Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Etter 10 dager passet en gammel bukse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-11, 05:59   #1
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 42
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Etter 10 dager passet en gammel bukse

Tenk etter kun 10 dager og 4,5 kg fikk jeg på meg og knappet igjen en dongribukse uten stretch jeg tidligere ikke fikk over låra og rumpa engang

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 06:30   #2
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

Gratulerer! Deilig følelse! ü

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 06:46   #3
Bittemoren
Seniormedlem
 
Bittemoren sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Austevoll
Innlegg: 534
Bittemoren er ny på veien

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

gratulerer det er jo kjempe flott og for en hærlig følelse som gir ekstra motivasjon da

__________________
Bittemoren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo heller mot ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 08:58   #4
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

Ååh så deilig da Mentos!

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 10:35   #5
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

Fantastisk

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 10:43   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

God påminnelse om viktigheten også av å måle... Nyt det!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 12:59   #7
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

Oaw..... gratulere, å føles utrolig herlig å få på seg en "ny" bukse som ikke har psset på en stund. Gir en skikkelig god motivasjo til å fortsette Ha en nydelig dag.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:26   #8
Buck
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Nord-Norge
Alder: 39
Innlegg: 71
Buck er på en erverdig vei

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

Wow, veldig imponerende! Gratulerer!

__________________




Buck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 19:32   #9
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Tenk etter kun 10 dager og 4,5 kg fikk jeg på meg og knappet igjen en dongribukse uten stretch jeg tidligere ikke fikk over låra og rumpa engang


Ser på tikkeren din at du skal ned 17,5 kg på under 12 uker Første delmål som er 17 mai har du ned 7,5kg på 3,5 uker det er jo rundt 2,1 kg ned i uka, det er 12 dager igjen til 17 mai og du har 3 kg igjen før første delmnål er nådd, men totalt vektap på de 12 ukene satser du på 17,5 kg og da er det 1,2 kg i uka. Får inderlig ikke håpe at du blir skuffet. Er ikke vondt ment, men du brukte vel mer enn 12 uker på deg for å få på disse 17,5 kg, men ærevære deg om du klarer det da klapper og bukker jeg for deg. Men du skal faktisk spise god mat mens du går ned i vekt også da. Sulter du deg, vil jo alt komme på med en gang du begynner å spise. Skal bli spennende å følge deg

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 07:04   #10
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 42
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Ser på tikkeren din at du skal ned 17,5 kg på under 12 uker Første delmål som er 17 mai har du ned 7,5kg på 3,5 uker det er jo rundt 2,1 kg ned i uka, det er 12 dager igjen til 17 mai og du har 3 kg igjen før første delmnål er nådd, men totalt vektap på de 12 ukene satser du på 17,5 kg og da er det 1,2 kg i uka. Får inderlig ikke håpe at du blir skuffet. Er ikke vondt ment, men du brukte vel mer enn 12 uker på deg for å få på disse 17,5 kg, men ærevære deg om du klarer det da klapper og bukker jeg for deg. Men du skal faktisk spise god mat mens du går ned i vekt også da. Sulter du deg, vil jo alt komme på med en gang du begynner å spise. Skal bli spennende å følge deg

jeg vet det jeg har tenkt å gå ned 17,5 tilsammen det er jo bare ønsketenkning, og noe som hjelper meg å være sta... Jeg setter heller litt høye krav til meg selv... Men ingen big deal om jeg ikke klarer det, hadde vert kjekt å veie 58 kg til sommeren, men om jeg bare kommer meg ned til 62 er jeg fornøyd..

Og jeg tenker 10 kg på 9 uker blir det vel og det er ikke urealistisk med litt over ett kg i uka...

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 08:36   #11
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

jeg vet det jeg har tenkt å gå ned 17,5 tilsammen det er jo bare ønsketenkning, og noe som hjelper meg å være sta... Jeg setter heller litt høye krav til meg selv... Men ingen big deal om jeg ikke klarer det, hadde vert kjekt å veie 58 kg til sommeren, men om jeg bare kommer meg ned til 62 er jeg fornøyd..

Og jeg tenker 10 kg på 9 uker blir det vel og det er ikke urealistisk med litt over ett kg i uka...

Ja 0,5-1 kg pr uke er normalt vekttap over tid. Husk at hode og hud skal følge med. Går det for fort, så blir det mye løs hud på kroppen. Men blir spennende å se hvor mye du klarer å gå ned på disse ukene og bli der etterpå Knib fra meg

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 08:43   #12
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 42
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Ja 0,5-1 kg pr uke er normalt vekttap over tid. Husk at hode og hud skal følge med. Går det for fort, så blir det mye løs hud på kroppen. Men blir spennende å se hvor mye du klarer å gå ned på disse ukene og bli der etterpå Knib fra meg

Ja det laveste jeg har vert er 62 kg.. var veldig fornøyd da, tok bukplastikk når jeg var 65 gikk litt opp i vekt...

Etter samlivsbrudd, ny mann og masse action på 1 år var jeg plutselig 75 kg... iiiik

Eneste plassen huden ikke følgte med når jeg gikk fra 85-62 på 4 mnd var magen.. Den har jeg fiksen og selv om jeg har lagt på meg er huden ganske stram der.. Satser på at jeg ikke har ødelagt noe med min idiotiske vektoppgang...

Hodet kommer nok ikke til å følge helt med, men det får jeg ta som det kommer.. hehe

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:26   #13
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

Heier på deg hvor høy er du?

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 22:58   #14
Bittemoren
Seniormedlem
 
Bittemoren sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Austevoll
Innlegg: 534
Bittemoren er ny på veien

Sv: Etter 10 dager passet en gammel bukse

Heia heia dette går jo super bra

__________________
Bittemoren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo heller mot ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hodepine etter 14 dager Mika27 Spørsmål og svar 8 10-03-11 20:01
Etter 4 dager... snuskebolla Ketolysekuren 3 07-03-08 21:33
Etter 3 dager er jeg i ketose :) Hønemor Ketolysekuren 2 14-02-08 10:57
Noen råd etter 15 dager ... rez Ketolysekuren 5 28-01-08 10:02
Etter 14 dager ble resultatet.... Maxxx Induksjonen 1 05-09-05 18:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no