Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hei! Noen enkle spørsmål!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-05-11, 14:20   #1
Haense
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 18
Haense er på en erverdig vei
Smile

Hei! Noen enkle spørsmål!

Hei, godtfolk!

Mitt navn er Christian, 24 år og kommer fra Nord-Trøndelag. Jeg er helt ny til dette med lavkarbo, og har forsåvidt aldri virkelig prøvd å gå ned i vekt før. Men nå SKAL de ekstra kiloene ned og jeg skal igjen klare å bli stolt av kroppen min! Det er de siste 10 årene vekten har gått oppover, da jeg var ganske så tynn før dette skjedde. Nå stopper den på 108 kg, og målet er 85 før året er ferdig. Altså vil jeg ned 23 kg. Håper ikke dette er et for stort mål å sette seg?

Det jeg lurer litt på, er hva jeg trenger for å komme i gang. Har sett på denne siden, og lurer bare på om det er dette som er det jeg trenger?

http://www.ketolyse.no/index.php?side=produkter

Eller er det andre varianter som er "bedre"? Regner med at bøker og info om dette er ganske så like? Jeg tenkte egentlig å begynne med startpakken, da jeg ser at mye av den infoen man behøver også er å finne på dette forumet. Går det greit, eller burde jeg ha med nettkurset? Er det alfa omega å få med seg?

Ser ellers virkelig frem til å begynne med dette, da det ser ut som en kjempediett! Det jeg tror blir vanskeligst er mitt store søtsugproblem. Jeg elsker sjokolade og andre søtsaker, men håper jeg finner styrke til å avstå mens jeg driver med dette. Har gradvis klart å spise mindre og mindre, og spiser egentlig ikke så mye lenger nå. Og det er jo bra. Og som så mange andre ting så må man tenke på at resultatet forhåpentligvis er verdt det!

Har snoket litt i journalene/dagbøkene som er skrevet, og er virkelig imponert både over vektnedgangen og stålkontrollen mange har. Håper å få inspirasjon til å få til det samme.


Christian.

Haense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 14:25   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål! :)

Heisann og velkommen hit

Mitt beste råd er å finne deg en retning du vil følge, og holde deg til den.
Ta deg tid til å lese ev. bok som hører til ”kuren”. Kunnskap er makt J
De aller fleste bøker om lavkarbo kan lånes på bibilioteket.
Ved å lese og sette seg inn i det man skal gjøre, så er sjansen for å lykkes, mye større.

Jeg har sjøl hatt godt utbytte av ketolysekuren, og anbefaler den Boka, og vitaminer er det viktigste

Planlegging er viktig.
Sett deg gjerne opp ukeplaner og følg de slavisk i starten.
Det er viktig å lese karboinnhold på alle varer du kjøper.
En pekepinn er å ikke kjøpe noe som ikke er merket. Da vet du ikke hva du får i deg.
Grønnsaker er unntaket da. Det(og de aller fleste andre varer) kan du finne oversikt over her: www.matvareguiden.no

Så anbefaler jeg deg å lese denne tråden:
”Til alle nybegynnere på lavkarbo”

Her har ArnaKristin samlet masse nyttig info.

Og denne er fin: lavkarbo på 3 minutter

Håper du vil trives her.

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 14:35   #3
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål! :)

Kloke ord av Gerd.
Du trenger ikke noe startspakke for å komme igaan. Jeg lånte boke på biblioteket. Det viktigste redskapet er du og din egen motivasjon. Har intrykk at de fleste har søtsug de første ukene og så gir det seg. Slik var det for meg.

Når det gjelder vektnedgang så er det sikkert realistisk at du kan gå ned 23 kg iår. Men det er lurt å sette seg kortsiktige mål. Og en plan for å komme igang.

Alle kurene går ut på at du spiser mindre karber og mere fett. Og regelen er jo mindre karber jo mere fett. Ketolyse og skaldemann er strengekurer mens fedon er en litt lettere kur hvor det er tilatt med mer karber og da blir fettinkaket litt mindre.
Hva som passer for deg vet bare du.
Jeg trives bra på ketolyse.

