Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Litt gruff fra meg

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-02-05, 22:07   #26
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Da kommer det en kommentar til moderator med link til innlegget

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:07   #27
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg tror vel egentlig ikke at noen gidder å skrive innlegg her i innleggsjakt....Selv har jeg himla mange innlegg, men det har ikke mye med jakt å gjøre....ren og skjær avhengighet

Eller:Bare må svare...må svar...ellers så får jeg dårlig samvittighet og er redd noen føler seg forbigått Vanskelig å følge opp

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:09   #28
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Da kommer det en kommentar til moderator med link til innlegget

Se det...så mye visste jeg Takk

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:12   #29
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Her er småprat forumet:
http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=111

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:26   #30
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Her er småprat forumet:
http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=111

Men HP - hvordan bruke dette forumet istedetfor Sofakroken? Altså.. Hm..

Jeg laget f-eks en tråd om "innavl hos norske hesteraser".. hvor hører den hjemme? I Sofakroken (kun medlemmer)? Eller under generell diskusjon (hvor også gjester kan lese) - eller under småprat (kun medlemmer)?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:47   #31
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Men jeg tenker også at det å gå for strengt ut mot slikt lett kan treffe usikkre sjeler også... som meg... Jeg sensurerer ofte meg selv fordi jeg mener jeg ikke har noe særlig relevant å si, og noen ganger hender det jeg bare sender en klem fordi jeg er tom for ord, men ønsker å si at jeg ser vedkommende og tenker på h*n...

Hårfin balansegang?

jeg følte meg veldig truffet her, fordi jeg VET jeg har en tendens til å ende utenfor tema... og jeg liker å skravle... også liker jeg dere her inne så godt at jeg gjerne skravler masse med dere!!
også er det så mange rare tanker som dukker opp...
jeg liker litt skravling i journalen min, men ikke for mye, da...
er det forresten sånn at støttemedlemmer kan rydde i sin egen journal?

jo, og en ting til. om det ikke er noe plass problemer, så synes jeg det er greit med mye fjas, så lenge fjaset holder seg på riktig sted og i de riktige trådene !

også kan man heller ha noen moderatorer som med jevne mellomrom sletter gamlefjasetråder, hvisomatte det skulle begynne å bli litt fullt her inne?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:49   #32
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Også vil jeg anmode dere om å klikke dette ikonet: så gjør dere jobben utrolig mye lettere for oss som skal rydde og holde litt orden her inne.

Nå har jeg brukt denne for å rapportere om en tråd som heller kanskje kunne ha vært under "Nyheter".

Men altså, under den boksen hvor man skal skrive kommentarer til moderator, står det:

Sitat:

Merk: Dette er skal BARE brukes for å rapportere spam, reklame meldinger, og problematiske (trakasering, krangling, eller uforskammede) innlegg.

Kanskje den kunne ha blitt endret? (hohoo.. bruker snill-smiley, jah! )

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:51   #33
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aline

også kan man heller ha noen moderatorer som med jevne mellomrom sletter gamlefjasetråder, hvisomatte det skulle begynne å bli litt fullt her inne?

Kanskje ikke slette de, men flytte til de "småprat"?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:53   #34
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Kanskje ikke slette de, men flytte til de "småprat"?

jo, men jeg tenkte aqtte hvis det ble fullt på serveren..? men det er forhåpentligvis leeeeenge til (dæven, der brukte jeg den også )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:55   #35
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Aline

jo, men jeg tenkte aqtte hvis det ble fullt på serveren..? men det er forhåpentligvis leeeeenge til (dæven, der brukte jeg den også )

Som HP sa lenger opp her, så er ikke plass noe problem

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 23:14   #36
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Småprat er til småprat - chat osv

Sofakroken er til utenfor tema prat bare mellom medlemmer, dvs ting som vi ikke ønsker skal være åpent for gjester.

Generell diskusjon er utenfor tema. Hesteinnavls historier hører hjemme i generell diskusjon

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 23:20   #37
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Er enig at det sklir ut i blant,og blir ganske frustrert over å måtte lese masse dall før neste informative innlegg kommer.Ikke misforstå,det kan være morsomt å lese det også,men det hadde vært fint hvis en kunne velge..Mange av dere har jo en så fin tone etter å ha truffet hverandre.

