Oppblåst i magen michij Ketolysekuren 3 20-01-08 12:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no