Lykke til og velkommen hit

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 14:51   #4
Haense
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 18
Haense er på en erverdig vei

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål! :)

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Heisann og velkommen hit

Mitt beste råd er å finne deg en retning du vil følge, og holde deg til den.
Ta deg tid til å lese ev. bok som hører til ”kuren”. Kunnskap er makt J
De aller fleste bøker om lavkarbo kan lånes på bibilioteket.
Ved å lese og sette seg inn i det man skal gjøre, så er sjansen for å lykkes, mye større.

Jeg har sjøl hatt godt utbytte av ketolysekuren, og anbefaler den Boka, og vitaminer er det viktigste

Planlegging er viktig.
Sett deg gjerne opp ukeplaner og følg de slavisk i starten.
Det er viktig å lese karboinnhold på alle varer du kjøper.
En pekepinn er å ikke kjøpe noe som ikke er merket. Da vet du ikke hva du får i deg.
Grønnsaker er unntaket da. Det(og de aller fleste andre varer) kan du finne oversikt over her: www.matvareguiden.no

Så anbefaler jeg deg å lese denne tråden:
”Til alle nybegynnere på lavkarbo”

Her har ArnaKristin samlet masse nyttig info.

Og denne er fin: lavkarbo på 3 minutter

Håper du vil trives her.

Lykke til

Tusen takk for et veldig flott innlegg, Gerd! Mye skal leses, og de linkene du ga var kjempebra! Da er det vel bare å sette seg inn i det og sette i gang da!

Haense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 14:52   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål! :)

Opprinnelig lagt inn av Haense, her.

Tusen takk for et veldig flott innlegg, Gerd! Mye skal leses, og de linkene du ga var kjempebra! Da er det vel bare å sette seg inn i det og sette i gang da!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 14:53   #6
Haense
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 18
Haense er på en erverdig vei

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål! :)

Opprinnelig lagt inn av Snopsy, her.

Kloke ord av Gerd.
Du trenger ikke noe startspakke for å komme igaan. Jeg lånte boke på biblioteket. Det viktigste redskapet er du og din egen motivasjon. Har intrykk at de fleste har søtsug de første ukene og så gir det seg. Slik var det for meg.

Når det gjelder vektnedgang så er det sikkert realistisk at du kan gå ned 23 kg iår. Men det er lurt å sette seg kortsiktige mål. Og en plan for å komme igang.

Alle kurene går ut på at du spiser mindre karber og mere fett. Og regelen er jo mindre karber jo mere fett. Ketolyse og skaldemann er strengekurer mens fedon er en litt lettere kur hvor det er tilatt med mer karber og da blir fettinkaket litt mindre.
Hva som passer for deg vet bare du.
Jeg trives bra på ketolyse.

Lykke til og velkommen hit

Takk for svar. Håper virkelig søtsuget gir seg etter hvert ja. Og i morgen skal jeg stikke på biblioteket å låne meg en bok om dette. Virker som en relativt "enkel" diett, men skjønner at det er mange fallgruver man kan falle i. Og det vil jeg virkelig ikke, da jeg er super motivert for å klare dette. Er sinnsykt lei av å ha disse ekstra kiloene, og NÅ skal de forsvinne!

Haense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 18:56   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål! :)

Opprinnelig lagt inn av Haense, her.

Tusen takk for et veldig flott innlegg, Gerd! Mye skal leses, og de linkene du ga var kjempebra! Da er det vel bare å sette seg inn i det og sette i gang da!

Gerd vet hva hun snakker om vettø

Hjertelig velkommen og lykke til! Vi er mange her som blir med å heier på deg

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:20   #8
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Velkommen, Christian !

Jeg skal (skulle !!! ) også ned 23 kilo (Og Gerd er ferdig med sine 23) . Jeg har satt neste sommer som mitt mål, men menn går fortere ned enn kvinner.

Og fallgruver på ketolyse ? Ikke mange, er min erfaring. deilig, deilig at man kan ta seg et glass vin . . . eller to innimellom også

Og søthungeren var så forferdelig og min verste fiende. Og vet du, - etter en ukes tid forsvant den helt for meg. Og for mange andre også, - men da spiste jeg IKKE noe med kunstig søtning heller. Det gjør jeg innimellom nå, - og det trigger søthungeren igjen.

Lykke, lykke til til deg !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 07:12   #9
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Lykke til! Heier på deg

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 19:08   #10
Haense
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 18
Haense er på en erverdig vei

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål! :)

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Gerd vet hva hun snakker om vettø

Hjertelig velkommen og lykke til! Vi er mange her som blir med å heier på deg

Tusen takk for det!