Mener det Lise sier er riktig at man kan bruke en smiley hvis en ikke har ord på ting,vedkommende vil føle seg sett i det minste og vet det er folk i forumet som bryr seg.

Har jeg tråkka noen på tærne nå?

__________________



Justice for Baby P!

Sist redigert av magdalena : 24-02-05 kl 23:21. Årsak: skrivefeil..
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 23:21   #38
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Har jeg tråkka noen på tærne nå?

Du har ikke tråkka noen på tærne!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 23:21   #39
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av magdalena


Har jeg tråka noen på tærne nå?

Ikke mine iallfall! Og sikkert ingen andres heller Uansett - om noen har vondt i tærne sine, så får de heller si ifra

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 23:31   #40
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Dere er nå bra tøvete!

Har jo sett på andre forum hvor ting glir ut,men det er mer yngre garde som regjerer på de sidene da,og det koker litt i topplokket mitt av mye fjas der.Men det er lite her i forhold,altså,og en bedre tone ikke minst!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 23:48   #41
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Har jo sett på andre forum hvor ting glir ut,men det er mer yngre garde som regjerer på de sidene da,og det koker litt i topplokket mitt av mye fjas der.Men det er lite her i forhold,altså,og en bedre tone ikke minst!

da er det bra å lage retningslinjer FØR det sklir ut.... Så slipper vi det problemet her inne !!

HP har tatt fatt i det og laget en flott løsning syns jeg. Men nå må ikke folk bli redde for å skrive til hverandre da. Det var jo ikke meningen. Det er forskjell på journalbesøk og chat. DEN forskjellen vet vel de fleste vel ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 23:50   #42
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jupp da er det jo greit å vite hvor man skal fortsette. også har vi et fast sted for festene

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 02:19   #43
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Hmmm... det meste er vel sagt her - men jeg er enig i at det noen ganger blir for mye dill. Men samtidig ER det unektelig litt hemmende når man har en god tone og det plutselig blir litt morsomt i en journal - at man skal måtte legge bånd på seg eller flytte seg (blir litt som å gå ut på by'n etter et utrolig vellykket vorspiel - folk spres for alle vinder og den gode stemningen løses opp...). Den som eier journalen kan heller be om at pratet fjernes, synes jeg - hvis man ønsker. Andre får heller bare bla seg igjennom...

Synes ikke noe om "politivirksomhet" her jeg. Må det være så rigid, da... (snill! ) Denne tråden er vel i og for seg nok til at vi skjerper oss ganske kraftig fremover.

Men en sak litt på siden av dette: generelt er jeg for at folk svarer på spørsmål bare hvis de har litt bakgrunn for det de sier. Liker ikke ubegrunnet synsing...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 02:48   #44
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Jeg liker dette forumet veldig godt. Det er for meg et sted der jeg kan holde rede på det jeg spiser og få tilbakemeldinger på det, jeg kan hente masse informasjon enten i form av artikler eller gjennom spørsmål til de andre forumianerne og jeg kan få råd, støtte og oppmuntring i tunge tider. Dette er for meg et forum som er nært knyttet til mat og livsstil. Derfor blir jeg litt oppgitt når det stadig oftere dukker opp tema og diskusjoner som ikke har noe med mat å gjøre i det hele tatt. Disse burde strengt tatt samles under "generell diskusjon", der de som vil prate om slike ting kan ferdes. En annen ting er at det ser ut til å foregå en desperat jakt på å få flest mulig innlegg her inne, og det forstår jeg ikke helt hensikten med. Oppmuntringer og tilbakemeldinger i form av en smiley har jeg ingenting i mot, men når en journal fylles opp med en-setningssamtaler mister den helt sin hensikt.

Er det bare meg som tenker sånn?


