Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Blogging om LCHF

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-05-11, 22:37   #1
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Blogging om LCHF

Innlegg jeg leste fra en blogg:

http://alakaroline.blogg.no/1304519139_lchf.html

Her skriver hun sine synspunkter om "dietten" vår. Vet ikke helt hva jeg synes om innlegget. Er vel et par grunnleggende feil i det hun sier?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 23:45   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Blogging om LCHF

Og jeg MÅTTE igjen kommentere denne bloggen Får se om hun godkjenner den da

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 00:37   #3
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Blogging om LCHF

Ææææh. Hun har jo ikke fått med seg at mettet fett er friskmeldt. I kostholdsrådene har de jo fortsatt advarsel, men på grunn av energitetthet. De burde da i det minste fått det med seg på ernæringsstudiet.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 07:17   #4
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Blogging om LCHF

"Stivelse stabiliserer blodsukkeret"...? Sidan når da?

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 10:48   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Blogging om LCHF

Foreløpig ingen godkjent kommentar - men jeg sendte veldig sent i går og hvis hun er på jobb så skjer det vel ikke noe får utover dagen...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 11:28   #6
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Blogging om LCHF

Fin kommentar til den der på tv2 sporty om steinalderkost som risikosport, da, Nerthus

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 12:07   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Blogging om LCHF

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Fin kommentar til den der på tv2 sporty om steinalderkost som risikosport, da, Nerthus

takk!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 12:11   #8
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Blogging om LCHF

*Sukk* Det hadde jo vore fint om personen som uttalar seg om lchf veit kva ho snakkar om også då. Eg er enig i at folk bør bevege på seg, men for somme er det ikkje nok å trene og ete såkalla "sunt".

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:16   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Blogging om LCHF

Fremdeles ikke publisert min kommentar som sier at mettet fett og kolesterol ikke henger sammen... linker til http://espenrostrup.com/2011/04/11/mettet-fett-igjen/ som forklarer dette godt.

Skrev istedet et nytt innlegg - men av erfaring er det jo ofte slik at selv om de ber om tilbakemeldinger som både er enig og uenig - så er det ikke sikkert innlegget blir publisert...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:26   #10
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blogging om LCHF

Nettopp det. Fikk egentlig inntrykket av at underoverskriften til innlegget er; feite folk er late. Men jeg mener at det er ikke SÅ svarthvitt.

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:35   #11
Perleblomsten
Medlem
 
Perleblomsten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 74
Perleblomsten er på en erverdig vei

Sv: Blogging om LCHF

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Denne bloggen var linket til på vg i dag. Syns det er trist at hun tror at pulver er en god måte å gå ned i vekt på (sammen med trening selvsagt). Og litt trist at vg linker til det.. http://anehagen.com/blogg/2011/05/03...klag-men-jogg/

Helt enig med deg, men vg har jo sin egen vektklubb så jeg tror de gjør mye for å farliggjøre ketolyse, lchf, litt morsomt at de gjør dette samtidig som tv2 har et innslag om det.

Perleblomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 17:50   #12
AneHagen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 17
AneHagen er på en erverdig vei

Sv: Blogging om LCHF

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Denne bloggen var linket til på vg i dag. Syns det er trist at hun tror at pulver er en god måte å gå ned i vekt på (sammen med trening selvsagt). Og litt trist at vg linker til det.. http://anehagen.com/blogg/2011/05/03...klag-men-jogg/

Heisann. Hadde du sett litt bedre på blogginnlegget mitt før du skapte dine egne meninger hadde du sett at jeg ikke bruker shake for å gå ned i vekt. Jeg benytter meg av et kosthold som passer til min kropp og som får min kropp til å ha det best mulig. Jeg skriver ingenting om hva det kostholdet inneholder, men jeg nevner shake fordi jeg starter dagen min med dette. Det passer godt til de urtene jeg bruker og collagen pulveret som jeg også drikker.

Jeg synes det er koselig med besøk på bloggen min, men jeg synes det er trist at dere sitter her å diskutererer mine meninger uten å virkelig lese hva jeg skriver, eller snakke med meg om de tingene dere diskuterer her. Dette er et åpent forum hvor alle kan lese og jeg liker ikke at folk tilegner meg meninger jeg ikke innehar

Jeg er tilhenger av at alle skal finne det som passer for deres kropp. At dietten dere følger fungerer for dere er kjempe bra, men det betyr ikke at den passer for alle

Og nei overskriften er ikke alle feite er late, den handler om at de som er fete og klager uten å gjøre noe med det burde slutte å klage eller gjøre noe med det Innlegget mitt handler om de som syter over bilringene mens de sitter på mc donalds eller i sofaen forran TV en og spiser chips

Velkommen inn for å lese om hva jeg virkelig holder på med og hva jeg mener, så kan dere diskutere meg og bloggen min så mye dere vil

Ha en fantastisk dag!

AneHagen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kroppen min sin Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 17:51   #13
AneHagen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 17
AneHagen er på en erverdig vei

Sv: Blogging om LCHF

Opprinnelig lagt inn av Perleblomsten, her.