Haense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 19:11   #11
Haense
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 18
Haense er på en erverdig vei

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Velkommen, Christian !

Jeg skal (skulle !!! ) også ned 23 kilo (Og Gerd er ferdig med sine 23) . Jeg har satt neste sommer som mitt mål, men menn går fortere ned enn kvinner.

Og fallgruver på ketolyse ? Ikke mange, er min erfaring. deilig, deilig at man kan ta seg et glass vin . . . eller to innimellom også

Og søthungeren var så forferdelig og min verste fiende. Og vet du, - etter en ukes tid forsvant den helt for meg. Og for mange andre også, - men da spiste jeg IKKE noe med kunstig søtning heller. Det gjør jeg innimellom nå, - og det trigger søthungeren igjen.

Lykke, lykke til til deg !

Vin er godt det, men problemet mitt er at dietten ikke korresponderer så godt med øl.. Og kebaben etter byturen... Haha! Må vel prøve å få ned lavkarboøl, men de smaker jo pyton. Etter noen bokser så er det kanskje ikke så dårlig likevel, når jeg tenker meg om...

Men har jeg forstått det riktig, så er det minimum med karbohydrater og mest mulig fett (det høres litt rart ut å si det, men får vel prøve!). Here it goes!

Haense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 19:12   #12
Haense
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 18
Haense er på en erverdig vei

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Lykke til! Heier på deg

Tusen takk! Trenger slike oppmuntringer!

Haense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 00:57   #13
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Velkommen hit å lykke til på veien ned

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 02:02   #14
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av Haense, her.

Vin er godt det, men problemet mitt er at dietten ikke korresponderer så godt med øl.. Og kebaben etter byturen... Haha! Må vel prøve å få ned lavkarboøl, men de smaker jo pyton. Etter noen bokser så er det kanskje ikke så dårlig likevel, når jeg tenker meg om...

Men har jeg forstått det riktig, så er det minimum med karbohydrater og mest mulig fett (det høres litt rart ut å si det, men får vel prøve!). Here it goes!

har du prøvd Hansa sine Ultra øl? de er ganske så karbovennlige og smake ikke så verst.

__________________


Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 18:41   #15
Haense
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 18
Haense er på en erverdig vei

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av Greddy, her.

har du prøvd Hansa sine Ultra øl? de er ganske så karbovennlige og smake ikke så verst.

Nope, har ikke prøvd den. Skal sjekkes ut!

__________________
Hilsen Christian!
Haense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 19:01   #16
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Selv om Ketolyseboka kan lånes på biblioteket, ville jeg faktisk vurdert å kjøpe den etterhvert. Mange ganger jeg slår opp i bøkene mine, har blitt mange lavkarbobøker etterhvert.

I tillegg ville jeg bestilt kosttilskuddene. Nettforumet på ketolyse.no tror jeg kanskje jeg ville droppet, synes det er utrolig mye god info og støtte på dette forumet her.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 19:04   #17
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

... og lykke til

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:15   #18
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Kosttilskuddene kan du kjøpe på Meny - og Ultrabutikker.

Eller du kan kjøpe sink og magnesium og kalsium og multivitaminer på butikken

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:16   #19
annor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 17
annor er på en erverdig vei

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Kosttilskuddene kan du kjøpe på Meny - og Ultrabutikker.

Eller du kan kjøpe sink og magnesium og kalsium og multivitaminer på butikken


Ikke for å kuppe tråden, men kan man kjøpe Ketolyses kosttilskudd på Meny og Ultra, eller er det et annet merke? Greit å kunne ha det mer tilgjengelig...

annor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:29   #20
Haense
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 18
Haense er på en erverdig vei

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Selv om Ketolyseboka kan lånes på biblioteket, ville jeg faktisk vurdert å kjøpe den etterhvert. Mange ganger jeg slår opp i bøkene mine, har blitt mange lavkarbobøker etterhvert.

I tillegg ville jeg bestilt kosttilskuddene. Nettforumet på ketolyse.no tror jeg kanskje jeg ville droppet, synes det er utrolig mye god info og støtte på dette forumet her.

Det ble slik jeg gjorde det. Kjøpte startpakken med bok, stix og kosttilskudd. Får bare kjøpe det som er ekstra hvis det blir behov. Og som du sier, man får da helt sikkert like god back up og svar på spørsmålene sine her som på det andre forumet. Mange smarte gutter og jenter med peiling her tror jeg!

