Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Mamma krymper litt mye her

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-11, 12:28   #1
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg
Question

Mamma krymper litt mye her

Min kjære mamma på 56 år har vært syk leeeenge pga fibromyalgi,og til jul fikk jeg henne til å prøve lavkarbo. Hun har vært veldig flink med maten,men sliter med å få i seg nok fett pga kraftig halsbrann. Ellers spiser hun som hun skal og formen er bedre. Hun er 157 høy og veide ca 52 kilo når hun la om og i går måtte jeg fortelle henne at hun hadde blitt tynnere,noe hun benektet hardt fordi hun hadde fått litt fett på magen

Jeg sendte henne på vekta og nå veier dama 47 kilo MED klær på

Nå lurer vi på om hun kommer til å bli borte lavkarbo er jo vektregulerende så jeg håper ikke vekta fortsetter nedover

Også skulle jeg ønske det var meg ,siden jeg hadde 20 kilo overvekt når jeg begynte i fjor og hu hadde egentlig ikke noe

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 12:48   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Lavkarbo er vektregulererende hvis man spiser NOK mat, så det er en sannhet med modifikasjoner. Spiser man for lite kan man nok gå ned uansett.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 12:54   #3
gilbertine
Medlem
 
gilbertine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Oslo
Alder: 55
Innlegg: 86
gilbertine er på en erverdig vei

Sv: Mamma krymper litt mye her

Hvis hun er blitt lettere og samtidig har fått noe fett på magen, hadde jeg rådet henne til å starte å trene. Aller helst styrketrening med apparater/vekter. Hun trenger nok å bygge opp muskulatur.

__________________


gilbertine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mye fisk og skalldyr, ellers mat fra planteriket Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 13:07   #4
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av gilbertine, her.

Hvis hun er blitt lettere og samtidig har fått noe fett på magen, hadde jeg rådet henne til å starte å trene. Aller helst styrketrening med apparater/vekter. Hun trenger nok å bygge opp muskulatur.

Trene klarer hun ihvertfall ikke,formen er bedre men smerter har hun plenty av Har anbefalt henne å spise litt mere mat og fett,så får vi sjekke vekta om en stund

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 13:33   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Trene klarer hun ihvertfall ikke,formen er bedre men smerter har hun plenty av Har anbefalt henne å spise litt mere mat og fett,så får vi sjekke vekta om en stund

Klarer hun og gå litt turer? Det er utrolig hvor lite som skal til. Kanskje hun blir verre av å bevege seg? Nå vet jeg ikke hvor lenge hun har holdt på - men det tar gjerne litt tid før man ser om smertene reduseres.
Får hun til å ha feks litt cocosa i kaffen eller noe for å øke fettinntaket?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 13:39   #6
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Klarer hun og gå litt turer? Det er utrolig hvor lite som skal til. Kanskje hun blir verre av å bevege seg? Nå vet jeg ikke hvor lenge hun har holdt på - men det tar gjerne litt tid før man ser om smertene reduseres.
Får hun til å ha feks litt cocosa i kaffen eller noe for å øke fettinntaket?

Hun går små turer ofte ,og har spist lavkarbo siden jul,litt bedre er hun nok,men trening er uaktuellt... Ja hun er flink med cocosa og har akkurat bestilt et nytt glass og så bruker hun litt rømme og creme fraische + litt havregryns grøt med fett til frokost...syns nesten det er rart at hun har gått ned,for hun spiser greie mengder,men vi ser det ann litt ,hun vil uansett ikke gå tilbake til det gamle kostholdet,for hun har jo fått mere energi også

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 15:10   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Hun går små turer ofte ,og har spist lavkarbo siden jul,litt bedre er hun nok,men trening er uaktuellt... Ja hun er flink med cocosa og har akkurat bestilt et nytt glass og så bruker hun litt rømme og creme fraische + litt havregryns grøt med fett til frokost...syns nesten det er rart at hun har gått ned,for hun spiser greie mengder,men vi ser det ann litt ,hun vil uansett ikke gå tilbake til det gamle kostholdet,for hun har jo fått mere energi også

Dette høres jo kjempebra ut - jeg er veldig glad på mammaen din sine vegne! Så flott at et kosthold kan gi såpass mye positive konsekvenser for noen med en egentlig ganske grusom lidelse...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 15:42   #8
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mamma krymper litt mye her

Men hennes BMI tilsier vel likevel ikke at hun er undervektig, til tross for liten muskelmasse? Du synes kanskje det er skremmende å se henne tynnere, men det kan jo hende kroppen likevel har det bedre. Om energinivået er bedre vil jeg tro det.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 15:05   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Men hennes BMI tilsier vel likevel ikke at hun er undervektig.