Helt enig med deg, men vg har jo sin egen vektklubb så jeg tror de gjør mye for å farliggjøre ketolyse, lchf, litt morsomt at de gjør dette samtidig som tv2 har et innslag om det.

Tror ikke VG hadde noe tanke som helst om å "ta" dere. Bikinikropp er noe som fenger og som skaper klikk. Thats it Verden dreier seg om mer enn LCHF

AneHagen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kroppen min sin Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 18:58   #14
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blogging om LCHF

Opprinnelig lagt inn av AneHagen, her.

Og nei overskriften er ikke alle feite er late, den handler om at de som er fete og klager uten å gjøre noe med det burde slutte å klage eller gjøre noe med det

Hinter du til mitt innlegg lenger opp her? Jeg snakket nemmlig om blogginnlegget fra en annen blogg lenger opp i tråden, dette var før din blogg var nevnt, såvidt jeg kan se.

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 19:25   #15
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Blogging om LCHF

Opprinnelig lagt inn av AneHagen, her.

Heisann. Hadde du sett litt bedre på blogginnlegget mitt før du skapte dine egne meninger hadde du sett at jeg ikke bruker shake for å gå ned i vekt. Jeg benytter meg av et kosthold som passer til min kropp og som får min kropp til å ha det best mulig. Jeg skriver ingenting om hva det kostholdet inneholder, men jeg nevner shake fordi jeg starter dagen min med dette. Det passer godt til de urtene jeg bruker og collagen pulveret som jeg også drikker.

Jeg synes det er koselig med besøk på bloggen min, men jeg synes det er trist at dere sitter her å diskutererer mine meninger uten å virkelig lese hva jeg skriver, eller snakke med meg om de tingene dere diskuterer her. Dette er et åpent forum hvor alle kan lese og jeg liker ikke at folk tilegner meg meninger jeg ikke innehar

Jeg er tilhenger av at alle skal finne det som passer for deres kropp. At dietten dere følger fungerer for dere er kjempe bra, men det betyr ikke at den passer for alle

Og nei overskriften er ikke alle feite er late, den handler om at de som er fete og klager uten å gjøre noe med det burde slutte å klage eller gjøre noe med det Innlegget mitt handler om de som syter over bilringene mens de sitter på mc donalds eller i sofaen forran TV en og spiser chips

Velkommen inn for å lese om hva jeg virkelig holder på med og hva jeg mener, så kan dere diskutere meg og bloggen min så mye dere vil

Ha en fantastisk dag!

Jeg beklager. Jeg har ikke lest bloggen din. Jeg er desverre av den formening at slike pulver ikke er bra dietter. Jeg tror mange som meg leser det innlegget som vg har linket til og jeg trakk slutningen at du brukte nutrilettpulver. Og at dette var et innlegg om å bli kvitt overvekt. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke sa noe om at du mente at alle som er tykke er late. Dersom det hørtes sånn ut beklager jeg det. Jeg mener at trening er en bra ting. Det var ikke meningen å baksnakke deg. Og det var ment litt mer som en kommentar til hva vg synes er viktig. Selv om jeg egentlig tror nutrilett ikke er noe de bruker i vektklubben heller. Så jeg legger meg flat og ber om unnskyldning for at jeg kommenterte bloggen din her. Av og til har jeg nok litt dårlig nettvett. Jeg skal slette det jeg skrev.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 19:29   #16
AneHagen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 17
AneHagen er på en erverdig vei

Sv: Blogging om LCHF

Nei jeg kaster ikke bort tid på å hinte. Jeg har sitert innlegget jeg referer til i innlegget mitt

Hvis dere har lyst til å fortelle mine lesere hva dietten/kostholdet dere snakker om egentlig handler om, så har dere muligheten til det her:

http://anehagen.com/blogg/2011/05/05...ke-alltid-bra/

Jeg har ikke noe i mot at dere har funnet deres greie, men det betyr ikke at alle andre er stakkarslige uvitere, fordi de ikke gjør det dere mener er det rette

AneHagen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kroppen min sin Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 19:35   #17
AneHagen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 17
AneHagen er på en erverdig vei

Sv: Blogging om LCHF

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Så jeg legger meg flat og ber om unnskyldning for at jeg kommenterte bloggen din her. Av og til har jeg nok litt dårlig nettvett. Jeg skal slette det jeg skrev.

Heisann Vimsen. Det er helt i orden og jeg forstår virkelig frustrasjonen over overskriften VG valgte når de linket til innlegget mitt. Hva tror du jeg tenkte selv med overskriften "Slik fikk jeg bikinikroppen" - Les hvordan Ane klarte å slanke seg!

Jeg holdt på å dette av stolen! Men VG bruker overskrifter for å skape en lyst til å lese videre. Lesernes VG har heller ingenting med VG å gjøre men er en egen blogg del hvor enkelte engasjerende innlegg trekkes frem.

Innlegget mitt handler ikke om Nutrillett eller om en bikinikropp jeg har fått. Det handler om hvordan jeg la om kostholdet og aktivitetsnivået mitt over tid og hvordan jeg ved å få kontroll over kroppen min fikk den til å fungere. Det handler også om viktigheten ved å gjøre noe, og ikke bare klage uten å gjøre noe.

