Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Nairn's oatcakes

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-07, 14:43   #1
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Nairn's oatcakes

http://www.nairns-oatcakes.com/nairn...ts/organic.asp
Jeg kjøpte disse i dag - tenkte de kunne være greie å ha som alternativ til snop. Med godt pålegg så smakte de meget bra!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 15:10   #2
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Nairn's oatcakes

Ja, de et kjempegode (laget en tråd på dem tidligere jeg). Hvor fikk du tak i dem henn?

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 15:21   #3
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Nairn's oatcakes

Opprinnelig lagt inn av guro, her.

Ja, de et kjempegode (laget en tråd på dem tidligere jeg). Hvor fikk du tak i dem henn?

Oj, så ikke den tråden jeg.... sorry!
Kjøpte dem på Lerøy i Bergen sentrum (galleriet) der de hadde to søte og to salte versjoner. Turde ikke kjøpe de søte - vet du om de er ille å spise eller?

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 15:57   #4
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Nairn's oatcakes

Jeg fikk slike tilsendt fra skottland til jul, med ingefer smak, med ost og forskjellig. De var gode alle sammen. Ingefær smakte som pepperkaker, og var søtet med noe jeg ikke helt forsto, men skulle være lav GI. ???

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 18:57   #5
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Nairn's oatcakes

Opprinnelig lagt inn av guro, her.

Jeg fikk slike tilsendt fra skottland til jul, med ingefer smak, med ost og forskjellig. De var gode alle sammen. Ingefær smakte som pepperkaker, og var søtet med noe jeg ikke helt forsto, men skulle være lav GI. ???

Ja står jo lav GI på dem... Men er jo Demera-sukker (hva er det?) og potetstivelse i da... Legger inn linken her, så kan kanskje noen andre få dømme?

http://www.nairns-oatcakes.com/nairn...tem_ginger.asp

http://www.nairns-oatcakes.com/nairn...xedberries.asp

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 23:12   #6
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Nairn's oatcakes

Hvor mye karber er det i disse da?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 23:34   #7
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Nairn's oatcakes

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Hvor mye karber er det i disse da?

Det jeg lurer på også, om det går an å spise...

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 07:45   #8
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Nairn's oatcakes

Jupp...Noen som vet???....Kanskje jeg stikker innom Lerøy i dag..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 08:57   #9
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Nairn's oatcakes

Havrekjeks, organisk
Per oat cake: Carbohydrate5.4g of which sugars 0.1g

Havrekjek, med ost: 4,0 g per kjeks

Havrekjeks, med ingefær (søte): 6,7g hvorav 1,8g sukkerarter

Se linken øvest!


Dette er ikke for karbetellere, men for lav GI folk.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 09:39   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Nairn's oatcakes

Demerasukker er brunt sukker? tror jeg...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 00:18   #11
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Nairn's oatcakes

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Demerasukker er brunt sukker? tror jeg...

Ja, det er det! Råsukker, uraffinert ... (det er ikke alt brunt sukker som er det faktisk )

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no