Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Se resultatene: Kjøp/salg av klær her?
Ja, kommer nok til å benytte meg av det 14 51,85%
Ja, men kommer ikke til å benytte meg av det 4 14,81%
Vet ikke 5 18,52%
Nei 4 14,81%
Deltakere: 27. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-11-05, 18:39   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Lurer jeg på. Først og fremst klær, men kanskje andre ting også (?). Det er jo mange som "vokser ut" av klærne sine, enten den ene eller den andre veien - og jeg vet det har vært spørsmål om vi kan ha et sånt forum.

?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-11-05, 15:51   #2
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Det var en god idé, syns jeg. Det er liksom for galt å kaste klær man har brukt et par måneder.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-05, 19:57   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av Karin

Det var en god idé, syns jeg. Det er liksom for galt å kaste klær man har brukt et par måneder.

Ja, ikke sant?

*rope på Lise eller HP*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 25-11-05, 21:41   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Denne tråden har ikke fått så mye respons, så jeg vil si ikke enda.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 25-11-05, 21:45   #5
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Nå har jeg heve alle klærene mine da.. men kjøp salg ting er altid greit! fordi det er mange ting man får, kjøper som man vil bli kvitt, og jeg synest det er greit å selge det til folk jeg "kjenner" litt bedre.. og så blir det jo gratis her inne i forhold til andre steder..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-05, 22:49   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av HP

Denne tråden har ikke fått så mye respons, så jeg vil si ikke enda.

Kan du lage undersøkelse til tråden?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 26-11-05, 00:07   #7
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Jeg kan i hvert fall si at jeg har en veldig tøff bukse i str 46 og en ditto i str 44. Og så har jeg vel opptil flere i str 42. Jeg bruker enda de i 42, men de passer ikke. Så jeg selger gjerne.

Men saken er jo at jeg kjøpte ikke mange klær i hver str - i hvert fall ikke bukser! Topper er litt annerledes. Men jeg har noen som jeg liker veldig godt som er helt alt for store nå - str 44-46.

Men jeg har altså ikke klart å kaste!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-05, 20:15   #8
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

kjøp og salg er genialt...

klær, sko, annet

super ide

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 27-11-05, 00:29   #9
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Blir med å *dytter* denne tråden jeg og.. skulle bare mangle...

Håper HP er klar over at det er mange her inne som ikke kan gå i vanlige butikker å kjøpe det de vil... men her er et forum der man kan kjøpebytte klær i PASSENDE størrelser for folk som sliter med mye overvekt... så dette burde virkelig være en selvfølge... for dette er vel et forum også for de som sliter med slike problemer...eller hva, HP???

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 27-11-05, 01:14   #10
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Håper HP er klar over at det er mange her inne som ikke kan gå i vanlige butikker å kjøpe det de vil... men her er et forum der man kan kjøpebytte klær i PASSENDE størrelser for folk som sliter med mye overvekt... så dette burde virkelig være en selvfølge... for dette er vel et forum også for de som sliter med slike problemer...eller hva, HP???

Veldig godt poeng, Ziggy!

Drømmen om å kunne gå i en vanlig butikk, og IKKE i avdelingen for "store" - Eller "big is beautiful" eller hva de nå kaller det...

Men for all del, veldig bra at sånne avdelinger fins! Det var totalt mangelvare den gangen jeg fikk bruk for dem. Husker jeg fant en butikk i Newcastle og var himmelfallen og fornøyd som pokker.

Nei, jeg har hatt altfor mange år med å lete etter rett størrelse... Hvis vi kan hjelpe hverandre, så la oss det!

For SVARTE!!!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-05, 10:40   #11
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Sånn da er det tillagt en poll.

Hører dere, og tenker på det.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 27-11-05, 11:51   #12
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Blir med å *dytter* denne tråden jeg og.. skulle bare mangle...

Håper HP er klar over at det er mange her inne som ikke kan gå i vanlige butikker å kjøpe det de vil... men her er et forum der man kan kjøpebytte klær i PASSENDE størrelser for folk som sliter med mye overvekt... så dette burde virkelig være en selvfølge... for dette er vel et forum også for de som sliter med slike problemer...eller hva, HP???

Det var et ladet innlegg...

Men jeg trenger å ta hensyn til flere ting enn behov. Den største motforestillingen jeg har til dette er det ormebolet vi åpner for i forbindelse med netthandel.

Vi har ikke noe system for netthandel på plass her, og vi blir avhengig av at det avanterte produktet er av lovet kvalitet, og vi er avhengig av at den som averterer sender produktet etter at betaling er mottatt, og vi er avhengig av at kjøper gjør opp for seg hvis selger sender produktet før oppgjør. Vi er altså avhengig av at alle som benytter handelsforumet er ærllige og holder det de lover.

