Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-11, 18:11   #5251
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

takk folkens da vet jeg hva jeg skal se etter i hyllen :-)

to ting til:
kan jeg spise tacokrydder på kjøttdeig?
kan jeg lage lage tandori kylling?

når jeg går på ketolysekuren.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-01-11, 18:26   #5252
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

takk folkens da vet jeg hva jeg skal se etter i hyllen :-)

to ting til:
kan jeg spise tacokrydder på kjøttdeig?
kan jeg lage lage tandori kylling?

når jeg går på ketolysekuren.

Tacokrydder inneholder visstnok mye sukker, bedre å lage selv. Skal finnes oppskrifter her inne, prøv med et søk. Selv fatter jeg ikke hvordan noen orker å spise det ferdigkjøpte tacokrydderet, synes det er direkte grusomt!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 17-01-11, 18:49   #5253
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Tacokrydder inneholder visstnok mye sukker, bedre å lage selv. Skal finnes oppskrifter her inne, prøv med et søk. Selv fatter jeg ikke hvordan noen orker å spise det ferdigkjøpte tacokrydderet, synes det er direkte grusomt!

Tacokrydderet til Alpnaering inneholder visst ikke sukker. Svigerinnen min selger dette (home-party-greier), men det kan sikkert bestilles på nett også. Om man ikke orker å blande selv

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)
Gammel 17-01-11, 20:11   #5254
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Tacokrydderet til Alpnaering inneholder visst ikke sukker. Svigerinnen min selger dette (home-party-greier), men det kan sikkert bestilles på nett også. Om man ikke orker å blande selv

De glassene med tacokrydder inneholder heller ikke sukker, stort sett. Men de posene i hylla ved sausen gjør det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-01-11, 23:17   #5255
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Om man ikke orker å blande selv

Da er man lat. Det tar ikke mange sekundene å blande sammen de få ingrediensene... Eller man kan bruke to minutter og lage en stor blanding sånn at man har for en lang stund og putte på glass.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 17-01-11, 23:37   #5256
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Da er man lat. Det tar ikke mange sekundene å blande sammen de få ingrediensene... Eller man kan bruke to minutter og lage en stor blanding sånn at man har for en lang stund og putte på glass.

Jeg er lat Litt, iallefall

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)
Gammel 18-01-11, 00:29   #5257
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har funnet oppskrift på tacokrydder - skal sannelig prøves ut.

* Skal handle i morgen - skal jeg bruke meierismør til steiking og i matlaging - og kun det, eller f.eks melange eller vita hjertegod?

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 18-01-11, 00:54   #5258
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg har funnet oppskrift på tacokrydder - skal sannelig prøves ut.

* Skal handle i morgen - skal jeg bruke meierismør til steiking og i matlaging - og kun det, eller f.eks melange eller vita hjertegod?

Melange og vita hjertegod er margarin. Margarin er gift. Margarin er ikke mat. Bruk smør eller klarert smør (ghee). Det siste spruter mindre. Du får det i noen vanlige butikker og på innvandrerforetninger.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-01-11, 09:44   #5259
Marhus
Juniormedlem
 
Marhus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 46
Marhus er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei! Bare lurer på om det er noen som vet om man kan spise bønner når man går på ketolyse??

__________________




Marhus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren
Gammel 18-01-11, 09:46   #5260
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marhus, her.

Hei! Bare lurer på om det er noen som vet om man kan spise bønner når man går på ketolyse??

Nei, de inneholder for mye karber!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 18-01-11, 19:34   #5261
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor hiver folk seg i gang med ketolyse uten å vite hva de kan og ikke kan spise?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 18-01-11, 19:35   #5262
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor hiver folk seg i gang med ketolyse uten å vite hva de kan og ikke kan spise?


Fordi at da er de SÅ gira på endring!!! I allefall hvis MINE egne følelser om det kan beskrive.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-01-11, 19:47   #5263
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fordi folk er på jakt etter lette, raske og greie løysingar uten å måtte "betale" så mykje for det.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-01-11, 19:49   #5264
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Fordi at da er de SÅ gira på endring!!! I allefall hvis MINE egne følelser om det kan beskrive.


