Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-02-11, 16:38   #1
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Lurer på hva jeg kan gjøre med håret mitt ... Det blir liksom fett i bunnen bare dagen etter at jeg har vasket det. Før pleide jeg bare vaske det to ganger i uken, nå ser det stygt ut etter en dag, og dag to etter vask er det iallefall ikke noe fint.

har egentlig tørt hår pga det har vært bleket og slitt, nå er det farget tilbake til opprinnelig farge. Så jeg bruker shampo og balsam til tørt og slitt hår. Jeg har ikke balsam i øverste del av håret og hodebunnen, med tanke på at det kunne føre til at håret ble fett .... men det blir stygt likevel.

Noen som har gode råd å komme med?

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 16:44   #2
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Har egentlig ingen råd, men har hatt det akkurat sånn et par uker jeg også!! Håret kjentes og så fett ut nesten rett etter det hadde tørket!! Skjønner ikke hva det kom av! Er bedre igjen nå da, men har ikke gjort noe annerledes... trur jeg
Men det var skikkelig irriterende!! Passa på å skylle det godt, vaske det to ganger med sjampo.. men ingenting hjalp!!

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 16:50   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Prøv med tørrshampoo

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 16:55   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Det der skjedde også meg den første tida etter jeg la om kostholdet, men det gikk seg til! Tipper kroppen renser ut fra alle tilgjengelige porer . Vasker nå håret en til to ganger i uka, og ellers fresher jeg opp med tørrshampoo! En gudegave, altså!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 17:02   #5
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Hvilken tørrsjampo bruker dere og hvor får man kjøpt sånt? Høres så greit ut med en sånn "oppfreshing" når man har dårlig tid

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 17:06   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Opprinnelig lagt inn av kirami, her.

Hvilken tørrsjampo bruker dere og hvor får man kjøpt sånt? Høres så greit ut med en sånn "oppfreshing" når man har dårlig tid

Jeg sverger til Batiste, etter å ha prøvd meg gjennom mye begredelig. Dessverre er favoritten min med kokoslukt ute av markedet, men det finnes både en nøytral en, en for brunetter og et par med, haha, glitter .
Kjøper på Vita til ca seksti spenn.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 17:14   #7
christinal
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 86
christinal er ny på veien

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Jeg slet veldig med fett hår en periode og snakttet med frisøren min. Hun anbefalte ikke balsam fra butikk, ellers mente hun jeg burde prøve meg frem fordi en del sjampoer fra butikk inneholder ofte silikon, å da er det ikke rart håret blir fett.... silikon er det i omtrent alle balsam fra butikk.....

christinal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 17:18   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Jeg bruker kun frisørshampoo. Det er av av få luksuser jeg unner meg (men igjen er butikkshampooer så fulle av vann at det går seg til økonomisk i lengden ). Det gjør himmel forskjell affal!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 17:20   #9
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg sverger til Batiste, etter å ha prøvd meg gjennom mye begredelig. Dessverre er favoritten min med kokoslukt ute av markedet, men det finnes både en nøytral en, en for brunetter og et par med, haha, glitter .
Kjøper på Vita til ca seksti spenn.

Takk for svar Photo Får ta meg en tur på senteret i morra da! Tror neppe jeg kommer til å velge glittervarianten, men hvem vet? hehe

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 17:47   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Mitt er også slik - det betyr bare at kroppen endelig får nok fett! Prøv deg med shampoo for fett hår og se om det hjelper.

Ellers har jeg lært at hvis man ikke vasker det så ofte vil dette gå over - men mitt lukter to dager etter vask pga fettet så jeg MÅ vaske det...

Velg også frisyrshampoo - sjekk ut feks www.blivakker.no for rimeligere priser - jeg har brukt MOP serien som jeg er fornøyd med, den med lemongrass er for tynt nordisk hår (og lukter sinnsykt godt også )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 18:01   #11
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Tørreshampo var en god ide !! men hvordan virker den, er det et pulver som man gnir inn i håret? børste ut? blir det ekkelt å ta på?

Jeg bruker wella shampo og balsam, i lys gul flaske.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 18:14   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Tørreshampo var en god ide !! men hvordan virker den, er det et pulver som man gnir inn i håret? børste ut? blir det ekkelt å ta på?

Jeg bruker wella shampo og balsam, i lys gul flaske.

Det er litt som talkum (som man brukte i gamle dager for å tørrvaske håret ), man sprayer det i bunnen av håret, larr det trekke litt (altså, pulveret i tørrshampoen trekker til seg fettet), og så rister man det ut med fingrene, og grer.
Håret blir litt matt, men ser helt vanlig rent ut. Blir ikke ekkelt å ta på. Ganske mykt faktisk! Og så gir det som en liten bonus litt volum også .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 19:46   #13
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Opprinnelig lagt inn av christinal, her.

Jeg slet veldig med fett hår en periode og snakttet med frisøren min. Hun anbefalte ikke balsam fra butikk, ellers mente hun jeg burde prøve meg frem fordi en del sjampoer fra butikk inneholder ofte silikon, å da er det ikke rart håret blir fett.... silikon er det i omtrent alle balsam fra butikk.....

Dette sa frisøren min også! Jeg opplevde at håret mitt aldri var "rent", det samlet seg i klaser allerede mens det var vått! Hun sa at det eneste som fikser det er å vaske håret med Zalo, da blir det bra igjen De har visst alltid Zalo i nærheten på frisørsalongen hun jobber på. Å tilsette silikon som ikke er vannløselig i en shampoo gjør håret glansfullt en stund, så blir det bare stygt og fett... Tror jeg skal begynne å kjøpe hos frisør snart.