Mellom kjente forumtravere er nok ikke dette noe stort problem, men jeg vet fra andre fora jeg er med å driver at der er mange som registrerer seg bare for å bruke kjøp og salg. Hvem skal avgjøre om en selger er til å stole på? Hvem skal avgjøre om prisen er rett? Jeg er tilhenger av tilbud/etterspørselsmodellen, men det er ikke sikkert alle er enig i at markedet skal bestemme.

Jeg har ingenting i mot at dere skriver et innlegg som dette i dagboken deres: "Jeg har ryddet i garderoben min idag, send meg en PM(lenke til QXL, eller annet rubrikkmarked) hvis du er interessert i klær i størrelsene XX - YY".

---

Hvis noen tar på seg å lage et forslag til grundige rettningslinjer for kjøp og salg, så vil jeg være åpen for et kjøp & salg forum.
Jeg trenger også en moderator med gode meglingsevner hvis et slikt forum blir aktuellt.

Jeg ønsker også at dere ser litt på hvordan det vil påvirke forumet hvis ikke transaksjonen går slik begge parter hadde tenkt. Eller hvis selger ikke blir trodd, blir beskyldt for overprising, eller annet. Hva skjer hvis plagget ikke passer, eller kjøper av andre grunner ikke er fornøyd? Skal vi utestenge den som ikke møter sine forpliktelser?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 27-11-05, 12:02   #13
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Har stemt.

  Svar med sitat
Gammel 27-11-05, 12:20   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Men HP - for å unngå at folk blir medlemmer kun pga. kjøp-og-salg-delen, så kan vi jo ha det forumet, som er lukket forum som man må melde seg inn i? Som ingen andre ser om de ikke først er medlem.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 27-11-05, 12:23   #15
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av mofe

Men HP - for å unngå at folk blir medlemmer kun pga. kjøp-og-salg-delen, så kan vi jo ha det forumet, som er lukket forum som man må melde seg inn i? Som ingen andre ser om de ikke først er medlem.

Jeg ser ikke at det gjør noen særlig forskjell. Ryktet spres raskt nok om forumet blir lagt under medlemsområdet. Folk som registrerer seg bare for kjøp/salg var bare en av problemstillingene jeg tok opp. De fleste spørsmålene er relavant også ved handel mellom kjente.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 27-11-05, 13:32   #16
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Det ble kanskje litt ladet ja HP... men men...

Det de gjør i andre fora, er at man må minst ha lagt inn over et visst antall meldinger før man får anledning til å legge ut ting for salg... det er bare å se innom snartmamma-, barnimagen- og nybaktmammaforumene, så ser du hvordan de har organisert det.

Min andre halvdel har vært aktiv i de forumene, og hun har aldri hørt om at det har bydd på særlig problemer i disse når det gjelder kjøp og salgsdelen av disse...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 27-11-05, 14:05   #17
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Det ble kanskje litt ladet ja HP... men men...

Det de gjør i andre fora, er at man må minst ha lagt inn over et visst antall meldinger før man får anledning til å legge ut ting for salg... det er bare å se innom snartmamma-, barnimagen- og nybaktmammaforumene, så ser du hvordan de har organisert det.

Min andre halvdel har vært aktiv i de forumene, og hun har aldri hørt om at det har bydd på særlig problemer i disse når det gjelder kjøp og salgsdelen av disse...

Jeg er administrator på ett mammaforum selv jeg, så jeg vet hvordan de organiserer det. Jeg vet også om endel av de konfliktene som oppstår.

Men her er en klar forskjell: "klær og utstyr til barn" vs "klær til voksne".

Spørsmålet er om dette(innlegget mitt lenger opp) er konflikter og uenigheter vi ønsker å danne en arena for?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 27-11-05, 14:15   #18
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Joda...kan nok se det for meg når det gjelder barneklær osv... om de samme konfliktene kommer her med klær, ja se det vet jeg ikke... men som du vet... jenter er jo litt rare på så mange måter de da...ikke bestandig så lett det derre nei... du har nok rett i det...

* dette er gutteprat...så dere trenger ikke henge dere opp i uttalelsene mine her...så det så...*

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 28-11-05, 23:37   #19
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Jeg har fått meg en kjempe flott sofa igjennom dette forumet! (mye annet positivt og, men sofa i denne sammenhengen liksom )

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 29-11-05, 08:17   #20
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Og sofaen fikk du kjøpt selv om vi ikke har sånt kjøp og salg-forum, ikke sant?