Jo den gjør faktisk det Ada-Emilie. En BMI på under 20 for kvinner ER man pr definisjon undervektig.

BMI-grenser
BMI under 20 regnes som undervekt
BMI mellom 20 og 25 regnes som normalvekt
BMI over 25 er definert som overvekt
BMI over 30 er definert som helseskadelig overvekt

Om Otika ser at hennes mor er tynn og ber om råd for å hjelpe henne til å legge på seg (som hun selv ønsker) kan du heller ikke svare henne slik på grunnlag av hennes mors BMI, uansett om den er høy eller lav. Skjønner at du mener det godt men du svarer ikke på spørsmålet, og da er det ingen hjelp

Admin.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 15:58   #10
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

En BMI på under 20 for kvinner ER man pr definisjon undervektig.


Nja, ifølge WHO, som tross alt har definert hele begrepet BMI, er normalområdet mellom 18,50 og 24,99.

Sjekk denne linken:
http://apps.who.int/bmi/index.jsp?in...e=intro_3.html


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 09:34   #11
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Dette høres jo kjempebra ut - jeg er veldig glad på mammaen din sine vegne! Så flott at et kosthold kan gi såpass mye positive konsekvenser for noen med en egentlig ganske grusom lidelse...

Tusen takk,jeg er veldig glad jeg også,for nå orker hun å være litt sammen med barnebarna og kommer seg i butikken selv. Nå bare håper vi at smertene vil avta litt etter litt,men vi er innstillt på at dette kan ta tid,men som sagt så er det ikke noe annet å gjøre enn å fortsette på lavkarbo,hun har nemlig skeiet ut litt noen få ganger,og da går hun rett i kjelleren

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Nja, ifølge WHO, som tross alt har definert hele begrepet BMI, er normalområdet mellom 18,50 og 24,99.

Sjekk denne linken:
http://apps.who.int/bmi/index.jsp?in...e=intro_3.html


-

Jeg tenker som så at BMI er helt greit å følge,men denne dama har nesten ingen muskelmasse pga mange år med hard sykdom,og da blir hun jo veldig tynn,men hun er ikke borte ennå og har noe å gå på,så vi prøver å øke med fett og mat,men hvis hun fortsetter å gå ned blir jeg rådvill og aner ikke hva jeg skal gjøre Men men ikke noe stress ennå

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 09:38   #12
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Kanskje hun kan øke på proteiner også? Det skal jo bygge opp muskler som naturlig skulle vært på kroppen

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 09:42   #13
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Jeg tenker som så at BMI er helt greit å følge,men denne dama har nesten ingen muskelmasse pga mange år med hard sykdom,og da blir hun jo veldig tynn,men hun er ikke borte ennå og har noe å gå på,så vi prøver å øke med fett og mat,men hvis hun fortsetter å gå ned blir jeg rådvill og aner ikke hva jeg skal gjøre Men men ikke noe stress ennå


BMI er ofte helt ubrukelig som et mål for enkeltindivider. Som statistisk underlag for store befolkningsgrupper er det imidlertid svært godt egnet.

Lykke til, håper det går bra med moren din!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 09:45   #14
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Forresten flott at WHO har justert normalområdet ned. Så de med litt muskler kan slippe å føle seg normale

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 09:49   #15
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Kanskje hun kan øke på proteiner også? Det skal jo bygge opp muskler som naturlig skulle vært på kroppen

Ja det var lurt , takker og bukker

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 09:50   #16
christinal
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 86
christinal er ny på veien

Sv: Mamma krymper litt mye her

Jeg også har store smerter med fibromyalgi og prøver ut lavkarbo. Jeg har en anelse mindre smerter, men de kommer for fullt mange ganger likevel. Det jeg merker meg er at jeg henter meg raskere inn igjen enn tidligere. Etter en tur er jeg ikke lengre sengeliggende i 4-5 dager, men heller 2 så det er den mest positive. Jeg sover bedre om natta, har mindre hodepine og litt mer energi. Trenger ikke sove etter å ha vasket håret feks.
Lykke til for mammaen din

christinal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 09:53   #17
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Forresten flott at WHO har justert normalområdet ned. Så de med litt muskler kan slippe å føle seg normale


Jeg tror ikke WHO noensinne har justert grenseverdiene? Husk også på at WHO utviklet dette systemet utelukkende for befolkningsstatistikk, ikke for å vurdere enkeltindividers eventuelle over- eller undervekt.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 10:06   #18
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Tusen takk,jeg er veldig glad jeg også,for nå orker hun å være litt sammen med barnebarna og kommer seg i butikken selv. Nå bare håper vi at smertene vil avta litt etter litt,men vi er innstillt på at dette kan ta tid,men som sagt så er det ikke noe annet å gjøre enn å fortsette på lavkarbo,hun har nemlig skeiet ut litt noen få ganger,og da går hun rett i kjelleren

