Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Skuffet lavkarboslanker

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-11, 12:03   #1
ABELLA
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 9
ABELLA er på en erverdig vei
Talking

Skuffet lavkarboslanker

Hei, jeg er helt ny i gamet!! Er litt deprimert i dag! Har holdt på med denne dietten i 4 uker nå! Tok av 2 kg de 3 første ukene. Den er grei! Men da jeg gikk på vekten i dag ,viste det seg at jeg hadde lagt på meg 800g den siste uken! Har ikke spist mer enn vanlig!.........bare gått litt mer!!!! Dette synes jeg er LEIT!!! Er på ca 40 karbos hver dag!! Er det noen der ute som kan fortelle meg hvorfor dette skjer???

ABELLA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo diett Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 12:14   #2
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skuffet karbo slanker

Er nok lettere å komme med råd hvis du skriver litt mer om deg selv

Høyde og vekt, og et eksempel på en dagsmeny for eksempel?

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 12:24   #3
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Skuffet karbo slanker

Slapp helt av, dette er ikke uvanlig. Du har jo begynt å bevege deg mer, og mange opplever at når de gjør det, så går vekten litt oppover. Husk at muskler veier mer enn fett Kanskje burde du bruke målbånd i tillegg til å veie deg. Ikke uvanlig at man blir mindre i kroppen selv om vekten står stille eller går litt opp.
Husk at mange også binder ekstra vann både i forbindelse med både menstruasjon og eggløsning.
Fortsett som før du - og ikke mist motet. Vekta har jo gått nedover, og det vil den gjøre igjen

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 12:24   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skuffet karbo slanker

1. Det er helt normalt at vekt ikke går i en rett nedadstigende kurve, uansett hvor lite eller riktig man spiser. Ved kostomlegging med vekttap i starten er det helt normalt at kroppen "tenker seg om" litt på 3. eller 4. uka.

2. Kvinner i fruktbar alder vil oppleve at vekta svinger med menstruasjonssyklusen også. Noen av oss har ekstra vannvekt ved eggløsning, andre i selve menstruasjonstiden, eller evt i uka før eller etter. Man finner sitt eget mønster etterhvert. Trøsten er at det er midlertidig. Disse vektfluktuasjonene kan godt utgjøre 2-3 kilo hver gang, og er frustrerende, men litt mindre når man vet hva det er.

3. Stress påvirker vekten. Sykdom påvirker vekten. Enkelte medisiner påvirker vekten.

4. Muskler veier mer enn fett. Trener du? Trening kan også gi noe vannsamling i kroppen en dag eller to etterpå, og være synlig som plussvekt.

5. Mye salt mat kan også få kroppen til å holde på vann en stund.

6. Noen opplever at det er litt vanskelig å komme på do ved kostomlegging. Kanskje du har litt "ekstra bagasje" på grunn av dette? Om det er tilfelle, finnes flere forumtråder om hvordan få fart på systemet.

Til sist: Slapp aaaav! Se på det store bildet - du har i snitt gått ned 0,5 kg per uke siden du begynte, og det er strålende!

I tillegg - vi vet ikke hvor nær normalvekt du er, eller hva målet er. Lavkarbokosthold virker som regel vektnormaliserende, så det er ikke sikkert at det gir noe veldig vekttap dersom du allerede er normalvektig og sikter lavere.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 15:04   #5
ABELLA
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 9
ABELLA er på en erverdig vei

Sv: Skuffet karbo slanker

Jeg glemte å fortelle at jeg er 54 år. 172cm høy, og veier 87,8 kg. Jeg begynner dagen alltid med 2 skiver av brødet til Hexeberg, og to skiver til lønsj, og middag,enten fisk eller kjøtt av en eller annet slag. Jeg synes det er ok. Er ikke så ofte sulten da, spiser bare når jeg er sulten!! Men, hvorfor går jeg opp???

