Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Litt gruff fra meg

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-05, 11:17   #51
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

ok da skjønner jeg hva du mener og er helt enig

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 11:21   #52
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Bra!!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 26-02-05, 15:51   #53
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Nå har ikke jeg lest gjennom dette innlegget HELT men jeg har lest det meste og det er mye det samme jeg vil si.

Jeg synest unødvendig mas er litt iriterende når man sitter å leser gjennom lange tråder.. men det er opp til jounareiger i journalene hvertfall. men det jeg ville si var at jeg setter STOR pris på at folk kommer inn i dagboken min med en hver kommentar. som tidligere nevnt kansje bare et smil. Grunnen til at jeg mer eller mindre har sluttet å skrive på slankenett og begynte her er at jeg ikke fikk noen tilbakemeldinger nesten.. jeg følte meg ensom og forlatt. I begynnelsen her fikk jeg mange tilbakemeldinger og det holdt motivasjonen min oppe. Noen dager har jeg ikke hatt noen tilbake meldinger i hele tatt.. tar litt motivasjonen fra meg.. orker ikke å ramse opp hvordan dagen har vert, for jeg vet jo hvordan den har vert.. og det er jo ingen som bryr seg like vel (litt overdreve nå ja.. men men)

Jeg skrev en kommentar om msn/irc i en journal en plass. husker ikke hvor.. jeg henger konstant på lavkarbo på Ef nett (samme som du kommer inn på om du trykker på chat her på siden.. jeg og boten einar er litt ensomme der inna altså.. Hadde vert gøyt om flere hadde brukt det og man kunne chattet litt mer live. Men det kan jo være det bare er meg som er glad i irc :P

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-05, 20:16   #54
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Helene

jeg og boten einar er litt ensomme der inna altså.

Tips 1: Si hei til einar - husk å bruke navnet hans
Tips 2: Start en tråd i småpratforumet når du er på chatten

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan dere hjelpe meg litt? xxl Generell ernæringsdebatt 4 26-03-04 17:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no