Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva skal dere stemme til valget?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Se resultatene: Hva skal du stemme til høsten?
FRP 7 18,42%
HØYRE 5 13,16%
KRF 2 5,26%
ARBEIDER PARTIET 3 7,89%
SENTER PARTIET 2 5,26%
VENSTRE 1 2,63%
SOSIALISTISK VENSTREPARTI 11 28,95%
RØD VALGALIANSE 0 0%
ANDRE 0 0%
VET IKKE / HAR IKKE BESTEMT MEG 7 18,42%
Deltakere: 38. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-05, 14:54   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk
Question

Hva skal dere stemme til valget?

Jeg lurer litt på hvor lavkarberne står henne politisk jeg..

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 16:07   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Foreløpig leder: "har ikke bestemt meg"

Lavkarbofolket har enda ikke bestemt seg,

*Over og ut til Lise som tar pulsen på den politiske stemningen på Lavkarbo.no*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 16:38   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg vet iallafall hvem jeg IKKE skal stemme på !

Tror det blir Kristin & Co som får min stemme i år. Det er dem jeg er minst uenige med...
Altså SV

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 17:28   #4
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys
Smile

SV her og

205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 17:31   #5
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Kristin & co her også. Jeg har sympatisert med dem siden tidlig ungdomstid. Og jeg vil ha et regjeringsskifte til høsten!

Edit: "Kristin & co" kan misforstås, høyre er jo stappfult av profilerte Kristiner de også.

Så jeg presiserer: SV.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 18:39   #6
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

* HP må lese litt politikk fram til valget...

I utgangspunktet vil jeg ikke stemme på noen av dem... Må finne ut hvem som representerer meg mest ... Og litt hvem det kan gjøre en forskjell å stemme på, om noen står på "vippen" i mitt fylke

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 19:06   #7
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Blir nok SV her og, men vet ikke om jeg får brukt stemmen min da det er så mye frem og tilbake med HVOR jeg skal stemme Sånn er det å være student..

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 19:57   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

* HP må lese litt politikk fram til valget...

I utgangspunktet vil jeg ikke stemme på noen av dem... Må finne ut hvem som representerer meg mest ... Og litt hvem det kan gjøre en forskjell å stemme på, om noen står på "vippen" i mitt fylke

'

Hæ? Fylke?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 20:47   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

'

Hæ? Fylke?

Jupp, vi har fylker her i landet.

Og hvert fylke har et visst antall mandater som skal fylles - fylkesbenken. Norge har ikke et % demokrati vettu, en stemme i oslo teller mindre enn stemmer i Finnmark når det gjelder å få representasjon på tinget. Utgjevningsmandater retter jo opp endel, selv om det ikke blir helt riktig.

Og i så måte vil en av vurderingene mine når jeg velger parti være om jeg kan vippe en ekstra "bra" representant på tinget

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 20:57   #10
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Kjenner du mange gode representanter da HP? Problemet med slike valg er jo at en stort sett kjenner bare de som er mye på TV.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 22:33   #11
Gine
Medlem
 
Gine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 52
Innlegg: 326
Gine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt likt

Jeg har ikke helt bestemt meg, men jeg skal gjøre alt jeg kan for å få til et regjeringsskifte!

Bondevik er rett og slett den største sutre-ungen jeg har vært borte i og i tillegg er han falsk også pynter'n på det hele med å være 'kristen'!Det er KVALMT!

Sånn, der fikk jeg virkelig sagt det! Stakkar Bondevik er ikke her (så vidt jeg vet?) og kan forsvare seg en gang. Men-men er man politiker på det nivået bør man vel tåle dette.

__________________




Gine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-Fedon-blodtype-mix med allergiske tilpasninger Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 23:15   #12
Synne2
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 14
Synne2 er på en erverdig vei
Thumbs up

For meg blir det å stemme utrolig lett, Høyre! Kanskje ikke så veldig populært valg her inne, men skolepolitkken, og tanken bak velferdsstaten liker jeg, ( er forøvrig også medlem av Unge Høyre, men kan ikke si jeg er særlig aktiv, men leser mailene..) At skolen skal tilpasses hver enkelt, at det skal være tillatt med private skolen under forutsettninger, kontatstøtten, og den gode valgfriheten mellom private og offentlige kontorer, men det tar tid og bygge opp landet igjen etter 50 år med ap.. De fikk 50 år på å rive det ned, med prøving og feiling, da må også høyre siden få muligheten til å prøve og feile, Solberg og Clemet er meget gode kandidater, Bondevik er en koselig kar, men kanskje ikke helt den rette til å styre, men synes ikke det fuinnes så mangen bedre alternativer..

