Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mister håret!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-01-11, 23:04   #26
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

SP balance scalp energy serum: For vital and strond hair. Can effecently reduce hairloss.

Intensitvt styrkende serum med patentert formula. Gjør tynt hår sterkere. Kan redusere håravfall med opp til 50%. Balanserer hodebunnen.

Tilførsel av daglige næringsstoffer som stimulerer til og gir ett sterkere og tykkere hår.

Og det funker? Er litt skeptisk til butikkmerker, serru . Men så jo også at noen hadde fått det anbefalt av frisør.
Jeg mister jo ikke så mye hår nå, da. Ikke mer enn normalt, tror jeg. I lengden tror jeg nok kanskje at progesteronkrem er mitt siste håp ... Men jeg må få resept, og det er grisedyrt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 23:42   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mister håret!

SP er vel frisørmerke? Jeg brukte det merket litt før, men alle SP-produkter tørker ut håret mitt noe villt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 23:48   #28
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og det funker? Er litt skeptisk til butikkmerker, serru . Men så jo også at noen hadde fått det anbefalt av frisør.
Jeg mister jo ikke så mye hår nå, da. Ikke mer enn normalt, tror jeg. I lengden tror jeg nok kanskje at progesteronkrem er mitt siste håp ... Men jeg må få resept, og det er grisedyrt.

Er ikke "butikk"merke, SP er jo profesjonelt frisørmerke . Finnes sjampo og balsam til den også.

Virker og virker. Jeg har ikke brukt den mot hårtap, men mot kløe. Merker at jeg har fått ett sterkere hår og at håret vokser tilbake noe helt vilt, til det punkt at jeg ser ut som en mohikaner uten styling på morgenkvisten.

Man har vel ikke noe å tape på å prøve. Flaska koster jo ett par hundrelapper, men den er drøy. Har hatt min i tja...13-14 måneder. Er ikke sikker på at den funker nå pga alder

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 08:51   #29
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Jupp, den er det! Føler selv at håret henger bedre fast når jeg bruker denne. Om den gjør noe mer for skalpen er umulig å si, all den tid håret mitt er stappfullt av saltvannsspray og hårvoks

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 10:11   #30
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jupp, den er det! Føler selv at håret henger bedre fast når jeg bruker denne. Om den gjør noe mer for skalpen er umulig å si, all den tid håret mitt er stappfullt av saltvannsspray og hårvoks

Ja, har man tynt hår er styling alfa omega. Her går det i dust it, hårspray og tørrshampoo, Nå og da litt hårleire. Men alltid styling ...!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 18:01   #31
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Flaska koster jo ett par hundrelapper, men den er drøy. Har hatt min i tja...13-14 måneder. Er ikke sikker på at den funker nå pga alder

På Beautybay.com koster den ca 128,- pluss en 30 kroner i porto.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:43   #32
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

På Beautybay.com koster den ca 128,- pluss en 30 kroner i porto.

Jeg er ikke så avansert og kjøpte min på Niktia jeg

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:47   #33
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Mister håret!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg er ikke så avansert og kjøpte min på Niktia jeg

Jeg shoppet også hos frisør. Men min er ikke så drøy, da. Jeg guffer på, så en flaske varer toppen 3 mnd Skal tilbake og etterfarge mandag - spent på hva frisøren min sier om tilstanden på toppen da

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 11:06   #34
NÅ!
Medlem
 
NÅ! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 195
NÅ! er på en erverdig vei

Sv: Mister håret!

et svar i farta... Har ikke fått lest hva alle andre har svart, så d kan jo hende du har fått spm før. Får du i deg nok jern?? Jeg mistet også MYE hår sist jeg slanket meg og da hadde jeg for lavt jernnivå..
Håper d ordner seg! er ikke en god følelse at all!

__________________
Mine mål for 2014:
Helse Glede Trivsel


Starvekt: en eller annen plass over 90 kg - våger ikke prøve vekta!
NÅ! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre helse med fokus på færre raske karbohydrater! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mister håret! martine1977 Kosttilskudd 2 20-10-09 21:30
Hverdagstips for håret LenaBeatrice Generell diskusjon 0 21-07-09 15:58
Huden og håret ... Tone-G Generell diskusjon 25 12-06-08 08:53
Cocosa i håret?? Tiril77 Generell diskusjon 14 08-02-05 18:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no