Og takk for lykkeønskningen!

__________________
Hilsen Christian!
Haense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:30   #21
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av annor, her.

Ikke for å kuppe tråden, men kan man kjøpe Ketolyses kosttilskudd på Meny og Ultra, eller er det et annet merke? Greit å kunne ha det mer tilgjengelig...

Det er samme merke, så du trenger ikke å bestille fra ketolyse.no

__________________


Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 01:37   #22
Roadie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 31
Roadie er på en erverdig vei

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Søtsug var også min største utfordring. Spiste sjokolade hver dag og hadde lyst på noe søtt nesten hele tiden. Men nå er det nesten helt borte! Det er nesten så jeg ikke tror det selv.

Jeg har merket at det som føles som søtsug tror jeg nå nesten egentlig er fett-sug. Beste trikset mitt er å spise litt smør. Har også jukset litt med å blande litt kakao-pulver (med under 10g karb/100g) ut i smør, dersom sjokoladesuget har blitt for stort. Kanskje med litt stevia i også.

Lykke til

Roadie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 13:46   #23
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av Haense, her.

Vin er godt det, men problemet mitt er at dietten ikke korresponderer så godt med øl.. Og kebaben etter byturen... Haha! Må vel prøve å få ned lavkarboøl, men de smaker jo pyton. Etter noen bokser så er det kanskje ikke så dårlig likevel, når jeg tenker meg om...

Men har jeg forstått det riktig, så er det minimum med karbohydrater og mest mulig fett (det høres litt rart ut å si det, men får vel prøve!). Here it goes!

Som mann tror jeg det er sannsynlig at du kan klare 23 kilo til jul. Sjøl gikk jeg ned 15 kilo på tre-fire måneder. Og du har helt rett.... øl er nok ikke det beste du kan drikke.... men det finnes mye god vin, heldigvis. Og den kebaben..... går greit en gang i blandt det, veittu... bare ikke spis pitabrødet (samt at du prøver å finne de som har ordentlig kjøtt, og ikke farse)

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 19:21   #24
Haense
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 18
Haense er på en erverdig vei

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Som mann tror jeg det er sannsynlig at du kan klare 23 kilo til jul. Sjøl gikk jeg ned 15 kilo på tre-fire måneder. Og du har helt rett.... øl er nok ikke det beste du kan drikke.... men det finnes mye god vin, heldigvis. Og den kebaben..... går greit en gang i blandt det, veittu... bare ikke spis pitabrødet (samt at du prøver å finne de som har ordentlig kjøtt, og ikke farse)

Wow, det er veldig imponerende og noe å strekke seg etter for meg også!

Foreløpig ser det veldig bra ut, selv om jeg vet at det nok kommer til å stagnere mye etterhvert. Men minus 2,5 kilo siden søndagskvelden inkludert mye vanndrikking for å kompensere for vanntapet høres ikke feil ut i mine øyne! Og med en halvtime på tredemølla 4-5 dager i uken så tror jeg dette skal gå.

Er jo både heinekoliker og kebaboliker (ehh, ja du skjønner! ), så å ikke få til å drikke denne ølen (noen små utskeielser blir det nok) og denne maten på byturen blir hardt. Men så er det noe med å se for seg resultatet også. Hva har jeg best av, tenker jeg. Blir nok mye mer vin og ren sprit blandet ut i diverse lightprodukter fra nå av og å gå rett forbi kebabsjappa, men det funker sikkert bra det også!

__________________
Hilsen Christian!
Haense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 21:30   #25
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Noen enkle spørsmål!

Neiiiii ! Du trenger ikke gå forbi kebabsjappa ! Bare kast brødet !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle "hybelgryter" for enkle kokker Fero Middag 5 02-06-11 13:50
Har noen tips på enkle middagsoppskrifter som ikke kreves spesielle ingredienser? betty86 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 13-04-10 13:55
Kan noen være så snill å svare på noen spørsmål? bobbla Dr Lindbergs 4 18-01-09 19:57
Noen enkle oppskrifter for frokost,lunsj og middag ? dydde Optimal Ernæring 0 03-03-08 17:58
Noen spørsmål - noen som kan svare? Mokia Lavkarbo generelt 3 08-01-05 13:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no