Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-12-11, 15:17   #1
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Jeg har så lyst på marvposteier til jul. Men jeg er innamari usikker på hva jeg skal lage paiskallet av, som passer til kaker..Burde være soya og glutenfri.
Hvordan blir kun kokosmel tror dere? Best å halvblande med mandelmel?

På matoppskrift.no ligger denne oppskriften:

Tertedeig:150grhvetemel
150grsmør
Ca 4ssvann

Fyll:2stkegg
100grsukker
100grmalte mandler


Om man tar utgangspunkt i Gerds kransestenger, men bruker hele egg så burde man få til selve fyllet. Men da gjenstår paiskallet, som helst skal være litt sprøtt( ikke helt lett å få til uten hvetemel). Noen som tar utfordringen og har forslag?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:31   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

I bakeglede uten sukker har hun en paideigoppskrift.
Har den ikke her, men kanskje noen andre har?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:38   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Jeg er ikke så flink med bakverk og oppskrift-mekking, jeg vil bare heie på initiativet, for marvpostei er så godt.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:44   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg er ikke så flink med bakverk og oppskrift-mekking, jeg vil bare heie på initiativet, for marvpostei er så godt.

Marvposteier er knallgodt!!! Selv om jeg akkurat har laget kransestenger, så gjør det ikke noe med en porsjon marvposteier heller altså.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 16:30   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Og jeg er ikke kakedame og aner derfor ikke hva marvpostei er...

Jeg tenkte først at du ville lage en posteioppskrift på beinmarg..

Men når nøtter ble nevnt tror jeg at jeg tok feil.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 16:40   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Marvpostei:



...Jeg vet hva det er fordi jeg var café-barn på nittitallet, eller noe. Røykepause for de voksne, konditori-kake for de små. Tror sannelig ikke jeg har sett eller smakt det siden alderen min var ensifret...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 16:43   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Marvpostei:



...Jeg vet hva det er fordi jeg var café-barn på nittitallet, eller noe. Røykepause for de voksne, konditori-kake for de små. Tror sannelig ikke jeg har sett eller smakt det siden alderen min var ensifret...


Åhh Vi kalte disse for nøttepai.

Leste at alderen var en sifferet, men tenkte vekta!
Og tenkte videre at da husker du jaggu godt!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 16:49   #8
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Om du bruker kokosmel så tror jeg det er lurt å ha litt fiberhusk i for at det skal henge sammen jeg har laget pizzadeig med kokosmel, fiberhusk, olivenolje og vann.. det ble veldig vellykket. Laget paideig med smør og kokosmel. Det smakte godt, men ble smulete.
Leste også litt om kokosmel et sted, siden det suger mye veske - så kan det være lurt å bruke mer fett eller kokosmelk i stedet for vann for å få passe konsistens. Bare et tips som du kanskje alt vet om.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 16:51   #9
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Om du bruker kokosmel så tror jeg det er lurt å ha litt fiberhusk i for at det skal henge sammen jeg har laget pizzadeig med kokosmel, fiberhusk, olivenolje og vann.. det ble veldig vellykket. Laget paideig med smør og kokosmel. Det smakte godt, men ble smulete.
Leste også litt om kokosmel et sted, siden det suger mye veske - så kan det være lurt å bruke mer fett eller kokosmelk i stedet for vann for å få passe konsistens. Bare et tips som du kanskje alt vet om.

Godt poeng! Mulig egg funker også, egg funker utmerket som bindemiddel i feks nannahs knekkebrød når man ikke har fiberhusk. I flere av paideig oppskriftene til Bestemor er det egg.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 16:58   #10
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Og så har du denne som en del var/er veldig fornøyd med

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 17:08   #11
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Og så har du denne som en del var/er veldig fornøyd med

Hm, ja, om man bytter mandelmelet med kokosmel( for mere søt smak) og tilsetter søtning, så kanskje?

Jeg rekker ikke å prøve i dag, men i løpet av noen dager i allefall.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 00:18   #12
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Ble det noe ut av testinga, Imse?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 08:10   #13
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Nei, jeg fikk sjuke unger oppi dette.. skal kjøpe tagatesse idag, så mulig det blir til påske.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 10:49   #14
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Kunne også tenke meg disse til påske, marvposteier var en kjempefavoritt førivæl`n

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 10:49   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Dytter opp, jeg skal prøve å få til dette. Marvpostei er så godt!

Tenker nesten at deigen er den jeg må tenke mest på, for å få riktig smak og konsistens( blir selvfølgelig ikke som hvetemelsdeig). Jeg skal på apoteket og se om de ar fribol sitt bakesukker, var noen som mente det gav seig kransekake..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 12:39   #16
Mat for sjelen
Medlem
 
Mat for sjelen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 371
Mat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snill

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Dytter opp, jeg skal prøve å få til dette. Marvpostei er så godt!

