Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor mye karbohydrater per dag? Hjelp!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-12, 23:14   #1
Chunkymonkey
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 19
Chunkymonkey er på en erverdig vei
Question

Hvor mye karbohydrater per dag? Hjelp!

Hei!
Jeg er så nybegynner innen lavkarbo som det går an. Jeg startet i dag faktisk.
Men jeg tenkte jeg skulle spørre noen av dere vitende om hvor mye karbohydrater jeg bør spise per dag?
Jeg er inneforstått med at lavkarbo går så langt til 100 karbo per dag, men jeg vil ned i vekt.

Akkurat nå veier jeg 78 kilo og jeg er ca 1.66 høy. Så jeg er overvektig og vil ned til 65 kilo.
Er det sånn at jeg må helt ned til 25 karbohydrater, eller holder det hvis jeg spiser 40-50?
Det er litt vanskelig å vite hva som er riktig og ikke, når man ikke har vært borti dette her før

Og hvis dere har noen supre oppskrifter som dere bare MÅ dere, så skrik ut

Chunkymonkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 23:29   #2
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye karbohydrater per dag? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Chunkymonkey, her.

Hei!
Jeg er så nybegynner innen lavkarbo som det går an. Jeg startet i dag faktisk.