Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hvilke kosttilskudd og vitaminer anbefales?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-11, 18:02   #1
chbbe
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 64
chbbe er på en erverdig vei

Hvilke kosttilskudd og vitaminer anbefales?

Ettersom jeg sliter med litt kramper skal jeg gå til innkjøp av magnesiumtabeletter, men hva mer burde man ta?

chbbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:04   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke kosttilskudd og vitaminer anbefales?

Sjekk ketolyse-tablettene. Finnes på www.ketolyse.no, men også på meny

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:16   #3
chbbe
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 64
chbbe er på en erverdig vei

Sv: Hvilke kosttilskudd og vitaminer anbefales?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Sjekk ketolyse-tablettene. Finnes på www.ketolyse.no, men også på meny

Takk for kjapt svar

Da har jeg sendt en bestilling på:
Ketolysetabletter : Krom+kalium+Kalsium mm.
Ketolysetabletter : Selen + sink + vitaminer
Magnesiumtabletter og stix.

chbbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 18:30   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke kosttilskudd og vitaminer anbefales?

Opprinnelig lagt inn av chbbe, her.

Takk for kjapt svar

Da har jeg sendt en bestilling på:
Ketolysetabletter : Krom+kalium+Kalsium mm.
Ketolysetabletter : Selen + sink + vitaminer
Magnesiumtabletter og stix.


Samme som jeg tar Må ta 600 mg magnesium hver kveld jeg da - sliter med kramper så det holder...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 19:01   #5
chbbe
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 64
chbbe er på en erverdig vei

Sv: Hvilke kosttilskudd og vitaminer anbefales?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Samme som jeg tar Må ta 600 mg magnesium hver kveld jeg da - sliter med kramper så det holder...

Det verste er å våkne av kramper om natten.

Får du kramper etter at du har tatt magnesium?

__________________


chbbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 19:12   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke kosttilskudd og vitaminer anbefales?

Opprinnelig lagt inn av chbbe, her.

Det verste er å våkne av kramper om natten.

Får du kramper etter at du har tatt magnesium?

De er håndterbare når jeg tar tilskudd - uten hadde jeg ikke fungert i det hele tatt - men det kan nok ha andre årsaker også enn kosthold i mitt tilfelle

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 20:39   #7
chbbe
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 64
chbbe er på en erverdig vei

Sv: Hvilke kosttilskudd og vitaminer anbefales?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

De er håndterbare når jeg tar tilskudd - uten hadde jeg ikke fungert i det hele tatt - men det kan nok ha andre årsaker også enn kosthold i mitt tilfelle

Nå har jeg tatt magnesium-tablettene hver dag i ca 1,5 uke og de er verdt gull. Jeg har ikke hatt krampe siden jeg begynte med de, utenom noen små antydninger som det ikke har blitt noe av. Jeg har ikke våknet pga noen av de.

__________________


chbbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 15:11   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke kosttilskudd og vitaminer anbefales?

Opprinnelig lagt inn av chbbe, her.

Nå har jeg tatt magnesium-tablettene hver dag i ca 1,5 uke og de er verdt gull. Jeg har ikke hatt krampe siden jeg begynte med de, utenom noen små antydninger som det ikke har blitt noe av. Jeg har ikke våknet pga noen av de.

Så bra! Fint at du kan få tips til løsninger som faktisk hjelper

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke bøker anbefales å lese for nybegynnere? Ferskenbeinet Lavkarbobøker 5 22-07-10 16:00
Trenings-DVD - hvilke anbefales? annex Trening 8 18-07-10 13:20
Hvilke oster anbefales på ketolysekuren? Vigdinil Ketolysekuren 11 06-06-10 22:37
Hvilke engelske bøker om South Beach anbefales Pelen South Beach 1 18-05-10 03:24
Kosttilskudd og vitaminer katops Atkins kosthold 2 08-10-09 10:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no