Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Flere som har slutta å røyke her?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-08, 12:15   #1
mariusmor
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 51
mariusmor er på en erverdig vei
Unhappy

Flere som har slutta å røyke her?

Hjelp, hvordan hadde dere det.? Sluttet for 3,5 uke siden og sliter på den måten at jeg syntes det blir værre og værre for hver dag. men det må vel gi seg snart, ihvertfall ikke bli værre mener jeg. Er temmelig sta så foreløpig så har jeg holdt meg unna, men det er utrolig hvor hodet på en måte prøver og lure en til å ta en røyk.

Har dere noen gode råd og komme med? Kiloene er også kommet på så blir nok litt smådeprimert av heile greia. uansett så er vel røyken farligere enn noen kilo ekstra.

mariusmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 12:32   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Flere som har slutta og røyke her

Så flink du er! Du har holdt ut lenge synes jeg, så du må ikke gi opp nå.


Har du laget deg strategier? Når har du pleid å røyke? Hvilket behov dekket det? Hva kan du gjøre istedet for å dekke de behovene? Hvilke fallgruver er det? Hvilken strategi skal du følge om du kommer til en fallgruve?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 12:48   #3
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Flere som har slutta og røyke her

Opprinnelig lagt inn av mariusmor, her.

Hjelp, hvordan hadde dere det.? Sluttet for 3,5 uke siden og sliter på den måten at jeg syntes det blir værre og værre for hver dag. men det må vel gi seg snart, ihvertfall ikke bli værre mener jeg. Er temmelig sta så foreløpig så har jeg holdt meg unna, men det er utrolig hvor hodet på en måte prøver og lure en til å ta en røyk.

Har dere noen gode råd og komme med? Kiloene er også kommet på så blir nok litt smådeprimert av heile greia. uansett så er vel røyken farligere enn noen kilo ekstra.

Drikk mye vann - det hjelper! Det blir bedre og bedre for hver uke som går. Tenk på at røykeslutt sannsynligvis er den enkeltstående handlingen som har mest å si for din helse.

Prøv å innbille deg at du har et distansert forhold til røyksuget. Observer det uten å foreta deg noe. Når du kjenner etter, er det egentlig så fælt? Tenk heller at du klarer å "ta imot" mye mer enn dette! Etter en stund kan du fortelle deg selv at "disse ukene uten røyk er jo helt bortkastet hvis jeg begynner igjen nå."

Jeg røkte tidligere ca 60 sigaretter daglig, og har vært røykfri i snart fire år. Jeg vet ærlig talt ikke helt hvordan jeg klarte å opparbeide nok motivasjon til å slutte. Jeg hadde flere alvorlige men mislykkede forsøk bak meg. På den annen side har jeg vokst på erfaringen. Da jeg la om kostholdet for et par år siden, var jeg ikke det minste i tvil om jeg evnet å gjennomføre det. Hvis jeg hadde klart å slutte å røyke, var kostomlegging kun en tur i parken!

Stå på, og lykke til!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 14:49   #4
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som har slutta og røyke her

Opprinnelig lagt inn av mariusmor, her.


Har dere noen gode råd og komme med? Kiloene er også kommet på så blir nok litt smådeprimert av heile greia. uansett så er vel røyken farligere enn noen kilo ekstra.

Man kan faktisk få i både pose og sekk her, slank og røykfri .

Jeg anbefaler "endelig ikkerøyker" av Allan Carr, den hjalp meg veldig.
-Ellers er det greit å pusse tennene hver gang man blir røyksugen, da har man stort sett hverken lyst på røyk eller mat etterpå.
-Ikke erstatt røyken med noe spiselig, da har du ikke sluttet oppi hodet ditt.
-Tygg på en tannstikke hvis du ha noe i munnen.
-Vær bevisst på endringene av (røyke-)vanene dine. Gå aktivt inn for å gjøre noe annet i de situasjonene du før røkte.