Som regel pleier de ikke å være så gira etter ett par uker med kun egg og bacon

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 18-01-11, 20:46   #5265
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor hiver folk seg i gang med ketolyse uten å vite hva de kan og ikke kan spise?

Regner med det er meg du sikter til .......

Det er jo masse som er åpenbart at man ikke kan spise, poteter, mel, brød, pasta osv . men så er det også masse som man er usikker på. Og det er jo der et forum kan hjelpe til. Her kan man lete og spørre og få svarene man trenger for å klare opp i ting, og for å følge kuren...

Eller skal man kanskje lese og lese et par måneder mens man legger på seg flere kilo og helsen blir værre, og SÅ begynne på kuren?

JEG må begynne når jeg er motivert (alternativet i ren desperasjon var pulverkur - og da å leve kun på det!) - og jeg ble virkelig interessert da jeg kom inn på forumet og begynte å lese. Men jeg ER nybegynner, og det ER ting jeg har behov for å spørre om underveis. Jeg har kanskje hivd meg på en kur, men jeg synes faktisk det er bedre at jeg prøver å gjøre noe med helsen min, enn at jeg skal måtte kunne alt på forhånd og så begynne ... Det kan ta lang tid det før man vet alt om ketolyse, hva man kan spise osv ...

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 18-01-11, 20:57   #5266
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg veit ikkje kven det var sikta til. Men det er lurt å lese seg opp, kunnskap er makt! Få tak i boka, enten kjøpe eller låne. ArnaKristin sin nybyrjartråd er også fin, der inne ligg også "lavkarbo på 3 minutter" - den er bra! Sjølvsagt er det lov til å spørje også. Vi har jo alle vore nye på dette. Men eg las og las og las og las i vekesvis her inne før eg i det heile tatt melde meg inn. Ingenting er lettkjøpt når det gjeld livstilsendring. Men det er mogleg! Men null poeng i å stresse og få hetta.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-01-11, 21:12   #5267
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje; Det var nok ikke mynta på noen direkte, altså! Men det er jo en tendens vi ser rett etter jul og rett før bikinisesongen at det kommer smådespe folk med relavtiv ubetydelige pyntekilo inn her som bare vil ha alt inn med teskje og kanskje ikke er villig til å se på det som en livsstilsendring, men en quick fix. Jeg har ikke oppfattet deg sånn

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-01-11, 21:25   #5268
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kanskje; Det var nok ikke mynta på noen direkte, altså! Men det er jo en tendens vi ser rett etter jul og rett før bikinisesongen at det kommer smådespe folk med relavtiv ubetydelige pyntekilo inn her som bare vil ha alt inn med teskje og kanskje ikke er villig til å se på det som en livsstilsendring, men en quick fix. Jeg har ikke oppfattet deg sånn

Ok, da forstår jeg :-)

Her er det 50 kg som må av , og legen min har anbefalt slankeoperasjon som "siste utvei".. Men jeg vil prøve dette her , for selvsagt vil jeg jo ikke under kniven om jeg kan slippe :-) Men kiloene de MÅ av for helsas skyld.

Og det er jo da ketolysekuren skal fungere bra, når man har MYE som må av, slik jeg har forstått :-)

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 18-01-11, 21:28   #5269
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ketolysekuren er en ypperlig og behagelig måte å leve og gå ned i vekt på. Særlig de med mye overvekt har gjerne stor vinning på å være i ketose. Lykke til

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-01-11, 21:32   #5270
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Regner med det er meg du sikter til .......

Det er jo masse som er åpenbart at man ikke kan spise, poteter, mel, brød, pasta osv . men så er det også masse som man er usikker på. Og det er jo der et forum kan hjelpe til. Her kan man lete og spørre og få svarene man trenger for å klare opp i ting, og for å følge kuren...

Eller skal man kanskje lese og lese et par måneder mens man legger på seg flere kilo og helsen blir værre, og SÅ begynne på kuren?