Så flott at du prøver å hjelpe henne med kosten. Jeg har også fibromyalgi med varierende smerter...og kan underskrive på at det er veldig vanskelig å finne et treningsnivå som ikke slår meg i bakken. (Har vært til rehab og lært å trene lite nok)Selv om det er liten/ingen belastning og jeg tror det går bra, så blir det ikke bedre. Smertene bare øker, helt til jeg ikke orker mer.


Noe som jeg syns hjelper er Pikasol- omega 3. MInst dobbel dose . Jeg tar 5 1000mg daglig.

Hvis mamman din fortsetter å gå ned i vekt, så ville jeg anbefale å gå til lege. Kan jo feile henne noe annet i tillegg til fibroen....

Lykke til

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 10:13   #19
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mamma krymper litt mye her

Du kan kanskje bake noe godt med proteinpulver til henne? Og kjøre på med masse egg?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 15:20   #20
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Nja, ifølge WHO, som tross alt har definert hele begrepet BMI, er normalområdet mellom 18,50 og 24,99.

Sjekk denne linken:
http://apps.who.int/bmi/index.jsp?in...e=intro_3.html

Takk Kula for presisering Siden jeg (som jeg skriver) er av den mening at BMI egentlig ikke er et målebegrep man skal bruke under slanking, - eller for å definere om man er over- eller undervektig, har jeg ikke brydd meg med å sjekke/oppdatere meg på det punktet. (Tabellen min er tatt fra en gammel lærebok). Point taken/Lesson learned !

Det rikker uansett ikke ved mitt svar. Otika ber om råd for å hjelpe moren til å legge på seg. Å svare henne at det ikke er nødvendig på grunnlag av morens BMI, uansett om den er høy eller lav - blir helt feil.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 16:09   #21
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Takk Kula for presisering Siden jeg (som jeg skriver) er av den mening at BMI egentlig ikke er et målebegrep man skal bruke under slanking, - eller for å definere om man er over- eller undervektig, har jeg ikke brydd meg med å sjekke/oppdatere meg på det punktet. (Tabellen min er tatt fra en gammel lærebok). Point taken/Lesson learned !

Det rikker uansett ikke ved mitt svar. Otika ber om råd for å hjelpe moren til å legge på seg. Å svare henne at det ikke er nødvendig på grunnlag av morens BMI, uansett om den er høy eller lav - blir helt feil.


Helt enig i både resonnementet og konklusjonen din! :-)


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 17:16   #22
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mamma krymper litt mye her

Jeg skrev ikke at det ikke var nødvendig å bekymre seg, Nille, og sa ikke det jeg sa for å bagatellisere hennes bekymring.Jeg vil ofte legge til noe andre ikke har sagt. Det betyr ikke at jeg ikke kan være med på det andre kommer med. Jeg respekterer folks bekymringer men i dette tilfellet synes jeg ikke det var noe ekstremt. Hun har jo ikke så lav fettprosent, men muskelmasseprosent. Det er en viktig forskjell med hensyn til hvilke tiltak man da skal gjøre, så det var viktig kom frem.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 17:19   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Otika?? Hva med å prøve Nutridrink?? Det er et kosttilskudd du får kjøpt på apoteket. De har ymse typer; både fiberberikete, proteinberikete etc etc. Disse koster endel, men hun kan få dem på såkalt hvit blåresept..

Og som du ser så inneholder de ikke så mange karber heller.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 20:16   #24
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Otika?? Hva med å prøve Nutridrink?? Det er et kosttilskudd du får kjøpt på apoteket. De har ymse typer; både fiberberikete, proteinberikete etc etc. Disse koster endel, men hun kan få dem på såkalt hvit blåresept..

Og som du ser så inneholder de ikke så mange karber heller.

Disse har hun brukt før,men nå trodde jeg det var alt for mye karbo,men det var det jo ikke skal sende henne sms og be henne kjøpe til uka, tusen takk for hjelpen alle sammen

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 20:22   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Disse har hun brukt før,men nå trodde jeg det var alt for mye karbo,men det var det jo ikke skal sende henne sms og be henne kjøpe til uka, tusen takk for hjelpen alle sammen

Uansett er jo bedre helse best!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Katta krymper! Catwoman Livets lyse side 8 20-11-10 17:03
Magen krymper leyla73 Lavkarbo generelt 3 25-07-08 12:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no