Dette klarer du!!! Du har vært kjempeflink, synes jeg!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 15:48   #5
mariusmor
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 51
mariusmor er på en erverdig vei

Sv: Flere som har slutta og røyke her

Tusen takk for gode råd. Skal klare det denne gangen. er egentlig litt overrasket over hvor lett det egentlig har vært. Skal holde dere oppdatert.

mariusmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 14:33   #6
mariusmor
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 51
mariusmor er på en erverdig vei

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

åhhhhhhhhhhhhhhhhh! vil ikke ha røyk så d så.

Måtte inn og lese tipsa deres igjen. tror jeg går og pussa tenna nå...

mariusmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 16:33   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Opprinnelig lagt inn av mariusmor, her.

åhhhhhhhhhhhhhhhhh! vil ikke ha røyk så d så.

Måtte inn og lese tipsa deres igjen. tror jeg går og pussa tenna nå...

Får fine, hvite tenner da

Stå på!!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 17:54   #8
rebekah
Juniormedlem
 
rebekah sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 40
rebekah er på en erverdig vei

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Jeg sluttet å røyke 5.januar i år. Det som hjalp meg var

1. minne meg selv på hvorfor jeg sluttet
2. minne meg selv på at det KUN er meg selv jeg lurer hvis jeg tar en røyk
3. trene masse - gå turer eller kjøre en tur til treningstudio når jeg sitter og holder på å gå på veggene ..
4. la meg veldig tidlig de første ukene så jeg skulle slippe være våken så lenge
5. være sta på at jeg ikke vil være en av de 90%`ene som begynner igjen innen et år! - ikke kult å bare være en i mengden; bedre å være sjelden
6. tenke på hvor vondt de fleste som røyker faktisk lukter (har du lagt merke til det?! - jeg ble helt sjokkert selv over hvor ekkelt de lukta alle mann!)
7. lot det gå litt sport i å lage meg en nyere og sunnere livsstil - og prøver enda å "finne meg selv" som ikke-røyker. (det er på en måte en stor del av hele din identitet du legger på hylla føler jeg...)
8. OG jeg gikk ned et par kilo da jeg sluttet fordi jeg ble så nedfor. hadde ikke lyst på middag lenger fordi jeg ikke kunne ha etter-middag-røyken. (så det var jo et pluss i alt minuset.. )
+++

men jeg kjenner det ofte. og spesielt i tunge perioder, eller perioder med ekstra press og stress at det er ingenting jeg heller kunne tenke meg enn å ta meg en røyk... samtidig så har jeg perioder hvor jeg kan gå en hel dag uten å ha lyst på røyken.. men det går gjevnt over bedre nå etter 8mnd. enn det gjorde i starten.. - det blir litt sånn at nå har jeg klart det så lenge at det hadde vert FLAUT å begynne igjen. så bare hold ut!
..de sier at alle har en tre-ukers krise
etter det får de en tre-månederskrise...
og hvis det finnes, så er jeg nok i snart-et-år-krisen for tiden...

men lykke til - det blir bedre - men jeg tror aldri det blir helt bra, he he...

__________________
Life isn`t about waiting for the storm to pass...
It`s about learning to dance in the rain.
rebekah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 18:00   #9
mariusmor
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 51
mariusmor er på en erverdig vei

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Opprinnelig lagt inn av rebekah, her.