JEG må begynne når jeg er motivert (alternativet i ren desperasjon var pulverkur - og da å leve kun på det!) - og jeg ble virkelig interessert da jeg kom inn på forumet og begynte å lese. Men jeg ER nybegynner, og det ER ting jeg har behov for å spørre om underveis. Jeg har kanskje hivd meg på en kur, men jeg synes faktisk det er bedre at jeg prøver å gjøre noe med helsen min, enn at jeg skal måtte kunne alt på forhånd og så begynne ... Det kan ta lang tid det før man vet alt om ketolyse, hva man kan spise osv ...

Ikke ene og alene nei. Man ser bare tendensene rimelig godt av og til av folk som ikke gidder å gjøre en minsteinnsats selv, eller som må ha alt inn med ikke bare teskjei, men tidvis dråpeteller. Ofte ser man også folk som sutrer over å være så matlei fordi de spiser egg og bacon til frokost hver dag, og nakkekotelett til middag - hver dag. Og tror det er de kan kan spise.

Eller å komme med helt åpenbare spørsmål, som ja ditt (jeg mener ikke å fornærme deg altså), om man kan spise bønner på ketolyse. Det er bare å lese bakpå innholdsfortegnelsen, tenke seg seg til at "hei, jeg har 15 gram karber om dagen, og denne har 40 gram karber pr porsjon...kan jeg spise denne? Nei, tror ikke det". For guess what, når man er ny så MÅ man nemlig lese på innholdsfortegnelsen for å se om man kan spise det eller ikke, og det gjelder uansett lavkarbo eller lavkalori. Man må (jeg mener det bør hete BØR) veie maten til mengdeposjonene sitter i fingrene. Jeg veier dog aldri min mat lengre, men tar det på gefylen. Men jeg er ikke spesielt mye overvektig og skal masse ned heller.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 18-01-11, 21:40   #5271
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bønnnene var det ikke jeg som spurte om :-)

Og jeg leser bakpå jeg, der det går an. Ser etter mest mulig fett, og lavt karbo. Stod og sammenlignet kjøttdeigmerkene i dag, folk kikket rart på meg.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 18-01-11, 21:45   #5272
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Og jeg leser bakpå jeg, der det går an. Ser etter mest mulig fett, og lavt karbo. Stod og sammenlignet kjøttdeigmerkene i dag, folk kikket rart på meg.

Hehe, bra at du sjekker innholdsfortegnelsene. Jeg brukte en time i butikken de første gangene. Jeg måtte jo sjekke på ALT og sammenligne.

Jeg tipper at du bare følte at de så rart på deg. Med mindre du gjorde mye ut av deg mens du stod og sammenlignet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 18-01-11, 22:05   #5273
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Hehe, bra at du sjekker innholdsfortegnelsene. Jeg brukte en time i butikken de første gangene. Jeg måtte jo sjekke på ALT og sammenligne.

Jeg tipper at du bare følte at de så rart på deg. Med mindre du gjorde mye ut av deg mens du stod og sammenlignet.

De er ikkje aleine, eg studerer innhald på bokser og pakkar ofte, eg.
Ikkje minst føler eg meg beglodd der eg står med handlekorga mi med smør, ein literpakke med 40% fett fløte, rømme, fett kjøt, rosenkål og store eggepakkar.
Lykke til og hang in there Kanskje!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-01-11, 22:14   #5274
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

De er ikkje aleine, eg studerer innhald på bokser og pakkar ofte, eg.
Ikkje minst føler eg meg beglodd der eg står med handlekorga mi med smør, ein literpakke med 40% fett fløte, rømme, fett kjøt, rosenkål og store eggepakkar.
Lykke til og hang in there Kanskje!

hehe - elsker å gå i butikken og handle fet og god mat og masse grønnsaker! Glaner i andre kurver og ser litervis med cola - og lett-produkter....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 18-01-11, 22:15   #5275
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hvem av dere som leser min blogg på jevnlig basis? Det har seg nemlig sånn at wordpress har statistikkteller som viser hvor trafikken kommer fra, og...JEG SER DERE NÅR DERE KOMMER HERFRA!!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no