Synne2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 05-08-05, 23:57   #13
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Utdanningspolitikk er det aller viktigste, for det eneste alternative til oljen - er kloke hoder.

Oljeavhengighet er farlig, farlig, farlig...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-08-05, 00:12   #14
emin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Troms
Alder: 42
Innlegg: 22
emin er på en erverdig vei

Jeg har ikke helt bestemt meg enda, men det blir enden Ap eller SV.

ALT for et regjeringsskifte!

__________________
emin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen+ type maks 20 karber daglig Svar med sitat
Gammel 10-08-05, 23:59   #15
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Jeg har alltid holdt meg til samme parti, men iår lurer jeg på om jeg må skifte.
Etter å ha sett nyhetene på TV2 ikveld og ble gjordt oppmerksom på testen på denne linken, fikk jeg en nokså grei bekreftelse på at jeg bare bør holde meg til samme parti.
Er ikke helt overbevist enda,-så jeg får ta til meg av valgflesket og se hva som smaker best!
http://na-prod.tv2.no/testorama/valgforside.jsp

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 11-08-05, 00:29   #16
Tricky
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 267
Tricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snill

Da var p

Har stemt i dag jeg, første stortingsvalget mitt, så det var litt andakt over å putte stemmeseddelen i boksen Og nå er sosialistene én stemme nærmere regjeringslokalene.. Neste oppgave blir å få alle andre til å bruke stemmeretten sin! Alt for mange som luller seg inn i sin egen lille selvsentrerte verden og ikke gidder å ta del i det demokratiet vi faktisk har..

Tricky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ren mat Svar med sitat
Gammel 11-08-05, 00:45   #17
atin
Juniormedlem
 
atin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 15
atin er ny på veien
Thumbs up

FRP

oh yeah. det blir nok å stemme på dem gitt.

__________________

atin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hvert Svar med sitat
Gammel 11-08-05, 07:40   #18
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

blir nok Ap... men er utrolig redd for at Høyre skal finne på å slå seg sammen med FrP...

da må jeg nok emigrere... !!!
FrP og kultur går dåååårlig sammen!! pluss at jeg generelt misliker dem, og at jeg ikke har noe som helst tro på at de klarer å holde det de lover...
det gjelder forresten mange av partiene... jeg stemmer Arbeiderpartiet denne gangen. de har i det minste erfaring, og jeg vil ha ny statsminister!!

jeg tok testen.. Ap på første og sv på en veeeldig nær andre plass (som forventet )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-05, 21:28   #19
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tricky

Har stemt i dag jeg, første stortingsvalget mitt, så det var litt andakt over å putte stemmeseddelen i boksen Og nå er sosialistene én stemme nærmere regjeringslokalene.. Neste oppgave blir å få alle andre til å bruke stemmeretten sin! Alt for mange som luller seg inn i sin egen lille selvsentrerte verden og ikke gidder å ta del i det demokratiet vi faktisk har..

Ja! Den kommende måneden står det bare to ting i hodet mitt- å gå ned i vekt, og få folk til å bruke stemmeretten sin.

Hvis man ikke gjør det bør man iallefall ikke ha lov til å syte om noe som helst politisk de neste 4 årene!

Forresten Tricky: SV er ikke sosialister . De har jo en del sosialistiskinspirerte verdier/holdninger/forslag, men de heller mye mer mot sosialdemokratiske. Det eneste sosialistiske partiet i Norge er RV, og selv de er bare milde sosialister. Det er bare høyresiden som kaller SV sosialister, for de tror at det vil skremme folk fra å stemme på dem.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 12-08-05, 00:36   #20
Tricky
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 267
Tricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snill
Cool

Opprinnelig lagt inn av Hanne

Ja! Den kommende måneden står det bare to ting i hodet mitt- å gå ned i vekt, og få folk til å bruke stemmeretten sin.

Hvis man ikke gjør det bør man iallefall ikke ha lov til å syte om noe som helst politisk de neste 4 årene!