Tenker nesten at deigen er den jeg må tenke mest på, for å få riktig smak og konsistens( blir selvfølgelig ikke som hvetemelsdeig). Jeg skal på apoteket og se om de ar fribol sitt bakesukker, var noen som mente det gav seig kransekake..

Prøv å erstatte hvetemelet med 1 1/2 del kokosmel + 1 del mandelmel
Lagde akkurat kjeks med dette forholdet, og de ble sprø og gode

Oppskriften min var:

1/2 kopp smeltet smør
3/4 kopp sukrin
2 egg
1 ts vaniljeekstrakt
3/4 kopp kokosmel
1/2 kopp mandelmel
1 ts bakepulver

Jeg har et sett med amerikanske kopper der 1 kopp = 2,37 dl

Dersom du tilsetter litt agavesirup og xanthan gum/fiberhusk i kransekakemassen blir den seig og god

__________________
Tove

Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min...
http://sjelemat.blogspot.com/
Mat for sjelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 12:45   #17
Mat for sjelen
Medlem
 
Mat for sjelen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 371
Mat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snill

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Har vært på kjøkkenet en tur og målt:

3/4 kopp koksmel = ca 90 g
1/2 kopp mandelmel = ca 60 g

Håper du får til å lage marvposteier Det er jo kjempegodt!!
Denne deigen ble i alle fall smidig og god å jobbe med, og burde gå greitt an å forme

__________________
Tove

Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min...
http://sjelemat.blogspot.com/
Mat for sjelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 18:30   #18
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Takk! Da skal jeg prøve.
Jeg har ikke xantan gum, men fiberhusk og tragant.

Skal gi tilbakemelding så fort jeg har prøvd.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 18:35   #19
Mat for sjelen
Medlem
 
Mat for sjelen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 371
Mat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snill

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Takk! Da skal jeg prøve.
Jeg har ikke xantan gum, men fiberhusk og tragant.

Skal gi tilbakemelding så fort jeg har prøvd.

Spent på resultatet Håper du får det til

__________________
Tove

Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min...
http://sjelemat.blogspot.com/
Mat for sjelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 20:40   #20
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

De ble gode. Men jeg laget for lite fyll. Til din kjeksoppskrift er det nok passe med fyll av 200g mandler.

Jeg brukte fribol bakemiddel( suklarose og polydekstrose) og byttet ut sukkeret med det. God smak og godt fyll. Spennende å se hvordan de er når de har stått en dag.

Men jeg vil si at de er godkjent for min del Og kjeksoppskrifta var god til sandkaker også, hadde to jeg ikke fikk fyll i( laget til 20stk), ikke verst erstatining for sandkaker. Resten av deign kjevlet jeg ut og stekte som til brune pinner og skar ut. Angrer på at jeg ikke hadde de i former også og stekte som sandkaker. Men en dæsj multe eller granateplekrem er de nok knallgode!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 21:52   #21
Mat for sjelen
Medlem
 
Mat for sjelen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 371
Mat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snillMat for sjelen er virkelig snill

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Så bra at de ble vellykket
Ja, kjeksdeigen ble kjempebra syntes jeg også Småkaker med kokosmel blir myke, men når jeg fikk eksperimentert litt og tilsatt litt mandelmel ble de sprø og gode :-) Legger ut hele oppskriften på bloggen min etter hvert

Å lage samdkaker av oppskriften var en kjempegod ide
Får se litt hva jeg rekker siste uken før jul her... Ellers har jeg kjempelyst på sprøe krumkaker... Har ikke funnet noen oppskrift jeg er fornøyd med her dessverre.... Men pønsker...

__________________
Tove

Ta en titt innom bloggen min for flere bilder, oppskrifter og kanskje litt matinspirasjon - og kikk gjerne også på boken min...
http://sjelemat.blogspot.com/
Mat for sjelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 17:30   #22
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Åh! Marvepostei er den eneste julekaka/kjeksen jeg liker <3

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 18:18   #23
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Marvposteier, blir du med og komponerer en oppskrift?

Mamma pleide å lage noe liknende, men hun kjevlet ut deigen og la fyllet oppå. Så rullet hun det hele sammen, skar skiver og stekte. Vi kalte disse kjeksene for "sneglehus" på grunn av spiralmønstret. Veldig godt. Neppe identisk oppskrift som marvposteiene dog.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23
Oppskrift 1979 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 20-06-10 19:06
Pai-oppskrift? mokki Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 15-09-09 16:21
Oppskrift? buttegull Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 16-02-09 18:58
Oppskrift på pai, anyone? Karbokarbo Ketolysekuren 2 21-12-08 20:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no