ABELLA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo diett Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 15:08   #6
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Skuffet karboslanker

Først og fremst - slapp av. Det er faktisk ikke verdens undergang om du går opp noen ganger, og det er helt naturlig. Oddsen er svært høy for at vektoppgangen din skyldes noe helt annet enn fett! Hva mer spiser du enn brød, og "middag". Vi må nesten vite noe mer nøyaktig enn det. For eksempel hvor mye fett du ca. får i deg, proteiner og karbohydrater - og ikke minst hvor du får i deg karbohydratene fra!

Pust!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 15:21   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Skuffet karboslanker

Opprinnelig lagt inn av ABELLA, her.

Jeg glemte å fortelle at jeg er 54 år. 172cm høy, og veier 87,8 kg. Jeg begynner dagen alltid med 2 skiver av brødet til Hexeberg, og to skiver til lønsj, og middag,enten fisk eller kjøtt av en eller annet slag. Jeg synes det er ok. Er ikke så ofte sulten da, spiser bare når jeg er sulten!! Men, hvorfor går jeg opp???


Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

1. Det er helt normalt at vekt ikke går i en rett nedadstigende kurve, uansett hvor lite eller riktig man spiser. Ved kostomlegging med vekttap i starten er det helt normalt at kroppen "tenker seg om" litt på 3. eller 4. uka.

2. Kvinner i fruktbar alder vil oppleve at vekta svinger med menstruasjonssyklusen også. Noen av oss har ekstra vannvekt ved eggløsning, andre i selve menstruasjonstiden, eller evt i uka før eller etter. Man finner sitt eget mønster etterhvert. Trøsten er at det er midlertidig. Disse vektfluktuasjonene kan godt utgjøre 2-3 kilo hver gang, og er frustrerende, men litt mindre når man vet hva det er.

3. Stress påvirker vekten. Sykdom påvirker vekten. Enkelte medisiner påvirker vekten.

4. Muskler veier mer enn fett. Trener du? Trening kan også gi noe vannsamling i kroppen en dag eller to etterpå, og være synlig som plussvekt.

5. Mye salt mat kan også få kroppen til å holde på vann en stund.

6. Noen opplever at det er litt vanskelig å komme på do ved kostomlegging. Kanskje du har litt "ekstra bagasje" på grunn av dette? Om det er tilfelle, finnes flere forumtråder om hvordan få fart på systemet.

Til sist: Slapp aaaav! Se på det store bildet - du har i snitt gått ned 0,5 kg per uke siden du begynte, og det er strålende!

I tillegg - vi vet ikke hvor nær normalvekt du er, eller hva målet er. Lavkarbokosthold virker som regel vektnormaliserende, så det er ikke sikkert at det gir noe veldig vekttap dersom du allerede er normalvektig og sikter lavere.

Du fikk svar her Pust med magen og husk at kroppen ikke er en maskin som kan programmeres til ønsket vekttap pr uke

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 16:09   #8
ABELLA
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 9
ABELLA er på en erverdig vei

Sv: Skuffet karbo slanker

jeg spiser litt 70% sjokolade,og bacon svor i helgene!! Lager litt lavkarbo is også!! Er ikke dette ok da??

ABELLA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo diett Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 16:15   #9
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skuffet karbo slanker

Opprinnelig lagt inn av ABELLA, her.

jeg spiser litt 70% sjokolade,og bacon svor i helgene!! Lager litt lavkarbo is også!! Er ikke dette ok da??

Ber du om tillatelse? Til syvende og sist er det opp til deg å avgjøre om disse tingene er ok. For eksempel om du merker at din kropp reagerer negativt - om du for eksempel mistenker at det hindrer vektnedgang - da vil du kanskje vurdere å kutte det ut en stund. Samtidig kan andre tåle slike ting fint - verden er litt urettferdig, sånn sett.

