Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
28-05-12, 01:31 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
|
På ketolyse for andre gang ...Er med skrekkblanda fryd jeg snart skal gå i gang med røykeslutt og ketolyse! Ketolysen starter nok fra midten av neste uke. Må få tømt skapene (les: spist opp alt snopet
28-05-12, 01:44 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
|
Sv: På ketolysen for andre gang..Jeg har heller ikke så mye tid, men prøver og være flink til å planlegge og ha enkle ting liggende. Ellers vil jeg bare ønske deg lykke til!. Hører vel fra deg |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren |
28-05-12, 14:00 | #3 |
Medlem
|
Sv: På ketolysen for andre gang..
28-05-12, 15:08 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
|
Sv: På ketolyse for andre gang ...Jepp, planlegging litt tid i forveien, lage store porsjoner feks til middag så du kan spise til frokost/lunsj dagen derpå er et viktig tips. Jeg spiser "dårligere" når jeg ikke har planlagt, dvs lite næringsrikt og lite generelt. |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ |
28-05-12, 16:15 | #5 |
Medlem
|
Sv: På ketolyse for andre gang ...
Tusen takk
28-05-12, 17:33 | #6 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Nordland
|
Sv: På ketolyse for andre gang ...Det anbefales vel ikke å gå på ketolysekuren mens du ammer i det hele tatt? |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren |
28-05-12, 21:27 | #7 |
Medlem
|
Sv: På ketolyse for andre gang ...
29-05-12, 23:43 | #8 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2009
|
Sv: På ketolyse for andre gang ...jeg startet opp med lchf da jeg ammet mini (han var ca 3 mnd) og jeg fikk mye mindre melkeproduksjon! i det jeg økte karbohydratene økte produksjonen, dette irriterte vettet av meg, så etter ca en mnd måtte jeg bare teste igjen. Da gikk det greit, men jeg gikk ikke så langt ned i antall KH som ketolysekuren anbefaler. Spiste egenkompinert LCHF og holdt meg på ca 30-70 KH pr dag. Da gikk det fint! Det er min erfaring. |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert lavkarbo |
30-05-12, 10:27 | #9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
|
Sv: På ketolyse for andre gang ...Når man ammer må man nok ta endringene mye mer sakte enn ellers for at ikke melkeproduksjonen skal påvirkes. Flott at du fant ut av hva som passer for deg, Kuredu.
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor så stor forskjell fra første til andre gang på ketolyse | slankogsmekkersnart | Generell diskusjon | 7 | 16-03-11 17:04 |
Ketolyse for andre gang, går saktere ned? | Bionach | Ketolysekuren | 3 | 23-01-10 22:38 |
Ketolyse for andre gang ... | Almyrida | Ketolysekuren | 12 | 11-01-10 10:08 |
Ketose -- bra første gang, ingenting andre gang | Corporem | Lavkarbo generelt | 6 | 12-05-08 22:19 |