Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Disse nydelige vaflene

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-06-09, 21:16   #1
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Disse nydelige vaflene

Er det noen som vet om disse vaflene er like gode hvis man spiser dem neste dag? Eller om røra holder seg godt til neste dag, så kan man steke dem da? De smakte iallefall utrolig godt nystekte, har overspist nå
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18358

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 23:01   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang .disse nyyydelige vaflene!

Hei,
Jeg lager ikke disse vaflene, liker ikke disse erstatningsproduktene så jeg aner ikke hvordan vaflene blir ved lagring, husker at det gikk greit med noen frokost lapper jeg prøvde. …men røra kan godt stå i kjøleskapet til dagen etter, ikke noe forskjell der sammenlignet med vanlig vaffelrøre.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 09:29   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang .disse nyyydelige vaflene!

Opprinnelig lagt inn av matitt, her.

Er det noen som vet om disse vaflene er like gode hvis man spiser dem neste dag? Eller om røra holder seg godt til neste dag, så kan man steke dem da? De smakte iallefall utrolig godt nystekte, har overspist nå
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18358

Jeg har i alle fall både fryst ned slike vafler og spist de etter et par dager i kjøleskapet. Selvfølgelig er de ikke som nystekte, men de er gode nok . Har ikke prøvd å la røra stå lenge.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 09:36   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Ang .disse nyyydelige vaflene!

går det bra og steke dem i vaffeljernet da ,,,sisst jeg prøvde en oppskrift på vaffler her inne ,fikk jeg ikke vafflene ut de hang dønn fast,,måtte skrape ,og det gikk heller ikke , så hivde hele jernet til slutt

tror ikke det var denne oppskrifta

noen som har prøvd og steke de som pannekaker ,lettere og gjøre rent stekepanna i tilfelle

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 14:16   #5
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Ang .disse nyyydelige vaflene!

Tusen takk for svar
Arkine, disse gikk lett ut av jernet, smurte med smør før steking! Og de var gooode
Da har jeg litt røre igjen fra i går som skal stekes nå, jippi!

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 14:50   #6
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Ang .disse nyyydelige vaflene!

jeg laget dem i dag ,joda de gikk fint ut av jernet ,,men akurat så kjempegode vil jeg vel ikke påstå de var ,,men med sukker og syltetøy på hadde de nok vært bedre ,,men jeg brukte ikke det da ,,
hadde sukrin i røra ,en hel haug syns jeg ,men tydligvis ikke nok

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 09:08   #7
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Ang .disse nyyydelige vaflene!

Hmmmm......jeg hadde heistad syltetøy og rømme på mine. Og mye mer kardemomme i røra enn hva det står i oppskriften (har erfart at det meste smaker EGG når man skal leve lavkarbo, hehe, så prøvde å skjule eggesmaken

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Elian's nydelige festkake! elian Bakst 3 24-10-07 12:10
Hvorfor synes mannen vaflene har ettersmak mens jeg synes de smaker vanlig? Dolly Ketolysekuren 9 30-03-07 17:32
Nydelige kjøttboller Enid Middag 4 30-10-06 22:36
Nydelige og kreative barnebøker Mum 4 2 Andre bøker 8 06-10-06 10:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no