Jeg sluttet å røyke 5.januar i år. Det som hjalp meg var

1. minne meg selv på hvorfor jeg sluttet
2. minne meg selv på at det KUN er meg selv jeg lurer hvis jeg tar en røyk
3. trene masse - gå turer eller kjøre en tur til treningstudio når jeg sitter og holder på å gå på veggene ..
4. la meg veldig tidlig de første ukene så jeg skulle slippe være våken så lenge
5. være sta på at jeg ikke vil være en av de 90%`ene som begynner igjen innen et år! - ikke kult å bare være en i mengden; bedre å være sjelden
6. tenke på hvor vondt de fleste som røyker faktisk lukter (har du lagt merke til det?! - jeg ble helt sjokkert selv over hvor ekkelt de lukta alle mann!)
7. lot det gå litt sport i å lage meg en nyere og sunnere livsstil - og prøver enda å "finne meg selv" som ikke-røyker. (det er på en måte en stor del av hele din identitet du legger på hylla føler jeg...)
8. OG jeg gikk ned et par kilo da jeg sluttet fordi jeg ble så nedfor. hadde ikke lyst på middag lenger fordi jeg ikke kunne ha etter-middag-røyken. (så det var jo et pluss i alt minuset.. )
+++

men jeg kjenner det ofte. og spesielt i tunge perioder, eller perioder med ekstra press og stress at det er ingenting jeg heller kunne tenke meg enn å ta meg en røyk... samtidig så har jeg perioder hvor jeg kan gå en hel dag uten å ha lyst på røyken.. men det går gjevnt over bedre nå etter 8mnd. enn det gjorde i starten.. - det blir litt sånn at nå har jeg klart det så lenge at det hadde vert FLAUT å begynne igjen. så bare hold ut!
..de sier at alle har en tre-ukers krise
etter det får de en tre-månederskrise...
og hvis det finnes, så er jeg nok i snart-et-år-krisen for tiden...

men lykke til - det blir bedre - men jeg tror aldri det blir helt bra, he he...

Tusen takk. Da har jeg nok tre ukers krisa nå. i tilegg til mens og små influensa. tårene triller. ikkeno artig ta her. men ska holde ut.. nekte å gi meg. har liksom gått så bra heilt til no liksom..

mariusmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 10:59   #10
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Hold ut. Dette er noe av det viktigste du kan gjøre for deg selv og helsen din. Jeg sluttet å røyke for ca. 15 år siden etter å ha vært storrøyker 30-40 til dagen) i 23 år. Første året etter jeg sluttet å røyke var jeg ganske mye syk i luftveiene. Fikk flere bronkitter og hadde også lungebetennelse. Vet ikke om det var en påkjenning for kroppen og rense ut all skiten? Etter det første året har jeg nesten aldri vært syk.

Belive me: Røykesuget vil avta og etterhvert bli helt borte. Det blir gradvis lettere. Så da blir det jo ikke verre enn det du har nå og det er vel overkommelig?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 12:30   #11
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Innbill deg at sigaretter inneholder karbohydrat.

Sigaretter inneholder karbohydrat.

Sigaretter inneholder karbohydrat.

O. s. v.

danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 12:38   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Innbill deg at sigaretter inneholder karbohydrat.

Sigaretter inneholder karbohydrat.

Sigaretter inneholder karbohydrat.

O. s. v.

Kjempebra!

Når jeg i løpet av høsten skal stumpe røyken for godt, skal det bli mitt nye mantra!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 12:50   #13
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Sigaretter inneholder karbohydrat.

Sigaretter inneholder karbohydrat.

Skal prøve den!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 13:20   #14
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Du er kjempeflink!! Ikke fall for fristelsen å ta "bare en røyk", for det blir sjelden med bare den ene.. Jeg slutta i november i fjor, og var røykfri helt til eldstemann havna på sykehus i våres.. Da falt jeg for fristelsen og kjøpte meg røyk.. og siden har jeg røyka..

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 14:16   #15
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Champix, Champix, Champix
Nicotintyggegummi,plaster etc. all nødhjelp er tillatt når suget er der.

Har nettopp hoppa av tablettene, går forbausende bra.
Har ett og anna kicket, men det løses foreløpig med Nicotintyggis.

Skal være helt nicotinfri til nyttår.