Nei, det er nok ikke bare deg Albertine. Jeg er helt enig med deg. Jeg synes det er greit nok at der er lange diskusjoner i journalene (de hopper jeg ofte bare over ), men når det kommer masse utenom temaet i en tråd blir jeg litt oppgitt. (men jeg vet at jeg også gjør det.)

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 10:41   #45
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av scilla

Men en sak litt på siden av dette: generelt er jeg for at folk svarer på spørsmål bare hvis de har litt bakgrunn for det de sier. Liker ikke ubegrunnet synsing...

men når jeg ubegrunnet synser (som jeg føler det selv) så er det ofte pga noe jeg har hørt eller lest, men som jeg ikke husker heeelt hvordan var...
hadde det ikke vært for at jeg føler meg (litt for) varm i trøy her inne, så hadde jeg ikke turt å foreslå ting som jeg ikke har helt peil på..

det kan jo hende at en ukvalifisert synsing gjør at noen kommer på noe som er "kvalifisert"..?

mulig jeg misforstod deg helt her, scilla. sorry
det er sånn at jeg aldri føler at jeg vet noe (i alle samenhenger) men det viser seg veldig ofte at det jeg tror er riktig, men ikke er helt sikker på, er riktig.
derfor prøver jeg oftere og oftere å nevne det jeg tenker "atte kanskje muligens ikke er helt på jordet" også går jeg heller skikkelig i baret noen ganger...


uff... jeg føler meg truffet av alle innleggene på dette her, jeg...
også en personlighetsegenskap jeg ikke liker ved meg selv...men jeg jobber med saken..

dere har alle nå herved lov til å si ifra når jeg "tar litt av" i feil tråd, eller uttaler meg når jeg ikke burde...
ok? trenger å vite det

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 10:55   #46
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

*skjenker seg en stor kopp Ali kaffe*

Her har det vært liv gitt! Mange har ytret sin mening, og noen har følt seg litt truffet. Derfor må jeg oppklare litt, føler jeg. Innlegget mitt var ikke ment som noen personlig kritikk i det hele tatt. Det er ikke EN person som til stadighet strør om seg med småprat. Vi har jo alle og en hver pratet om alskens temaer som kanskje ikke er i tråd med hovedhensikten med dette forumet, men når vi blir kjent med hverandre vil man jo kanskje prate om andre ting enn akkurat karbohydrater og det siste innen fettforskning. Likevel må vi tenke på de som ikke er med i den "indre klikken" her inne, de som vil bruke forumet som hjelp til å finne en ny livsstil. Jeg synes de fortjener å få lete seg fram til det de trenger å vite uten å måtte ta en spade og grave unna store hauger uvesentligheter først.
Vi må så absolutt opprettholde den gode tonen her inne, og deri består blant annet å komme med små tilbakemeldinger i journalen til de som trenger det. Ikke slutt med det!!!! Det er jo det gode samholdet som får oss til å bli her inne!

  Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 11:00   #47
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg mener at synsing er viktig jeg For det en lurer på om en kansje har hørt, kan være nok til at en annen kommer på noe en vet

Tenke høyt kan vi også kalle det

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 11:00   #48
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Vel, jeg synser en del fordi jeg ikke husker hvor jeg har det fra eller det er min egen erfaring som gir utslag i synsing.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 11:04   #49
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk


jeg "skrev høyt" om dette fordi jeg skjønnner at jeg ikke trenger å ta det personlig.
selvom "instinktet" mitt ikke er enig
(hø? hæ? ble litt rotete...)

ihvertfall. jeg er enig! bra med eget sted til "rot"...

takk for kaffekoppen

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-05, 11:14   #50
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg mener ikke at man må begrunne og dokumentere alt man skriver altså... Det er fint med innspill fra flere hold uavhengig av kunnskapsnivå. Og selvsagt bruker man erfaring og kunnskap uten til enhver tid å huske hvor man har det fra. Men jeg synes man må kunne gjøre det klart hvilket nivå den kunnskapen ligger på - og ikke fremstå som om man VET noe hvis man ikke gjør det.

Dette var ikke ment som kritikk av noen, altså....!!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan dere hjelpe meg litt? xxl Generell ernæringsdebatt 4 26-03-04 17:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no