Forresten Tricky: SV er ikke sosialister . De har jo en del sosialistiskinspirerte verdier/holdninger/forslag, men de heller mye mer mot sosialdemokratiske. Det eneste sosialistiske partiet i Norge er RV, og selv de er bare milde sosialister. Det er bare høyresiden som kaller SV sosialister, for de tror at det vil skremme folk fra å stemme på dem.

Jeg vet jeg vet Grunnen til at jeg sier det, er at jeg går på Gløshaugen i Trondheim, og blant sivingene er du kommunist om du stemmer til venstre for Høyre
Så sosialistiske verdier here I come

Tricky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ren mat Svar med sitat
Gammel 12-08-05, 09:42   #21
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

det blir SV her i gården

Dere kan jo ta denne partitesten hvis dere lurer, den bekreftet iallefall mitt valg
http://na-prod.tv2.no/testorama/valgforside.jsp

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-05, 14:05   #22
atin
Juniormedlem
 
atin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 15
atin er ny på veien
Talking

Opprinnelig lagt inn av komkari

Jeg har alltid holdt meg til samme parti, men iår lurer jeg på om jeg må skifte.
Etter å ha sett nyhetene på TV2 ikveld og ble gjordt oppmerksom på testen på denne linken, fikk jeg en nokså grei bekreftelse på at jeg bare bør holde meg til samme parti.
Er ikke helt overbevist enda,-så jeg får ta til meg av valgflesket og se hva som smaker best!
http://na-prod.tv2.no/testorama/valgforside.jsp

Opprinnelig lagt inn av silje

Skal vi se.. jeg har alltid stemt SV, men nå har jeg lurt på å stemme Arbeiderpartiet...


tok denne testen også; http://na-prod.tv2.no/testorama/valgforside.jsp


resultat:


Du bør stemme... AP

Så godt matcher du med de forskjellige partiene:

Disse partiene bør du vurdere:

AP 66,7 %
SV 64,7 %
SP 57,9 %

Disse partiene bør du styre unna:

V 39,7 %
KRF 34,2 %
H 31,9 %
FRP 17,3 %



tja... får se hva det blir til ..
silje

Opprinnelig lagt inn av Ruska

det blir SV her i gården

Dere kan jo ta denne partitesten hvis dere lurer, den bekreftet iallefall mitt valg
http://na-prod.tv2.no/testorama/valgforside.jsp

lurer på om folk ikke gidder å lese gjennom posten før de svarer jeg..
er jo linket til den testen TRE ganger nå

__________________

atin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hvert Svar med sitat
Gammel 12-08-05, 15:13   #23
atin
Juniormedlem
 
atin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 15
atin er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av silje

joda, jeg leste, og jeg fant jo linken på forumet..
kunne sikkert også skrevet "jeg tok den samme testen som komkari", eller "jeg tok den testen som ligger på nettavisen og tv2 sine sider" osv.. men det er vel like greit å legge ut linken slik at folk kan klikke direkte på den om de vil prøve testen, uten å leite seg tilbake til innlegg av komkari eller leite etter testen på nettavisen.no.

synes egentlig ikke at det gjør noe at den linken står flere ganger, jeg..

silje

det å måtte lete seg tilbake er det vel ikke store vanskeligheter med, siden det er på samme siden. og når jeg legger merke til at det er blitt linket til en test, så regner jeg med at det er en ny en.
dumt at jeg blir nødt til å enten sammenlikne alle linkene før jeg går inn på de, for å se om de har blitt nevnt tidligere. eller å gå inn på de, for å så se at jeg har vært på den siden to ganger tidligere.

__________________

atin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hvert Svar med sitat
Gammel 12-08-05, 15:27   #24
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av atin

det å måtte lete seg tilbake er det vel ikke store vanskeligheter med, siden det er på samme siden. og når jeg legger merke til at det er blitt linket til en test, så regner jeg med at det er en ny en.
dumt at jeg blir nødt til å enten sammenlikne alle linkene før jeg går inn på de, for å se om de har blitt nevnt tidligere. eller å gå inn på de, for å så se at jeg har vært på den siden to ganger tidligere.

ok, da er det fjernet

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-05, 16:59   #25
atin
Juniormedlem
 
atin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 15
atin er ny på veien
Smile

Opprinnelig lagt inn av silje

ok, da er det fjernet

fælt så personlig du tok det da. var ikke ment noe vondt mot deg, eller innlegget ditt. men heller som et tips til å ikke gjøre det samme igjen senere.

__________________

atin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av hvert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 14:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no