Ellers - se svaret mitt lenger opp, og prøv å sett det i sammenheng med din situasjon. Akkurat nå synes jeg du virker litt stressa, og stress er som regel den aller verste synderen - kroppen vil ikke slippe vekt når den er opptatt med å bade i stresshormoner.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 16:18   #10
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skuffet karboslanker

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Først og fremst - slapp av. Det er faktisk ikke verdens undergang om du går opp noen ganger, og det er helt naturlig. Oddsen er svært høy for at vektoppgangen din skyldes noe helt annet enn fett! Hva mer spiser du enn brød, og "middag". Vi må nesten vite noe mer nøyaktig enn det. For eksempel hvor mye fett du ca. får i deg, proteiner og karbohydrater - og ikke minst hvor du får i deg karbohydratene fra!

Pust!

Enig

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 16:29   #11
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Skuffet karbo slanker

Opprinnelig lagt inn av ABELLA, her.

jeg spiser litt 70% sjokolade,og bacon svor i helgene!! Lager litt lavkarbo is også!! Er ikke dette ok da??

Ingen vil kritisere deg om du spiser litt godt, du skal jo trives med dette kostholdet. Sjokolade har kansje litt mye karber til å spises mer enn bittesmå biter... om du liker mørk sjokolade, er det gøy å lage sin egen av kakaomasse og cocosa med nøtter om du liker det og søtning. Blir godt, men sterkt. Ellers finner du oppskrift på lavkarbo bounty her- nesten sunt
Bruker også å lage lavkarbois i ismaskin, men har oppdaget at jeg spiser mer av den når jeg først lager den, enn om jeg lager bare en liten porsjon hurtigis. Det er bare ca 40 gr bringebær, flytende natreen el annet søtning og ca 1 dl fløte i blender el miksmaster noen sekundeder- og vips har du en liten porsjon hurtigis med bare ca 4 karber totalt og bra med fett

Om du ønsker mer kontroll over hva du får i deg, er det lurt å legge ALT du spiser over noen dager på diett.no. Du kan bli overasket
Ta det med ro, alt blir lettere og resultatene kommer (den rette veien) med tiden!

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 18:10   #12
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Skuffet karboslanker

Jeg tror mange som begynner på lavkarbo tenker litt for tradisjonelt. Man er vant å spise brødskiver, og da bytter man brødet ut med lavkarbobrød. Det som er viktig er å tenke at man skal spise pålegg med brød til. Med det mener jeg at om man før spiste ei tykk skive brød med ei skive ost oppå, så lag ei tynn brødskive, ha godt med smør på og spis det som tilbehør til ei tykk skive skive ost, paprika, litt tomater. Ofte kutter jeg ut brødet. Jeg spiser gjerne en boks med makrell (de har så mange gode typer av de mellomstore boksene), med litt agurk, tomat, kanskje litt majones og ei skive lavkarbobrød eller et knekkebrød til.

Dette står litt i kontrast til han som faren min brukte å fortelle om. Han la ei pølseskive oppå brødet, flytta den etter hvert som han spiste, helt til skiva var oppspist og pølseskiva var like hel. "Der lurte jeg meg selv," sa han og flytta pølseskiva over på neste brødskive.

Tror vi er mange som har blitt lurt til å tro at vi skal spare på pålegget og heller spise brød. I lavkarboverdenen får vi "lov" å gjøre det helt motsatt; spare på brødet og heller spise pålegg.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 18:52   #13
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Skuffet karboslanker

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Dette står litt i kontrast til han som faren min brukte å fortelle om. Han la ei pølseskive oppå brødet, flytta den etter hvert som han spiste, helt til skiva var oppspist og pølseskiva var like hel. "Der lurte jeg meg selv," sa han og flytta pølseskiva over på neste brødskive.

Litt avhengig av hvem som forteller den, pleier han å være enten skotte eller sunnmøring

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 00:21   #14
ABELLA
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 9
ABELLA er på en erverdig vei

Sv: Skuffet karboslanker

Jajja, da er det bare å fortsette da!!! Jeg føler meg mye bedre i allefall, etterat jeg begynte på lavkarbo!!!! Og ALT SØTBEHOV er forsvunnet!!!! Og det er HELT UTROLIG!!!! Jeg hadde et UTROLIG søtbehov!!! Jeg skal reise til Egypt om 3 uker....er litt redd for hvordan det vil gå der!!!!