  Svar med sitat
Gammel 29-11-05, 10:42   #21
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av HP

Jeg ser ikke at det gjør noen særlig forskjell. Ryktet spres raskt nok om forumet blir lagt under medlemsområdet. Folk som registrerer seg bare for kjøp/salg var bare en av problemstillingene jeg tok opp. De fleste spørsmålene er relavant også ved handel mellom kjente.

Det går jo an å ha som krav at man feks må ha skrevet minst 100 innlegg for å få tilgang til kjøp/salg-delen?
Jeg skjønner jo at du tviler, altså. For meg har det ikke særlig betydning, for det går jo an å legge inn tråder på generell debatt eller noe om at man har noen klær til salgs (gjør det ikke?) eller i dagboka si/sende PM. Men jeg hadde ikke steilet om det kom et handelsforum heller.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-11-05, 15:11   #22
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Og sofaen fikk du kjøpt selv om vi ikke har sånt kjøp og salg-forum, ikke sant?

Jaa Eller, det var vel hun som solgte den osm la ut en tråd om at hun skulle gi den bort blant noe annet. Ganske nyttig. Nå innebar ikke dette penger, så det blir jo egentlig noe annet.

Forresten, tittelen på posten er "Kan vi ha kjøp/salg-underforum?" mens undersøkelsen er for kjøp og salg av KLÆR. Må det bare være klær? Jeg personlig ville kanskje ikke kjøpte brukte klær, men annet kanskje? Bøker osv..

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 01-12-05, 10:58   #23
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Jeg må nok si meg enig med HP her. Jeg tror dette vil være veldig vanskelig å administrere. Jeg er uansett i mot et underforum med kjøp og salg, jeg synes ikke det passer inn i lavkarboånden. Jeg mener selvfølgelig ikke at medlemmer ikke kan kjøpe/selge/bytte seg i mellom, men jeg mener at dette er noe som ikke skal administreres av lavkarbo.
Jeg er usikker på hvor stort behov det faktisk er for et slikt forum, og jeg mener uansett at det finnes bedre arenaer for dette enn på lavkarbo.
Jeg synes at hovedfokuset til lavkarbo skal være på kosthold og helse, og så får folk ta det som kommer utenom på privaten.

Det er også etter min mening feil at vi skal sko oss på et slikt underforum når det i utgangspunktet er basert på frivillighet. Det blir litt feil for meg at jeg for eksempel skal tjene penger på å selge ting her, mens jeg samtidig gir HP og Lise mer arbeid.


Alt i alt: Jeg synes egentlig at idéen er veldig god, men at dette ikke er riktig sted for kjøp og salg. Det er hundreogørti feller å vikle seg inn i...


Mvh Silje


Sist redigert av silje : 03-12-05 kl 15:42.
silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-05, 20:01   #24
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av silje

Jeg må nok si meg enig med HP her. Jeg tror dette vil være veldig vanskelig å administrere. Jeg er uansett i mot et underforum med kjøp og salg, jeg synes ikke det passer inn i lavkarboånden. Jeg mener selvfølgelig ikke at medlemmer ikke kan kjøpe/selge/bytte seg i mellom, men jeg mener at dette er noe som ikke skal administreres av lavkarbo.
Jeg er usikker på hvor stort behov det faktisk er et behov for et slikt forum, og jeg mener uansett at det finnes bedre arenaer for dette en på lavkarbo.
Jeg synes at hovedfokuset til lavkarbo skal være på kosthold og helse, og så får folk ta det som kommer utenom på privaten.

Det er også etter min mening feil at vi skal sko oss på et slikt underforum når det i utgangspunktet er basert på frivillighet. Det blir litt feil for meg at jeg for eksempel skal tjene penger på å selge ting her, mens jeg samtidig gir HP og Lise mer arbeid.


Alt i alt: Jeg synes egentlig at idéen er veldig god, men at dette ikke er riktig sted for kjøp og salg. Det er hundreogørti feller å vikle seg inn i...


Mvh Silje

Enig med Silje her... kanskje dette ikke er helt riktige stedet for slikt...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-12-05, 09:36   #25
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

jeg tenker at en tråd/ et underforum som kun går på bytting og kjøp-salg kunne vært fint, jeg.

men ikke av typen rubrikkanonser, men mere som et underforum hvor man kan legge ut bilder og slikt på klær man ikke trenger o.l.

rett og slett få samlet det istedetfor å ha det spredt rundtom i dagbøker?
hm, har egentlig ikke noen sterke meninger om dette

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Overfølsom for melk donjuanwannabe Generell ernæringsdebatt 3 04-10-04 16:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no