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 19:54   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Dette sa frisøren min også! Jeg opplevde at håret mitt aldri var "rent", det samlet seg i klaser allerede mens det var vått! Hun sa at det eneste som fikser det er å vaske håret med Zalo, da blir det bra igjen De har visst alltid Zalo i nærheten på frisørsalongen hun jobber på. Å tilsette silikon som ikke er vannløselig i en shampoo gjør håret glansfullt en stund, så blir det bare stygt og fett... Tror jeg skal begynne å kjøpe hos frisør snart.

Du kan spare UHORVELIG mye på å kjøpe fra nettet. Jeg kjøper alt av shampoo, balsamer og kurer fra lookfantastic.com. Eksempelvis har jeg kjøpt Redken Cat (proteinkur) til rett over hundrelappen. I salong i Norge koster den 400! Ikke gæli med frakt heller. Typ 30-40 kroner.
Smartclub har visst også en del frisørshampooer til ganske snille priser.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 19:55   #15
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Du kan spare UHORVELIG mye på å kjøpe fra nettet. Jeg kjøper alt av shampoo, balsamer og kurer fra lookfantastic.com. Eksempelvis har jeg kjøpt Redken Cat (proteinkur) til rett over hundrelappen. I salong i Norge koster den 400! Ikke gæli med frakt heller. Typ 30-40 kroner.
Smartclub har visst også en del frisørshampooer til ganske snille priser.

Takk for tips

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:55   #16
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Når man bestiller på nett, får man faktura i pakken da? jeg kan ikke betale over nett siden jeg ikke har nettbank og sikkerhetskode

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:59   #17
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Når man bestiller på nett, får man faktura i pakken da? jeg kan ikke betale over nett siden jeg ikke har nettbank og sikkerhetskode

Du kan betale med visa-delen på bankkortet ditt - hvis du har. Eventuelt annet kredittkort - feks esso-kort eller liknende.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 22:01   #18
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Du kan også sjekke www.feelunique.com - de har gratis frakt, og er ofte litt rimeligere enn andre

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 21:26   #19
Thea1980
Medlem
 
Thea1980 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 69
Thea1980 er på en erverdig vei

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Jeg får også fett hår veldig fort. Fikk tips av frisøren min om at jeg skal avslutte hårvasken med kaldt vann, det lukker porene og gjør at det tar lengre tid før de skiller ut fett. Det hjalp faktisk litt:-)

__________________




Thea1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 01:07   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Opprinnelig lagt inn av Thea1980, her.

Jeg får også fett hår veldig fort. Fikk tips av frisøren min om at jeg skal avslutte hårvasken med kaldt vann, det lukker porene og gjør at det tar lengre tid før de skiller ut fett. Det hjalp faktisk litt:-)

Jeg skyller alltid ut balsamen med lunkent/kaldt vann. Det er et tips jeg fikk for så lenge siden at jeg ikke husker hvorfor lenger.
Jeg hadde skikkelig problemer med fett hår før, helt fryktelig. Men det går ganske greit så lenge jeg bare vasker håret mitt en eller to ganger i uka. Det blir som en ond sirkel når man i utgangspuniktet har lett for å få fett hår, man vasker det oftere og ofter, og håret blir fetere og fetere. Mener å huske det kunne begynne å dele seg alt på kvelden om jeg hadde vaska det på morran …

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 05:51   #21
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Tips: Pass på å ikke masser hodebunn mye når du bruker shampoo, og balsam skal holdes unna hodebunnn. Og så klart, gode produkter

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 14:36   #22
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Jeg prøver å la være å vaske håret hver dag, men jobber jo så jeg må! Huff. Ond sirkel ja. Tørrshampo vet jeg ikke om fungerer på meg, i mitt mørke hår så vil det synes så godt.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 14:54   #23
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

jeg har oxo hatt fett hår,men begynner å bli bedre.
tror fettet vi fører i oss smører opp kroppene våres.
jeg trenger ikke bodylotion lenger,heller ikke ansiktskrem..deilig å slippe

  Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:27   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Jeg prøver å la være å vaske håret hver dag, men jobber jo så jeg må! Huff. Ond sirkel ja. Tørrshampo vet jeg ikke om fungerer på meg, i mitt mørke hår så vil det synes så godt.

Finnes tørrshampoo for brunetter!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:32   #25
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Håret mitt ser fett ut dagen etter vask

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Jeg prøver å la være å vaske håret hver dag, men jobber jo så jeg må! Huff. Ond sirkel ja. Tørrshampo vet jeg ikke om fungerer på meg, i mitt mørke hår så vil det synes så godt.

Du får kjøpt tørrshampoo tilnærma din egen hårfarge

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mitt liv etter Gastric Bypass-operasjonen i januar Iset Livets lyse side 102 26-09-11 19:17
Kan man varme opp lutefisk dagen etter? Michellina Spørsmål og svar 3 25-12-10 12:16
Dagen etter dårlig mat-dagen Amagetha Lavkarbo generelt 10 14-09-09 21:54
Kolesterolet mitt har steget etter jeg begynte på kuren *pippi m gutt og jente* Ketolysekuren 5 02-05-09 02:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no