ABELLA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo diett Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 18:03   #15
schnupse
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 4
schnupse er på en erverdig vei

Sv: Skuffet karbo slanker

Opprinnelig lagt inn av ABELLA, her.

Jeg glemte å fortelle at jeg er 54 år. 172cm høy, og veier 87,8 kg. Jeg begynner dagen alltid med 2 skiver av brødet til Hexeberg, og to skiver til lønsj, og middag,enten fisk eller kjøtt av en eller annet slag. Jeg synes det er ok. Er ikke så ofte sulten da, spiser bare når jeg er sulten!! Men, hvorfor går jeg opp???

Hva med å bytte ut brød med en god salat? Det hjelper ofte å variere. Kroppen blir fort vant til vaner og da stopper vekta opp! Har prøvd før, med knekkebrød kur, suppe og div.
Bare lavkarbo som funker, ikke bli for opphengt i at vekta stopper nå, plutselig får du en gledelig overraskelse når du går på vekta om en uke eller to.
Ikke gå på vekta mer enn en gang i uka!
Blir litt rar i hodet av å se den gå litt opp og så litt ned..

schnupse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketose Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 21:09   #16
ABELLA
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 9
ABELLA er på en erverdig vei

Sv: Skuffet karboslanker

Takk fo gode råd alle sammen!! Schnupse, jeg håper du har rett, jeg elsker brødskiver om morgenen, men kanskje jeg skal bytte ut brødskivene med salat inni mellom!!! Håper jeg kan bli overrasket , når det gjelder vekten, om en uke eller to!!!..... Jeg får bare kjempe videre da!!!

ABELLA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo diett Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 23:26   #17
Marlykk
Medlem
 
Marlykk sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 69
Innlegg: 232
Marlykk har en fantastisk aura rundt segMarlykk har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Sv: Skuffet karbo slanker

Opprinnelig lagt inn av ABELLA, her.

Jeg glemte å fortelle at jeg er 54 år. 172cm høy, og veier 87,8 kg. Jeg begynner dagen alltid med 2 skiver av brødet til Hexeberg, og to skiver til lønsj, og middag,enten fisk eller kjøtt av en eller annet slag. Jeg synes det er ok. Er ikke så ofte sulten da, spiser bare når jeg er sulten!! Men, hvorfor går jeg opp???


Hei.. jeg er i samme situasjon lik din..Startet med lavkarbo 3 okt,
166h, 87,5kg 56år
Ned 1,3 kg 1ste uka, 0 kg 2ndre uka, 1,3 kg 3dje uka ..opp 1,4 kg 4de uka i dag... Fy..
Har prøvd meg på Skaldeman.. men ikke fulgt dietten slavisk..Jeg vil ned..men må trives litt og..Går videre og håper på bedre lykke neste uke..
Tvi for deg.. ig tvi for meg

__________________
Marlykk's Journal







Marlykk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg+egen Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 23:49   #18
schnupse
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 4
schnupse er på en erverdig vei

Sv: Skuffet karboslanker

Opprinnelig lagt inn av ABELLA, her.

Takk fo gode råd alle sammen!! Schnupse, jeg håper du har rett, jeg elsker brødskiver om morgenen, men kanskje jeg skal bytte ut brødskivene med salat inni mellom!!! Håper jeg kan bli overrasket , når det gjelder vekten, om en uke eller to!!!..... Jeg får bare kjempe videre da!!!

ellers kan du jo bytte ut med noe enda bedre.
Nemlig greske kjøttkaker med brokkoli.

500g lammekjøttdeig( jeg liker best kjøttdeig av okse)
1,2 rødløk
1 fedd hvitløk
1 stort egg
krydder u/salt
2ss soyamel(soyaprotein)

bland alt, la stå i 30min. form og stek i panna, frys ned og ta opp noen til lunsj og kok brokkoli(på jobb eller før jobb)
Egg og brokkoli funker for min del. lite fuzz!

schnupse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketose Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 09:04   #19
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Skuffet karbo slanker

Opprinnelig lagt inn av Marlykk, her.

