Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Tacosaus fra FirstPrice

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-09-06, 17:18   #1
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Tacosaus fra FirstPrice

Noen som vet om varedeklarasjonen stemmer? Står at det er 3g carbs pr 100g, på alle de andre merkene står det 6-7...

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 04-09-06, 18:04   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tacosaus fra FirstPrice

Ja, First Price sin tacosaus har lavere antall karbohydrater enn de fleste andre, ble anbefalt den her inne i en tidligere tråd.

Gammel 05-09-06, 12:43   #3
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

men nå er den derre el paso (eller heter det el taco ??) blitt "uten tilsatt sukker" inneholder heller ikke søtningsmidler

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 15:29   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Old el Paso.

Er first Price sin god da?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 15:44   #5
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Har bare brukt den som "pizzasaus" på en Deep Dish Pizza Quiche jeg, og det var ihvertfall veldig godt!

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 19:16   #6
tess81
Seniormedlem

tess81 sin avatar

Hvor: Arendal
Alder: 44
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

ica sin tacosaus har 3,5 karber mens firstprise har 3,6 e syntes den te ica faktisk va kjempegod

tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 19:31   #7
stinasol
Seniormedlem

stinasol sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 45
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

jeg bruker first price sin på pizzaen..nam nam...ellers så er det siiiiinsykt stor forskjell fra merke til merke på hva de egentlig har i produktene sine.for eks tomatpure som variere fra 5,5(landlord sin) til hele 19 pr 100 g..uæææ..ja det lønner seg faktisk å lese på innholdet før man kjøper! (flere andre merker)

stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 22:31   #8
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

jeg bruker first price sin på pizzaen..nam nam...ellers så er det siiiiinsykt stor forskjell fra merke til merke på hva de egentlig har i produktene sine.for eks tomatpure som variere fra 5,5(landlord sin) til hele 19 pr 100 g..uæææ..ja det lønner seg faktisk å lese på innholdet før man kjøper! (flere andre merker)

Oj, takk for tipset. Det har jeg glemt å tenke på
Trodde det var bare tomat og salt..

Gammel 06-04-07, 18:11   #9
lilletrine
Medlem

lilletrine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 43
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, First Price sin tacosaus har lavere antall karbohydrater enn de fleste andre, ble anbefalt den her inne i en tidligere tråd.

Sikkert fordi den første ingrediensen er vann istedenfor tomatpurre som i de andre taco sausene?
Kanskje bare utvannet?
Men kjøpte en alikevell.

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra "dum" til geni med Eye q ?? elian Kosttilskudd 3 30-01-11 02:01
Splenda i norske butikke hyller fra mai! Melania Lavkarbo generelt 17 25-04-06 14:59
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sakset fra Dagbladet i dag..... Pianoman Nyheter / media 4 09-03-05 11:44

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.