Ja, og skal sette inn røkepenger på mandag. 100% Egokonto til bare meg. Skal sette inn pengene for 3 pakker gulmix/uke minst et år fremover. Blir gøyere med røykeslutten da.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 18:29   #16
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Tror du har det verst nå. Hver gang du tenker på røyk så trekk pusten og hold den så lenge du klarer.
I dag har jeg vært røykfri i 1 år og 1 dag

Var oppe i 30-40 sigaretter pr dag, hadde forsøkt å slutte på egen hånd, med tabletter og til slutt gikk jeg på kurs med jobben. Mannen min sluttet samtidig.

Jeg virkelig hater røyk

Bestemte meg i fjor høst da jeg en tidlig morgen på jobben tømte veska på hodet, men hadde glemt å ta med røyk!!! Og alt var stengt!! Og jeg var nesten hysterisk.

Jeg har vært innrøykt i nesten 30 år, og drømmer fortsatt at jeg røyker av og til. Men det bare ler jeg av når jeg er våken.

Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 20:36   #17
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Fortsatt røykfri. Har vært bra sugen i dag, så har vært å revet en vegg i kjellern for å avreagere

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 08:27   #18
norwegiana
Medlem
 
norwegiana sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 41
Innlegg: 415
norwegiana er en juvelnorwegiana er en juvelnorwegiana er en juvel

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Gratulerer!

Jeg sluttet for 1,5 år siden og må bare si: Det er verdt det og det er mer psykisk en fysisk med røyken. Lykke til videre!

norwegiana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 08:54   #19
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 49
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Champix, Champix, Champix

Er det den tabeletten "alle" skryter av som man må få på respet fra legen?

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 09:39   #20
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Jeg sluttet for 6 år siden ved hjelp av hypnose, men det var ikke bare, bare enkelt for det.

Slurpet juice fra teskje
Småspiste solsikkefrø

Det var mine tips

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 10:02   #21
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Opprinnelig lagt inn av BMS!, her.

Er det den tabeletten "alle" skryter av som man må få på respet fra legen?

Ja, det er den.
PS, les pakningsvedlegget, forstå, og sett stumpedato langt uti uke 2.

Tablettene fungerer.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 10:50   #22
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Ville bare ønske dere lykke til videre med røykestoppen. Det er verdt slitet.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 11:48   #23
mariusmor
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 51
mariusmor er på en erverdig vei

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Tusen takk alle sammen. kjempeglad i dere alle mann(og damer)hehe.
Holder ut ennå jeg. på onsdag så er det gått en måned. har ikke brukt tb eller noe denne gangen. har røyketyggis, men skal prøve og holde meg unna.

sliter litt med at jeg har blitt sjuk. influensa tror jeg. ihvertfall uggen i heie kroppen. svetter bare jeg går opp trappa. Kan jo være en reaksjon på røykeslutt også da, men, men. Blir nok bra til slutt dette her. Sliter nok også litt da jeg gikk fra å være storrøyker til treningsnarkoman, måtte ha noe å gjør på liksom, men burde nok tatt det litt roligere i starten.

Er det flere somlurer på og slutte så heng dere med på tråden her. kjempekjekt!!

mariusmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 12:12   #24
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Trening er eneste avreageringa som funker jo.
Den fluensaen er sikkert delvis sånn røykesluttkrøll. Man blir hyperlett smitta når man kutter. Skal vistnok bli bedre om et halvår.

Skal trene RYP i kveld, forhåpentligvis slite røyksuget ut av kroppen

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 12:33   #25
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 49
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Sv: Flere som har slutta å røyke her?

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Ja, det er den.
PS, les pakningsvedlegget, forstå, og sett stumpedato langt uti uke 2.

Tablettene fungerer.

Tusen takk, iler og bestiller time til legen for både meg og BMS!mann....

Takk takk

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slutte å røyke -ned i vekt ... sommerblomt Spørsmål og svar 1 26-05-08 19:40
Slutta og ammet, kan det føre til vektøkning? geysirland Ketolysekuren 6 09-09-07 22:02
Jeg har slutta å klø Dolly Ketolysekuren 19 25-05-07 13:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no