Jeg vil ned..men må trives litt og..Går videre og håper på bedre lykke neste uke..
Tvi for deg.. ig tvi for meg

Hvorfor holde på med noe du ikke trives med?

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 14:44   #20
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Skuffet lavkarboslanker

Ikke bekymre deg for en 800 grams økning! Jeg gikk ned 900 gram fra i går til i dag, jeg har en uvane med å binde mye vann i perioder så da går det litt opp og ned. Om jeg får en uventet veiing en uke pleier jeg å vente en dag eller to og prøve igjen, da har det ofte jevnet seg ut. Hvis ikke tar du gjerne av mer neste uke eller uken etter. Om vekten stopper opp er det oftere løsningen å spise mer enn for mindre. Da forstår kroppen at det ikke er hungersnød, og fettforbrenningen fortsetter...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 15:33   #21
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Skuffet karbo slanker

Opprinnelig lagt inn av Marlykk, her.

Har prøvd meg på Skaldeman.. men ikke fulgt dietten slavisk..Jeg vil ned..men må trives litt og..

Hva mener du med "ikke fulgt dietten slavisk"? Det er litt mye og forvente at man går ned på lavkarbo - når man ikke spiser lavkarbo... høykarbomat innimellom ødelegger hele poenget med lavkarbo, man kan dermed GÅ OPP om man blander inn høykarbomat, fordi man spiser mye fett i tillegg.

Sjekk ut nybegynnertråden til arnakristin for god newbie-informasjon, og for å finne en retning som du kan trives med over tid.
Det er også slik at man i en vektnedgangsfase må være striktere i starten til man får i gang fettforbrenningen, så kan man heller justere underveis, eller når man har nådd målvekt. Slik er det jo med stort sett ALLE måter og slanke seg på

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 23:09   #22
ABELLA
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 9
ABELLA er på en erverdig vei

Sv: Skuffet lavkarboslanker

Takk for " støtten" Marlykk!! Det hjelper alltid å lese at andre har samme problemer !! Men vi skal klare dette, hva!?? Jeg lurer på om det er farlig å spise sent på kveld, når man er sulten. Jeg liker godt å spise litt Paranøtter når jeg kommer hjem kl 2230, Bør jeg slutte med det???
Bør matinntaket slutte før på kvelden?????

ABELLA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo diett Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 23:13   #23
ABELLA
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 9
ABELLA er på en erverdig vei

Sv: Skuffet lavkarboslanker

INDEX , jeg spiste kanskje litt for lite forige uke, det er sikkert noe i det du skriver !! Gleder meg til lørdag da skal jeg veie meg igjen...........hvis jeg tør!!

ABELLA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo diett Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 23:16   #24
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Skuffet lavkarboslanker

Om du går opp eller ned mer enn noen hundre gram på en dag, er det alltid vann/avfallstoffer innvolvert.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 23:23   #25
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skuffet lavkarboslanker

Opprinnelig lagt inn av ABELLA, her.

Takk for " støtten" Marlykk!! Det hjelper alltid å lese at andre har samme problemer !! Men vi skal klare dette, hva!?? Jeg lurer på om det er farlig å spise sent på kveld, når man er sulten. Jeg liker godt å spise litt Paranøtter når jeg kommer hjem kl 2230, Bør jeg slutte med det???
Bør matinntaket slutte før på kvelden?????

Spis når du er sulten.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skikkelig skuffet og lei meg ... fremtid Spørsmål og svar 41 05-06-11 04:06
Boller, litt skuffet ... Jolly Bakst 18 31-01-11 19:31
Jeg er så skuffet! araber123 Ketolysekuren 23 24-11-10 12:04
Jeg er så skuffet over meg selv emma1 Spørsmål og svar 12 14-05-09 10:37
Sååå skuffet Gladlaksen Ketolysekuren 2 31-10-08 07:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no