For min del trenger du ikke slette noe som helst, jeg tåler det og har full forståelse for hvorfor du kunne tenke deg at jeg brukte slankepulver når jeg også har nutrillett som en del av hverdagen min.

No hard feelings her

AneHagen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kroppen min sin Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 19:36   #18
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Blogging om LCHF

Foresten klarer jeg ikke å finne ut hvordan man kommenterer på bloggen din Ane. Jeg mente ikke at du blogget om LCHF, jeg bare la det inn i denne tråden når den først handlet om bloggere som snakker om slanking. LCHF har vært redningen for mitt vektproblem. Og for mine helseproblem. Jeg er glad du har funnet din metode og beklager at jeg uttalte meg om deg på tynt grunnlag. LCHF er et samlebegrep for dietter med lavt karbohydratinnhold og høyt innhold av fett. Takk for at du linker til forumet foresten. Kanskje noen som ikke har klart å finne sin metode finner veien inn her ved din hjelp. Igjen, beklager at jeg ikke leste mer enn det ene innlegget før jeg snakket om det. (Jeg skulle egentlig legge dette som en kommentar på bloggen din, men er litt noob).

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:01   #19
AneHagen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 17
AneHagen er på en erverdig vei

Sv: Blogging om LCHF

Helt i orden. Tråden heter "blogging om LCHF" så derfor trakk jeg den konklusjonen

Det er kjempe enkelt å kommentere. Bare gå på innlegget og helt nederst er det et felt hvor du kan kommentere. Som på et forum, du trenger bare ikke å registrere deg. Du legger inn et nick (valgfritt) ogb en mail adresse (blir kun synlig for meg i admin panelet) og så skriver du det du vil skrive og sender avgårde innlegget. Jeg må godkjenne mailadressen første gang du poster, men etter det er det bare å skrive og det vil komme med engang.

Fant en egen blogg om LCHF nå som jeg tenke jeg skulle ta en titt på. Må jo lære mer om hva dette er hvis jeg skal si noe om det

Ha en flott kveld videre

AneHagen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kroppen min sin Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:04   #20
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Blogging om LCHF

Jeg har nå kommentert. Fant knappen Av blogger kan jeg anbefale lenabeatrice.net

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 21:12   #21
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Blogging om LCHF

Innlegget ble publisert og et godt grundig svar ble gitt - sånt setter jeg pris på! Jeg skrev et alvorlig langt nytt innlegg - som jeg håper jeg også får tilbakemelding på. Jeg inviterte henne inn hit jeg - for å bli litt mer kjent med de som FAKTISK spiser lavkarbo - for å få et litt annet bilde av lavkarberer enn hva sensasjonslystent media klarer og gi

Håper å se deg Karoline!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 08:10   #22
AneHagen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 17
AneHagen er på en erverdig vei

Sv: Blogging om LCHF

Nå har jeg skrevet ett innlegg om LCHF som jeg håper får noen svar. For jeg ble rett og slett sjokkert over mengden fett livstilen ønsker at vi skal få i oss. Det kan umulig være sunnt for kroppen?

http://anehagen.com/blogg/2011/05/08...i-kroppen-min/

AneHagen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kroppen min sin Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 09:13   #23
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Blogging om LCHF

Jeg tror du har misforstått littegranne

Spiser smørterninger? :dåne:

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 10:19   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Blogging om LCHF

Jeg kunne ikke dy meg jeg, heller. Skulle egentlig bare skrive et kort innlegg, men endte opp med å måtte redigere det, da det ble for langt! Altså i bloggen som det ble lenket til i hovedinnlegget her.

Opprinnelig lagt inn av AneHagen, her.

Fant en egen blogg om LCHF nå som jeg tenke jeg skulle ta en titt på. Må jo lære mer om hva dette er hvis jeg skal si noe om det

Ha en flott kveld videre

Dette er en holdning jeg setter stor pris på! Skulle ønske flere kunne tenke sånn. Det er alt for lett å tviholde på sitt, og ha motforestillinger og fordommer til andre måter å tenke på uten å ha satt seg inn i det. Kunnskap til folket!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 13:45   #25
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blogging om LCHF

Opprinnelig lagt inn av AneHagen, her.

Nå har jeg skrevet ett innlegg om LCHF som jeg håper får noen svar. For jeg ble rett og slett sjokkert over mengden fett livstilen ønsker at vi skal få i oss. Det kan umulig være sunnt for kroppen?

http://anehagen.com/blogg/2011/05/08...i-kroppen-min/

Tror nok du har misforstått litt da ja. Fett må jo ikke være smør, finnes ganske mange andre gode fettkilder. Spørs om du bør se noen videoer på youtube om fettsyrer? Eller lese trådene om fetthysteri?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blogging??? Fofa Generell diskusjon 14 12-12-10 18:28
En uke med lchf sk1974 Livets lyse side 4 24-10-10 22:29
Liten innføring i blogging ... Gerd Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 10 18-02-08 22:50
Apropos vennelister og blogging nalana Generell diskusjon 2 11-10-07 14:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no